Daar moet je ook tijd voor vrijhouden jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanavond geen update omdat ik besloten heb om met mijn vriendin af te spreken en morgen te sporten.
Zij gaat morgen namelijk zelf sporten (zwemmen).
Anders zie ik haar de hele week niet meer
Leuke woordspeling was daar stiekem binnengeslopenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Succes!
Ik heb zelf een buikje gekweekt, en dat moet snel weg alleen ik hou het gezond eten en de cardiotrainingen nooit vol. Na een tijd zakt het af!
Slim plan om het punt voor punt aan te pakken. Je hele levenstijlquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eerst stoppen met roken, het sporten opbouwen, daarna fanatieker sporten en op de voeding letten, dat is mijn planning!
Waarom dwing je jezelf niet om ipv te eten, water weg te tikken? Ik heb een huwelijk afgesloten met een spa fles. Ik ga nergens heen zonder dat ding.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bedankt allemaal voor de leuke en motiverende berichtjes
Het stoppen met roken (3 dagen nu) gaat alsnog prima en er is nog totaal geen behoefte.
Ik denk dat ik door dit topic de verleiding van het weekend ook ga kunnen weerstaan.
Ik merk alleen dat ik sinds het stoppen met roken echt veel meer eet, en het moeilijker is om nee te zeggen tegen lekkere dingen.
Ik wil het natuurlijk wel reëel houden voor me zelf en bouw het in dit geval dus ook rustig op.
Eerst stoppen met roken, het sporten opbouwen, daarna fanatieker sporten en op de voeding letten, dat is mijn planning!
Ik weet niet of je ooit gerookt hebt en dus ook een keer gestopt bent ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom dwing je jezelf niet om ipv te eten, water weg te tikken? Ik heb een huwelijk afgesloten met een spa fles. Ik ga nergens heen zonder dat ding.
Alleen fitnessen is beter man, als je met zn 2-en of 3-en bent word er meer geouwehoerd dan getraind is mijn ervaring. Zorg gewoon dat je een beetje de gasten die daar zowat dagelijks komen leert kennen, dan word je altijd wel aangesproken als je een keertje niet komt opdagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hardlopen en fitness doe ik alleen, waardoor het volhouden ook moeilijker is.
Als je al weinig zelfdiscipline hebt, zeg je gauw dat je iets anders gaat doen ipv te sporten.
Thnx manquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef Marurk het volgende:
TVP. Ben er zelf ook onlangs mee begonnen. Wil voor de zomervakantie mijn conditie opschroeven (hardlopen) en krachttraining doen. Daarnaast nog wat gezonder eten (ik eet al redelijk gevarieerd). Zet 'm op.
Dat weet ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:01 schreef Torrio het volgende:
Spieren zijn zwaarder dan vet he, misschien overbodig om te zeggen, maar niet schrikken als je op de weegschaal gaat staan als je wat gespierder wordt
Thnx.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx man!
Jij ook succes gewenst dan maar![]()
Hoe ben jij het beginnen met sporten van plan aan te pakken ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |