abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:16:41 #301
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82718487
Mijn heren worden nog iedere nacht wakker, het inslapen gaat prima, maar zo tussen 23 en 24u wordt 1 van de twee (eigenlijk 9 van de 10 x is het T.). We hebben al veel geprobeerd en iedere keer lijkt het wakker worden wel te verklaren (tandjes, waterpokken, nu kiezen die aan t doorkomen zijn). Maar we vragen ons ook af of het zo langzamerhand geen gewenning aan het worden is... We hebben ook al verschillende 'maniertjes' geprobeerd 's nachts: 1 x speentje brengen en dan dus laten huilen (drama voor mama... , dat huilen houden ze dan ook gerust 1,5 uur vol, op een gegeven moment liggen ze samen te brullen natuurlijk ), we hebben ze voor het slapen een zetpil gegeven (ivm de kiezen dus), maar ook dan worden ze gewoon wakker tussen 23 en 24u. Afgelopen nacht hebben we een uiteindelijk maar een fles gegeven, 180cc, ging op!. Daarna hebben ze heerlijk geslapen van 1 tot 7. Da's voor ons echt een supernacht . Maar: het begint me enorm op te breken voel me echt niet goed en ben geloof ik een beetje aan t eind van mij latijn ofzo . Stom, vind ik zelf... Hebben jullie tips? Wat zouden jullie doen? Ze gaan zo af en toe uit logeren, zodat wij een nachtje (of 2) kunnen tanken, maar da's natuurlijk ook niet echt een oplossing...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')