quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef YPPY het volgende:
O, en de huwelijksnacht: wij hebben dus wel die nacht nuttig besteed.![]()
![]()
![]()
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenquote:
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenvolgens mij ben je echt doodop, en het geld moet ook nog geteld worden
Nou scheelt het ook dat wij zeer kleine bruiloft haddenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenvolgens mij ben je echt doodop, en het geld moet ook nog geteld worden
Jawel en ook nog maandag 2e piksterdag!quote:
wij hebben een 'medium' bruiloft, geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou scheelt het ook dat wij zeer kleine bruiloft hadden. 's Ochtends trouwen, lunchen, nog even in ons kloffie langs het ziekenhuis voor een (zeer) zieke tante en naar huis.
.
Jawel hoor, dan ben ik lekker vrij om meubelboulevards en autoshowrooms te bezoeken enzo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja die feestdagen op maandag schieten niet heel erg op enzo...
Ja met avondfeest waar de familie een grappig alfabet voorleest en vrienden van de voetbal een leuk stukje opvoerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ik was pas nog op zo'n normale standaard bruiloft met alle toeters en bellen en mén.. We wisten opeens weer waarom we dát niet gedaan hadden zeg maar.
Maar goed, ieder z'n ding enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |