Nee hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef SolidasRock het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Volgens mij gokt ie maar wat.
Straattaal voor grapje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:52 schreef Symer het volgende:
Ik ook
ook al weet ik niet wat een fatoe is
Same herequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef TC03 het volgende:
Damn, en ik klikte op die spoiler in de veronderstelling dat het een fatoe van iemand was.
Maar... hoe laat is 'ie dan te downloaden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:20 schreef Symer het volgende:
Ik lees dat iig Engeland, Spanje, Italië en Israël de finale gaan simulcasten.
Is dit ooit eerder gebeurd voor een scripted tv-serie?
Ik kijk morgen pas What They Died For, zodat ik dan maar een weekend hoef te wachten op de finalequote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Veel mensen sparen de laatste eps op volgens mij..dit topic gaat aardig langzaam voor Lost begrippen
En hierna wordt er nog een topic volgepost en dan gaat het bergafwaartsquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Veel mensen sparen de laatste eps op volgens mij..dit topic gaat aardig langzaam voor Lost begrippen
Ik kijk liever een rip dan een stream die schokt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef chroestjov het volgende:
Is het misschien mogelijk om ergens die Lost avond van ABC live te volgen via een stream?
Je gaat de allerlaatste aflevering van Lost toch niet in baggerkwaliteit kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef chroestjov het volgende:
Is het misschien mogelijk om ergens die Lost avond van ABC live te volgen via een stream?
Als betere kwaliteit dan diegene gepost door luffyd niet bestaat zal ik idd moeten wachten tot maandagochtendquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je gaat de allerlaatste aflevering van Lost toch niet in baggerkwaliteit kijken.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je gaat de allerlaatste aflevering van Lost toch niet in baggerkwaliteit kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |