abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81589261
Vanavond geen update omdat ik besloten heb om met mijn vriendin af te spreken en morgen te sporten.
Zij gaat morgen namelijk zelf sporten (zwemmen).
Anders zie ik haar de hele week niet meer
pi_81589717
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanavond geen update omdat ik besloten heb om met mijn vriendin af te spreken en morgen te sporten.
Zij gaat morgen namelijk zelf sporten (zwemmen).
Anders zie ik haar de hele week niet meer
Daar moet je ook tijd voor vrijhouden ja
Succes
Ja en dus?
pi_81607059
Succes!

Ik heb zelf een buikje gekweekt, en dat moet snel weg alleen ik hou het gezond eten en de cardiotrainingen nooit vol. Na een tijd zakt het af!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:22:22 #54
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81610152
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Succes!

Ik heb zelf een buikje gekweekt, en dat moet snel weg alleen ik hou het gezond eten en de cardiotrainingen nooit vol. Na een tijd zakt het af!
Leuke woordspeling was daar stiekem binnengeslopen

Ik denk dat je dit soort dingen alleen kunt volhouden als je een manier vindt om het leuk te maken.
pi_81610463
tvp, kan mezelf wel herkennen hierin
Google is your friend, abuse your friends
pi_81610487
Ik volg, ben ook met zo'n regime bezig. En ik voel me stukker beter, en ik ben 7kg kwijt

Tips:
-2 stuks fruit per dag
-water,water,water
-groene thee
-op vaste tijdstippen eten
-dagelijks genoeg vezels (bruin brood v/d bakker)
pi_81612974
Proficiat met je keuze om wat aan je levenswijze te veranderen. Sommige punten waar je aan wil werken lijken me wat overdreven paniekerig overkomen maar je weet natuurlijk zelf wat het beste voor je is. Zowiezo is het mooi dat je wat minder wil blowen, zeker als je aan je conditie wilt werken. In verband met het gebruik van X, laat in het vervolg ze testen en gebruik met mate (eens in de 2 a 3 maanden). Er is nooit iemand aan overleden wat er verstandig mee omging. Het is beter om te stoppen met alcohol en af en toe een p'tje als andersom.

Zelf ben ik ook hard aan mijn lichaam aan het werk, dit door middel van veel sporten en gezond eten. In december 2009 ben ik hiermee begonnen en ondertussen ben ik bijna 35kg afgevallen. Stoppen met het blowen en gezond eten zal al enorm veel voor je doen, daar sport bij en je gaat je geweldig voelen. Maar dat angstige voor te sterven aan een slechte pil, dat is nergens voor nodig, procentueel sterven veel meer jongeren aan alcohol.
pi_81613811
Succes So_Surreal_Baby

Ben zelf ook weer druk bezig met gezond doen...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81627996
Ik ben nu bezig om het sporten aangenamer te maken voor mezelf

Hardlopen en fitness doe ik alleen, waardoor het volhouden ook moeilijker is.
Als je al weinig zelfdiscipline hebt, zeg je gauw dat je iets anders gaat doen ipv te sporten.

Ik ben van plan om weer op tennis te gaan zodat ik op een vaste dag in de week training heb.
Op die manier 'moet' ik er wel heen

Vanavond weer eens hardlopen en een keer wegen, dat heb ik beide al maanden niet meer gedaan.
pi_81628116
Bedankt allemaal voor de leuke en motiverende berichtjes

Het stoppen met roken (3 dagen nu) gaat alsnog prima en er is nog totaal geen behoefte.
Ik denk dat ik door dit topic de verleiding van het weekend ook ga kunnen weerstaan.

Ik merk alleen dat ik sinds het stoppen met roken echt veel meer eet, en het moeilijker is om nee te zeggen tegen lekkere dingen.
Ik wil het natuurlijk wel reëel houden voor me zelf en bouw het in dit geval dus ook rustig op.

Eerst stoppen met roken, het sporten opbouwen, daarna fanatieker sporten en op de voeding letten, dat is mijn planning !
pi_81628520
Ik vind je idee om te gaan tennissen verstandig Zit er iets meer dwang achter inderdaad en natuurlijk is het wel gezellig om met andere te sporten.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:50:00 #62
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81628997
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eerst stoppen met roken, het sporten opbouwen, daarna fanatieker sporten en op de voeding letten, dat is mijn planning !
Slim plan om het punt voor punt aan te pakken. Je hele levenstijl
in één klap omgooien dat lukt toch niet want dan wordt je knettergek van de stress.

Goede start, ga vooral zo door!
pi_81630432
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bedankt allemaal voor de leuke en motiverende berichtjes

Het stoppen met roken (3 dagen nu) gaat alsnog prima en er is nog totaal geen behoefte.
Ik denk dat ik door dit topic de verleiding van het weekend ook ga kunnen weerstaan.

Ik merk alleen dat ik sinds het stoppen met roken echt veel meer eet, en het moeilijker is om nee te zeggen tegen lekkere dingen.
Ik wil het natuurlijk wel reëel houden voor me zelf en bouw het in dit geval dus ook rustig op.

Waarom dwing je jezelf niet om ipv te eten, water weg te tikken? Ik heb een huwelijk afgesloten met een spa fles. Ik ga nergens heen zonder dat ding.
pi_81635928
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Waarom dwing je jezelf niet om ipv te eten, water weg te tikken? Ik heb een huwelijk afgesloten met een spa fles. Ik ga nergens heen zonder dat ding.
Ik weet niet of je ooit gerookt hebt en dus ook een keer gestopt bent ?
Maar eten is op dat moment heel anders.
Ik denk dat fruit eventueel wel kan werken, daar zit namelijk ook 80% vocht in.

Ik ga nu eerst even wegen, dan eten, hardlopen en daarna een update
pi_81636075
Pic doet het niet
pi_81636233
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hardlopen en fitness doe ik alleen, waardoor het volhouden ook moeilijker is.
Als je al weinig zelfdiscipline hebt, zeg je gauw dat je iets anders gaat doen ipv te sporten.
Alleen fitnessen is beter man, als je met zn 2-en of 3-en bent word er meer geouwehoerd dan getraind is mijn ervaring. Zorg gewoon dat je een beetje de gasten die daar zowat dagelijks komen leert kennen, dan word je altijd wel aangesproken als je een keertje niet komt opdagen
pi_81640942
Update: 19 mei

Ik heb me zojuist even gewogen (na het eten, op onze nieuwe weegschaal), hier op weeg ik 88,7 kilo.
Mijn gewicht maakt me niet veel uit omdat het veel zal gaan schommelen als ik ga fitnessen én ga hardlopen, maar het is wel leuk om bij te houden.

Zojuist heb ik muziek op mijn iPod gezet, aangezien mijn iPhone nog steeds weg is ter reparatie.
Ik heb vandaag nog steeds niet gerookt dus heb gelukkig meer lucht dan van het weekend toen ik nog wel rookte.
Ik heb maar niet al te veel gegeten, alleen een stukje vlees, wat groente en een paar stukken fruit.

Het plan is dat ik eerst even 20 minuten ga fietsen naar een leuk stukje om te rennen.
Op deze manier heb ik al een soort van warming up.
Daarna ga ik ongeveer 20 minuten hardlopen en daarna weer 20 minuten terug.
Zodirect een update over bovenstaand

Zondag heb ik trouwens ook een beachvolleybal tournooi met een aantal vrienden.
Best leuk, alleen is er ook een barbecue, en waar een barbecue is, is bier
Ik hoop dat ik vrijdag avond nog een keer kan fitnessen, en zaterdag nog een keer kan hardlopen.
Hopelijk motiveert dat mij genoeg om niet super veel te gaan eten, zuipen of erger nog, om te gaan roken
pi_81643720
Hmm het werd een intervall training van zo'n 35 minuten ipv het fietsen - hardlopen - fietsen.
Hierbij heb ik stukjes gewandeld, stukken gejogd en stukjes gesprint.

Ik moet zeggen dat het mee viel hoe veel moeite het koste, dat kwam pas toen ik stopt en uit ging lopen en ging strekken.
Toen begon ik het opeens heel warm te krijgen en had ik weinig lucht, een soort astma gevoel.

Ik heb nu ook heel erge trek maar heb maar een groen appeltje gepakt.
Mocht ik straks nog steeds honger hebben pak ik een boterham
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:52:15 #69
175950 Marurk
Baggeraar
pi_81644112
TVP. Ben er zelf ook onlangs mee begonnen. Wil voor de zomervakantie mijn conditie opschroeven (hardlopen) en krachttraining doen. Daarnaast nog wat gezonder eten (ik eet al redelijk gevarieerd). Zet 'm op.
pi_81644582
Ik heb maar een bakje yoghurt gepakt, ik hoorde van iemand dat je daarmee langer calorieën verbrand, klopt dat ?
Het was alleen Griekse yoghurt met honing er in, maar in die honing zit toch ook suiker om je glucose weer aan het vullen ?

Dat kortademige gevoel is helemaal weg en ik heb het ook niet meer warm.
Zo lekker douchen en in slaap vallen met een filmpje !
pi_81644621
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef Marurk het volgende:
TVP. Ben er zelf ook onlangs mee begonnen. Wil voor de zomervakantie mijn conditie opschroeven (hardlopen) en krachttraining doen. Daarnaast nog wat gezonder eten (ik eet al redelijk gevarieerd). Zet 'm op.
Thnx man !
Jij ook succes gewenst dan maar

Hoe ben jij het beginnen met sporten van plan aan te pakken ?
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:01:11 #72
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81644686
Spieren zijn zwaarder dan vet he, misschien overbodig om te zeggen, maar niet schrikken als je op de weegschaal gaat staan als je wat gespierder wordt
pi_81644928
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:01 schreef Torrio het volgende:
Spieren zijn zwaarder dan vet he, misschien overbodig om te zeggen, maar niet schrikken als je op de weegschaal gaat staan als je wat gespierder wordt
Dat weet ik
Daarom zei ik in een paar posts hier boven dat mijn gewicht heel erg zal gaan slingeren de komende weken.
Door het hardlopen zal ik afvallen, van het fitnessen zal ik weer aankomen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:05:56 #74
175950 Marurk
Baggeraar
pi_81644996
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Thnx man !
Jij ook succes gewenst dan maar

Hoe ben jij het beginnen met sporten van plan aan te pakken ?
Thnx.

Op dit moment heb ik best een goede conditie al zeg ik het zelf. Gisteren 7,02 km gelopen in 32 min 20 sec. Maar ben hier ook al bijna 2 maanden mee bezig. Ik wil de 10 km in een half uur halen en daarbij 2 tot 3 x in de week hardlopen (steeds 1 of 2 rustdagen tussen elke hardloopsessie in). En dan tijdens de rustdagen werken aan spieropbouw, thuis of in de sportschool. Vooral buikspieren en biceps mag wel wat aan gewerkt worden...
Ik hoop echt dat ik het kan volhouden. En betrap me er vaak genoeg op dat ik soms een keer hardlopen oversla. Laatst nog een hele week niet gelopen. Maar heb nog andere dingen te doen maar ik ben in ieder geval bezig.
Jij dan?
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:09:13 #75
175950 Marurk
Baggeraar
pi_81645217
En nu heb ik eigenlijk zin in chips. Maar dan voel ik me schuldig achteraf als ik dat doe. Jah I know, maar ik vind het wel vrij kut om op dit soort dingen te letten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')