Iemand hier bekend met LastFM?quote:
Voor Open heb je geen invite nodig.quote:
quote:
Met Spotify heb je volledige albums e.d. en mobiel gebruiken kan nog niet met Last.FM (tenminste, in Nederland)quote:
Dus alleen het album en eventueel mobiel gebruik zijn voordeliger bij Spotify dan bij LastFM.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Met Spotify heb je volledige albums e.d. en mobiel gebruiken kan nog niet met Last.FM (tenminste, in Nederland)
Last.fm kan wel met een mobiel in Nederland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Met Spotify heb je volledige albums e.d. en mobiel gebruiken kan nog niet met Last.FM (tenminste, in Nederland)
Dat kan toch niet meer met een proxy?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef tim. het volgende:
Ik gebruik het alweer bijna een jaar via een proxy, en het werkt inderdaad uitstekend! Hij kan zelfs scrobblen (last.fm)! Geen spam!
5 euro is ook een optie he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef JackHerrer het volgende:
10 euro is wel wat prijzig, maar als die open versie bevalt ga ik er misschien toch over nadenken.
Ja spotify op de mobiel is wel ideaal eigenlijk. Alleen een beetje prijzig nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef kipknots het volgende:
[..]
5 euro is ook een optie he.
Zelf zit ik wel te denken om de 10 euro versie te nemen als het een beetje bevalt ivm offline mode en android.
grooveshark is erg dubieus qua legaliteit, omdat iedereen alles maar kan uploaden. Als je daar tenminste om geeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:22 schreef Jape het volgende:
[..]
Grooveshark lijkt me nog makkelijker, geen registratie vereist.. zijn er verder nog verschillen?
Precies de reden waarom ze geen cent van me krijgen, ook niet via reclame inkomsten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:15 schreef Oneself het volgende:
(...)
Alle vier de major labels doen mee, plus een groot aantal onafhankelijke labels.
(...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |