Ja maar Daan heeft na 4 uur niet eens altijd trek, laat staan als ik ze nog korter op elkaar moet geven. Hoeveel geef jij dan? 5x 200ml? (ik wel maar die drinkt ie dus niet allemaal leeg)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Groofsken het volgende:
[..]
R krijgt tussen 6.30uur en 19.30uur 5 flessen (waarvan 1 niet altijd helemaal vol).
Mijn probleem is dus, dat als ik op verzoek zou geven, ik niet uitkom en maar op 4 flessen zit aangezien hij dan a. overdag zo'n 4,5 uur tussen de flessen laat en b. ook 's avonds niet wakker wordt. Volgende week heb ik weer een afspraak op het CB, dus dan maar eens over hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Groofsken het volgende:
Die van 1600uur drinkt hij niet altijd leeg. Als hij genoeg heeft, merk je dat heel duidelijk, dan gaat ie liggen kauwen op de speen. De rest gaat op tot de laatste drup.
Maar 4 flessen is toch juist prima vanaf een bepaald gewicht?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dus, dat als ik op verzoek zou geven, ik niet uitkom en maar op 4 flessen zit aangezien hij dan a. overdag zo'n 4,5 uur tussen de flessen laat en b. ook 's avonds niet wakker wordt. Volgende week heb ik weer een afspraak op het CB, dus dan maar eens over hebben.
Zucht, wat een narigheid! Had ik vandeweek ook al, toen haalde ik Aoraki en Lily door elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef Groofsken het volgende:
Incantrix ik ben groofsken, ja dat klopt.
Bij S heb ik die ochtendfles uiteindelijk afgebouwd toen ze tandjes kreeg (steeds wat minder, en op een gegeven moment kreeg ze alleen water en toen heb ik in de hoek van haar bedje een tuitbeker water gezet). Met een week was het gepiept, het afbouwen, maar die was toen dus al 9 mnd.
R is vanzelf door gaan slapen.
Ik heb begrepen 7 kilo of 5 maanden (en Daan is 6,5 kilo en bijna 3 maanden). Vandaar overleg op het CB om te vragen of die halve kilo uitmaakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Maar 4 flessen is toch juist prima vanaf een bepaald gewicht?
Die van mij drinkt juist overdreven veel.
En misschien inderdaad eens kijken wanneer hij dan wel 's nachts uit zichzelf voor een voeding komt. Misschien slaapt hij wel door.
Oh ja, dat scheelt nog wel wat, vooral in leeftijd dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen 7 kilo of 5 maanden (en Daan is 6,5 kilo en bijna 3 maanden). Vandaar overleg op het CB om te vragen of die halve kilo uitmaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Dat ken ik ja. Zoals nu bijvoorbeeld. Morgen moet ik met Stef om 9 uur bij de fysio zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef octopussy het volgende:
Mijn streven is om Hannah rond 21.00 uur in bed te hebben. Als ik merk dat ze wat moeiig is dan begin ik om 20.30 met het bedritueel (pyamaatje en slaapzakje aandoen, voeden op het grote bed, in de wieg met slaapliedje en speentje indien gewenst). Om de twee dagen komt daar het badderen nog bij.
De laatste paar dagen is ze pas rond deze tijd gaan slapen, maar dat komt omdat ze dan om 18.00/19.00 uur nog een dutje heeft gedaan.
Ik ben dan zelf weer zo stom om nog veel dingen te gaan doen (filmpje kijken, was vouwen, internetten) en dan veel te laat naar bed te gaan![]()
Hannah wordt trouwens rond 5 uur 's nachts meestal weer wakker voor een voeding.
Is het nodig om je vriend erbij te halen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef Marlinde het volgende:
Je mag er best wat van zeggen, maar is het nou nodig om zo aan te vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |