Ho, geen eer voor mij, dat heeft BE gedaan! Netjes BE!quote:
Da's wel erg vroeg hoor, Marlinde.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:39 schreef Marlinde het volgende:
Tessa heeft zondag voor het eerst een bananenhapje op, wilde eerst wat langer wachten, maar zijn toch al begonnen. Nu is ze veel tevredener en kan ik rekken met de flessen en gaat het weer helemaal perfect. Vind dus dat we de goede beslissing genomen hebben
Krijgen vanmiddag een vriendin met haar zoontje van 10 maanden op visite, heb er zin in
Oh huilende Tessa, HONGERRRR!!!![]()
Ik begrijp je argumenten, maar denk dat het zelfs nog slechter is om bijvoeding te geven dan wat extra flesvoeding. Heb je al voeding voor hongerige baby's geprobeerd?quote:Als je flesvoeding geeft, is ook het advies om niet eerder dan bij 6 maanden te beginnen met bijvoeding. Als je baby vóór de 6 maanden aangeeft behoefte te hebben aan bijvoeding, mag je vanaf 4 maanden beginnen. Het hoeft dus nog niet, is je kindje tevreden met alleen flesvoeding dan is dit prima.
Vóór de 4 maanden zijn de darmen nog niet voldoende ontwikkeld om andere voeding dan fles- of borstvoeding goed te kunnen verteren. Geef dus niets anders dan fles- of borstvoeding als je baby nog geen 4 maanden oud is. Bron
Ik heb hem erbij gezet!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Dumpiej het volgende:
01-02-2010 om 21:10 - Ischa - kleine jochie van Dumpiej
Oeh, werkse! Tips heb ik ook niet, durf al niet eens alleen met Rienk te zwemmen, J. wil ik mee hebben, maar die kan nooit doordeweeks. Dus in de vakantie gaan we een keerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
eet smakelijk, vlindur!
Heeft Rienk je nog een mooi verjaardagscadeau gegeven?
zwemmen is leuk, he, octo? ik zit nog steeds te dubben wat ik nou moet met 2 kindjes en zwemmen... als iemand tips heeft, hoor ik graag.
nu snel weer aan het werk!
ieks, ik werk weer!
ahum...
Misschien zo'n aquadraagdoek? (Tan heeft er een)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
zwemmen is leuk, he, octo? ik zit nog steeds te dubben wat ik nou moet met 2 kindjes en zwemmen... als iemand tips heeft, hoor ik graag.
Nee, brrr..moet je niet aan denken zeg..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
Die springt zo in het diepe en dan kan ik er niet zomaar achteraan als ik Fabian vast heb.
Nou heeft ze wel vleugeltjes om... maar toch.quote:
Daarom heeft Jen gewoon standaard bandjes om... Die mag ik niet eens vasthouden, zelf zwemmen... Dus mocht ze de gok wagen door zelf een bad in het duiken dan kan ik heel hard roepen dat iemand haar even eruit moet vissen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
Mijn mini zat net weer op zn knietjes. Maar als ik het wil filmen dan gaat ie weer languit liggen, de schavuit.
Davinia, en iemand meenemen? Ik zou het echt niet kunnen, alleen met 2 mini's gaan zwemmen. En al helemaal niet met Eva. Die springt zo in het diepe en dan kan ik er niet zomaar achteraan als ik Fabian vast heb.
Oh, dan zit je hart echt in je keel meteen. Gelukkig heb je snel gehandeld. En was het voor hem een wijze les.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef lily het volgende:
Wij huren ieder jaar een vakantiehuis met prive zwembad erbij.
twee jaar terug; we komen aan; meteen bikini/zwembroeken aan. Ik ben de oudste aan het insmeren en ik zie nog net in mijn ooghoeken mijn toen 3 jarige voorover buigen (in het diepe deel) en hij kukelt zo op zijn kop erin. Had de bandjes nog niet om dus.
Ik vlieg erin; trek hem van de bodem en de rest van de vakantie liep hij in een boog om het zwembad heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |