Hahahaah geweldige opmerking.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien kappen met dat trend˙ "bi"-gedoe en gewoon als een hetero gedragen.
Jouw vriendin is daar blijkbaar nog niet over uit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:58 schreef DanaScully het volgende:
Gewoon veel dingen worden afgekraakt. Ik had wat dvd'tjes gebrand op Platinum dvdtjes, was niet goed dat merk moest sony zijn. De goretex schoenen die ik had gekocht waren niet goed, ik zou ook wel natte voeten krijgen omdat er een soort raster aan de zijkant zit...Ben natuurlijk uit protest door het water blijven banjeren en geen natte voeten he!
In het begin kwam het allemaal leuker over, zinnen van jij bent geloof ik best lief, je bent adrem daar hou ik wel van. En nu is het je laat over je heen lopen, je moet een grote bek opzetten. Ik ben (al zeg ik het zelf) best netjes en bescheiden, ik geef anderen op een nette manier commentaar, bij haar komt het lomp beledigend eruit. Ik heb er weleeens iets van gezegt maar dan zegt ze je moet me accepteren zoals ik ben maar ze heeft niet in de gaten dat ze mij wel probeert te veranderen. En vandaar ook dart ik mezelf niet snap nu, ik kan haar wel schieten als ik bij haar ben maar aan de andere kant vind ik het leuk haar te horen praten over alledaagse dingen die ze meemaakt.
Ennuh, wat dat bi betreft...ben er toch wel over uit dat ik toch de voorkeur aan de dames geef
Dat laatste zegt genoeg: zorg gewoon dat ze een oppervlakkige, leuke kennis van je wordt. Klaar!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:58 schreef DanaScully het volgende:
Gewoon veel dingen worden afgekraakt. Ik had wat dvd'tjes gebrand op Platinum dvdtjes, was niet goed dat merk moest sony zijn. De goretex schoenen die ik had gekocht waren niet goed, ik zou ook wel natte voeten krijgen omdat er een soort raster aan de zijkant zit...Ben natuurlijk uit protest door het water blijven banjeren en geen natte voeten he!
In het begin kwam het allemaal leuker over, zinnen van jij bent geloof ik best lief, je bent adrem daar hou ik wel van. En nu is het je laat over je heen lopen, je moet een grote bek opzetten. Ik ben (al zeg ik het zelf) best netjes en bescheiden, ik geef anderen op een nette manier commentaar, bij haar komt het lomp beledigend eruit. Ik heb er weleeens iets van gezegt maar dan zegt ze je moet me accepteren zoals ik ben maar ze heeft niet in de gaten dat ze mij wel probeert te veranderen. En vandaar ook dart ik mezelf niet snap nu, ik kan haar wel schieten als ik bij haar ben maar aan de andere kant vind ik het leuk haar te horen praten over alledaagse dingen die ze meemaakt.
Ennuh, wat dat bi betreft...ben er toch wel over uit dat ik toch de voorkeur aan de dames geef
Het is een test manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:58 schreef DanaScully het volgende:
Veel vrouwen halen bevestiging en een goed gevoel uit het kleineren/denigreren/negeren van anderen omdat ze onzeker zijn. Maak haar duidelijk dat je haar als persoon waardeert, dat ze niet onzeker hoeft te zijn en dat het je pijn doet als ze je zo behandelt omdat ze dat helemaal niet nodig heeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef DanaScully het volgende:
Ik heb enige tijd geleden een leuke meid leren kennen. Zij is helemaal het tegenover gestelde van mij: ik rustig en stil en zij een vlotte babbel tegen alles en iedereen. Via de telefoon en de webcam gaat het goed en als we elkaar het echt zagen GING het ook goed. Maar de laatste keren word het niveau minder als we bij elkaar zijn. We beginnen leuk te kletsen maar ze kraakt dingen soms af op zo'n botte manier dat ik niet meer te genieten ben. De laatste keer was ik ook in tranen door de manier waarop ze me min of meer mij de les las. Ik vat het dan op als kritiek zoals zij het brengt, als ze het op een andere manier zou brengen dan zou het feedback zijn. Ik heb eigenlijk niets te melden meer op dat moment, en ik kan dan niet overschakelen naar positief. Ik zit dan naar haar te kijken en denk ik nee je bent echt niets voor mij. Ook als we op een terras zitten heeft ze een grote smile en maakt ze grapjes tegen iedereen die ze ziet. ik ken niet veel mensen en ben wat dat betreft ook introvert. Ik wil dan wel reageren maar ik klap dicht en zeg niets meer. Met als resultaat dat ik word vergeten dat ik erbij zit. Soms vertel ik haar iets en dan kan ze een week later tegen mij precies hetzelfde zeggen, dan denk ik heb je niet geluisterd toen of geloof je me niet als ik het zeg? Maar als ik dan thuis ben dan mis ik haar weer, als ik foto's van ons bekijk vind ik haar wel weer leuk, dan mis ik de persoon die ze in het begin was.
Nu probeer ik mezelf te begrijpen, vind ik haar leuk omdat ik zelf weinig vrienden heb en zij mij net dat gevoel geef wat ik mis of doet ze zich anders voor. Ik vind het zo moeilijk te peilen wie ze echt is, de vlotte babbel meid of de afkraker. Of ligt het dan toch aan mij, dat ik te stil ben en dichtklap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |