Grote voeten met kleine tenen is ook geen gezichtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:52 schreef nectarientje het volgende:
@ SR, nee ik denk helemaal niet dat je lange tenen hebt, maar je hebt wel een grote schoenmaat toch?
Heb net de douche aangezetquote:
Ik zou nog een broek meenemenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:59 schreef nectarientje het volgende:
Dan zal ik me eens gaan aankledenIs het rokjesweer of ben ik dan heel enthousiast? Het ziet er wel heel aanlokkelijk uit en die melkflessen moeten toch een keertje in de zon..
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou nog een broek meenemen
Kom je al deze kant op?
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]Intense teleurstelling hier..
En ik ben met boek in bed terecht gekomen met de raampjes wijd open dus ik heb een twijfelmoment*echt, soms is het zo ontzettend vermoeiend om een vrouw te zijn!*
Zo, da's lekker snerenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
Na ja, jouw maatje zeilboot tenen impliceert toch dat je me als iemand met erg lange tenen ziet? Ik hoop toch echt dat je me niet zo ziet. Zou ik wel heel jammer vinden. Als iemand met een directe vraag iets wil forceren krijgt ie ook een directe antwoord terug van mij.
Rustig aan doen meidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
weer thuis van werk.... medicijnen zijn begonnen met bijwerkingenben heel introvert op het moment en dat icm passagiers die lopen te zeiken werkt niet (en duizelig zijn en proberen geconcentreerd werken ook niet
)
Kan zijn dat ik komende dagen wat minder online ben door dat introverte gebeuren....
@gotc&airwin bel maar ff om af te spreken voor boeken/game (miss heeft als het goed is mijn nummer airwin)
nu heb ik tijdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Rustig aan doen meidDie boeken gaan nergens heen, dus komt goed
Misschien dat ik vanmiddag ze wel effe langs kom gooien, ga misschien de rest van m'n boeken aan De Slegte verkopen oidquote:
laat het me weten als je in de stad bent!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanmiddag ze wel effe langs kom gooien, ga misschien de rest van m'n boeken aan De Slegte verkopen oid.
Dat valt best mee hoor. Toen mijn opa was overleden hebben we voor twee sinaasappeldozen vol boeken nog een paar honderd euro gehad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef kiekjesdief het volgende:
Volgens mij krijg je heel weinig voor 2e handsboeken of het moeten bijzondere zijn. Het sjouwen nauwelijks waard.
Heb ook een doos staan die gaat mee met de vuilnisman
fok zelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef nectarientje het volgende:
Ik word echt doodmoe van de laadtijd die fok nodig heeft op mijn flappie... Andere sites doen wel normaal maar over fok doet hij soms zo lang dat hij dan maar de textonly laat zien om het nog een beetje leefbaar te houden. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Gedaan al, maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee. Geen problemen met fok.
Even je hele history en cookies verwijderen misschien?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Ondertussen zit ik nog steeds op me werkSorry dat ik jullie uiteindelijk teleurstel dames!
Dus toch...klote zeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
weer thuis van werk.... medicijnen zijn begonnen met bijwerkingenben heel introvert op het moment en dat icm passagiers die lopen te zeiken werkt niet (en duizelig zijn en proberen geconcentreerd werken ook niet
)
Kan zijn dat ik komende dagen wat minder online ben door dat introverte gebeuren....
@gotc&airwin bel maar ff om af te spreken voor boeken/game (miss heeft als het goed is mijn nummer airwin)
Klein beetje wel jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Lovechild het volgende:
Als je samen met je kleine meisje in slaap valt en je droomt dan dat je hier een ban hebt gekregen, is het wel triest met je gesteld he?!
Mooie beeldenquote:
Nee hoor. Is doodnormaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:53 schreef Lovechild het volgende:
Als je samen met je kleine meisje in slaap valt en je droomt dan dat je hier een ban hebt gekregen, is het wel triest met je gesteld he?!
Dat is Fok zelf helaasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:52 schreef nectarientje het volgende:
Ik word echt doodmoe van de laadtijd die fok nodig heeft op mijn flappie... Andere sites doen wel normaal maar over fok doet hij soms zo lang dat hij dan maar de textonly laat zien om het nog een beetje leefbaar te houden. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Nah, snel niet, maar niet zo traag als zij beschrijftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is Fok zelf helaasNiet de meest snelle stront door een trechter
oh jee! toch een beetje flappie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef MissMSX het volgende:
Nah, snel niet, maar niet zo traag als zij beschrijft
Geen idee. Of je verbinding. Of je browser. Probeer eens een andere browserquote:
* MissMSX mompelt iets over gekleurde medelandersquote:
Browser maakt niet uit.. Dat heb ik al geprobeerd. Verbinding zou dan wel kunnen maar ik heb alleen problemen met fok.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:34 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee. Of je verbinding. Of je browser. Probeer eens een andere browser
Inloggen/uitloggen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Browser maakt niet uit.. Dat heb ik al geprobeerd. Verbinding zou dan wel kunnen maar ik heb alleen problemen met fok.
Dat staat daar compleet los vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inloggen/uitloggen?
Ander account?
Ik roep maar wat
Stranger things have happened...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat staat daar compleet los vanAls 't alleen bij Fok gebeurt heb je een dikke kans dat het ook gewoon aan fok ligt of een van hun verbindingen
Ik sta open voor alle suggestiesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:43 schreef MissMSX het volgende:
Inloggen/uitloggen?
Ander account?
Ik roep maar wat
Neuh dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stranger things have happened...
En ik heb nergens last van
Dan zou ik even kijken in FB of even een mailtje sturen, want dan kan ze nooit de enige zijn met dit probleemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Neuh dat hoeft ook niet.Om technisch geneuzel te voorkomen, niet iedereen zit op dezelfde server van Fok (hoop ik voor ze
)
Of ditquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:51 schreef nectarientje het volgende:
Misschien moet ik een luipaard als UI nemen ipv die schildpad
Sterkte!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
)
Hier nog één, ook weer een (kleine) vijf kilometer gelopen....nu even heeeeeerlijk douchen. Koud beginnen en langzaam warmer....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:39 schreef GotC het volgende:
Net weer 5 km gelopen, zo maar effe eten anders lig ik tegen de grond
KZ ik was helemaal vergeten dat ik die boeken bij je moest brengen!![]()
Enne, wel 20 euro gekregen totaal voor een aantal boekenAch, is meer dan als ik ze weg zou gooien, toch?
dank... ga zo lekekr me bedje in. Knallende koppijn maar dat kan ook komen omdat ik sinds half8 vanmorgen niets meer gegeten hebquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:39 schreef GotC het volgende:
Net weer 5 km gelopen, zo maar effe eten anders lig ik tegen de grond
KZ ik was helemaal vergeten dat ik die boeken bij je moest brengen!![]()
Enne, wel 20 euro gekregen totaal voor een aantal boekenAch, is meer dan als ik ze weg zou gooien, toch?
Moet lukkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef nectarientje het volgende:
Kan ik die van mij komend weekend ergens oppikken?
Meid ik ben kapotquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:06 schreef nectarientje het volgende:
nee, ik ben gaan slapen.. Zondag lijkt me een bon idee maar daar hebben we het nog wel even over dan
Nu nog even een uurtje spelen?
Wordt steeds vroegerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo, net thuis, ff uit eten geweest in scheveningen en over half uur naar bed, moet om 0400 weer werken
Jaquote:
Kan het me voorstellen. Ik ben ook absoluut geen ochtendmens. Ver-schrik-ke-lijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jamorgen laatste dag zo vroeg, donderdag 0830 en zaterdag 10 uur en zondag een korte dienst van 1600 tot 1930
En ik haat ochtenddiensten uit de grond van mij hart, ik haat het meer dan wie ik ook maar haten kanmaarja het hoort erbij
ben blij als ik weer de avond in ga
Ach, je zit toch op rails hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef GotC het volgende:
Ik zag een collega van A_A die ook geen fan bleek te zijn van middagdienstenReed met gesloten ogen
.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef GotC het volgende:
Ik zag een collega van A_A die ook geen fan bleek te zijn van middagdienstenReed met gesloten ogen
.
Was tussen Monnickendamplein en Leyenburgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doen wel meer collega's tussen Leidschenveen en Zoetermeer Voorweg Laagis allemaal beveiligd gebied dus kan niks gebeuren behalve als iemand tussen de rails loopt
Daarom hebben we ook een zonnebril opdan valt het niet op
Net is HTM bij "blik op de weg" geweest. Hebben meegereden met een collega om te laten zien hoe overige verkeer reageert maar net uitzending gemist dus morgen maar online kijken
Ehh..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef nectarientje het volgende:
Heeft iemand zin om hier even te komen dweilen toevallig? Ik moet echt hoognodig dweilen maar ik vind dat zo'n takkeklus!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is nu nog niet online, denk morgen pas![]()
Is er interesse voor een bowling meet? Kheb zin om te bowlen![]()
Was het interessant om te zien of was het maar 1 minuut gebabbel, 2 beeldjes en that's it?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef kiekjesdief het volgende:
Heb stukje gezien bij blik op de weg. Leuk om bekende omgeving te zien.
Bowlenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik vind dweilen minder erg dan stofzuigenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef nectarientje het volgende:
Heeft iemand zin om hier even te komen dweilen toevallig? Ik moet echt hoognodig dweilen maar ik vind dat zo'n takkeklus!
Dan kom ik ooit wel eens zwabberen, maar niet nuquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Bowlen!![]()
En ik heb een zwabber miss! Zal ik alvast stofzuigen
* AirwiN wijst naar MissMSX.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef kiekjesdief het volgende:
Was even een trambestuurster aan het woord over vele noodstops en wat beelden dagelijkse groenmarkt, spui en misschien nog wat. Verder een deskundige die nog iets vertelde over de afwijkende regels voor de tram in het verkeer.
Niet heel erg de moeite waard maar ik ben wel soort fan van het programma
Hebben ze die ook voor katten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga nu m'n bedje inzwabberen
Misschien is dit wat voor je nectarientje?
[ afbeelding ]
Zwabbersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga nu m'n bedje inzwabberen
Misschien is dit wat voor je nectarientje?
[ afbeelding ]
Waarmee dweil jij dan?quote:
Ik ga nu even heel nieuwsgierig doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef kiekjesdief het volgende:
Leuk mensen die bijblijven bij wat er in de uitvoering gebeurt en het soms zelf ervaren.
Bij staatsbosbeheer zeiden ze "weten hoe het is om met je laarzen aan in de modder te staan"
Ik werk ook nog regelmatig in de uitvoering maar dan wel op andere plekken, leer ik meteen nog wat bij.
http://www.otto.nl/article/231364?cmp=Kelkoo_datafeed&tduid=fdc5fec76c43b9a309be987e68675d4equote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, ik heb een van de twee tentamens gehaald
zesje![]()
Maar het staat zo lelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef nectarientje het volgende:
Hoera voor het tentamen! Zes is voldoende Flap
Oh die heb ik ook voor het rondje met allesreinigerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Civilian het volgende:
http://www.otto.nl/article/231364?cmp=Kelkoo_datafeed&tduid=fdc5fec76c43b9a309be987e68675d4e
Zo'n ding.. Zwabbers zijn gore bacterienesten
Dan had je beter moeten lerenquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef Flappekz het volgende:
Dweilen...moet hier ook een keer echt grondig gebeuren ja. Ben echt in staat om op mn knieen door het hele huis te gaan.
ja! Ga je ook mee bowlen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef kiekjesdief het volgende:
Ik woon in loosduinen, woon mijn hele leven al in den haag. Heb sinds kort dit subforum ontdekt en plemp af en toe iets neer.
Door veel en onregelmatig werk is ook mijn neerplempen onregelmatig en niet zo veel
Zijn er specifieke dingen die ik niet aangeroerd heb die wel belangrijk zijn?
Is daar al iets voor geplanned eigenlijk?quote:
bowlen gaat niet gemakkelijk lukken maar ockenburg is hier op loopafstandquote:
Waarom niet? (of ben ik dan wat te nieuwsgierig?)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef kiekjesdief het volgende:
bowlen gaat niet gemakkelijk lukken maar ockenburg is hier op loopafstand
dank voor de uitnodiging btw
He heb ik iets gemist? Bowlen lijkt mij erg gezellig, wanneer of is dat nog niet bekend?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom niet? (of ben ik dan wat te nieuwsgierig?)
En Civ, A_a stelde het net pas voor en nu wil ik toegeven dat er absoluut tempo inzit bij vlagen maar zo snel.. Maar feel free om iets te regelen zou ik zeggen!
Dan kan Civ iets gaan plannen? Wut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef nectarientje het volgende:
Oh, dan kan Civ gewoon iets plannen en kun je altijd nog kijken of je aan kan haken![]()
Summer lieverd, lees even een klein stukje terugNee er is nog geen datum, plaats en tijd. Er is alleen geconstateerd dat er interesse is om te gaan bowlen.
Ockenburg/Zuiderpark/Scheveningenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan kan Civ iets gaan plannen? Wut?
Ik ben een ramp in plannenKan uiteraard wel een poging wagen mits jullie een goed bowlingcentrum aanwijzen
Ik trek graag snelle conclusiesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Civilian het volgende:
Dan kan Civ iets gaan plannen? Wut?
Ik ben een ramp in plannenKan uiteraard wel een poging wagen mits jullie een goed bowlingcentrum aanwijzen
In ieder geval heb ik interesse! Gezelligquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef nectarientje het volgende:
Oh, dan kan Civ gewoon iets plannen en kun je altijd nog kijken of je aan kan haken![]()
Summer lieverd, lees even een klein stukje terugNee er is nog geen datum, plaats en tijd. Er is alleen geconstateerd dat er interesse is om te gaan bowlen.
Nou, maar weer een lijstje in de OP zetten dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef summer29 het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik interesse! GezelligNoteer mijn naam alvast!
hehe alleen als de rest ook mee doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou, maar weer een lijstje in de OP zetten dan?
Oh Summer! Ik heb je mail gehadquote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik stem voor Zuiderpark, kan ik daarna mooi in de mood blijven en naar huis rollen
Dat is nou ook HET voordeel van zelf organiserenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Civilian het volgende:
Goed plan!Ik ben sowieso wel weer voor, als ik 't maar enige tijd van te voren weet
Ik ben ook voor Zuiderparkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Goed plan!Ik ben sowieso wel weer voor, als ik 't maar enige tijd van te voren weet
Moet ik je nog aanwijzingen gaan geven over welke plekjes en wat wel en niet te doen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is nou ook HET voordeel van zelf organiseren![]()
we moeten het nog eens over je spuiten hebben! Damn, wat een schitterend dubieuze zin weer maar ik laat 'm lekker wel staan
Oke dan gaan we zonder flap beginnen en misschien dat jij hem lesje geeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh Summer! Ik heb je mail gehadFlap redt het de komende tijd niet, en voor mij word het elke week apart bekijken
En frequentie enzo, hoe vaak moet je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef Civilian het volgende:
Moet ik je nog aanwijzingen gaan geven over welke plekjes en wat wel en niet te doen?
Zou je meerdere keren op een dag erg vinden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En frequentie enzo, hoe vaak moet je?
Het maakt mij niet uit waar we gaan bowlen als het maar gezellig is! Dus Zuiderpark vind ik best hoewel ik niet eens waar dat ligtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik stem voor Zuiderpark, kan ik daarna mooi in de mood blijven en naar huis rollen
What's in it for me?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Civilian het volgende:
Zou je meerdere keren op een dag erg vinden?
Jij ook slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
What's in it for me?![]()
Goed, ik ga slapenVoor dit gesprek echt niet meer gaat over het redden van een menschenleeven
![]()
Slaap lekker!
Jij mag mn spuit vasthoudenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
What's in it for me?![]()
Goed, ik ga slapenVoor dit gesprek echt niet meer gaat over het redden van een menschenleeven
![]()
Slaap lekker!
Gewoon in de wasmachine en niks aan 't handjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
http://www.otto.nl/article/231364?cmp=Kelkoo_datafeed&tduid=fdc5fec76c43b9a309be987e68675d4e
Zo'n ding.. Zwabbers zijn gore bacterienesten
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, ik heb een van de twee tentamens gehaald
zesje![]()
Ja, bedankt voor je bijdrage aan de zesjescultuur in Nederland.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor je bijdrage aan de zesjescultuur in Nederland.
Mja, was best een pittig tentamentjequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Marvelous het volgende:
Feli Bro (6 is niks voor jou...?!?!?!)
Mogguh, vanuit het zonnetje en een tekort nachtje!
Yes, Ich bin dabij!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, was best een pittig tentamentje
Mail gehad?
Waar ging het over?quote:
Ah, de technische kant. Vandaar dat ik voor 'gewone' bedrijfskunde heb gekozen ooit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Informatiebeveiliging....niet mijn cup of tea
Dit was niet echt heel technisch hoor, ook procedureel en juridischquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de technische kant. Vandaar dat ik voor 'gewone' bedrijfskunde heb gekozen ooit.
Procedures!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:26 schreef Flappekz het volgende:
Dit was niet echt heel technisch hoor, ook procedureel en juridisch
Wat zou je zonder ze moetenquote:
Ik kan wel wat dingen verzinnen hoor.quote:
Klopt, maar weet niet hoeveel ze willen geven...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef Marvelous het volgende:
Flappekz: pappa wilde nog zo`n ding.... :
[TK] E-book reader iRiver Story (6") inc. accessoires
ik weet nog een leuke koopwoning voor je!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef Civilian het volgende:
Straks kijken naar wat huurwoningen hierM'n auto is net opgehaald door de sloop
En de kans is groter dat ik kan verhuizen, dan dat ik een nieuwe auto krijg
Kan ik ook uit deze pauperwoning
dacht meer voor pappadag ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, maar weet niet hoeveel ze willen geven...
Er loopt overigens ook een prijsvraag op fok nu, om zo'n ding te winnen
Wavvoor soort huis zoek je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef Civilian het volgende:
Straks kijken naar wat huurwoningen hierM'n auto is net opgehaald door de sloop
En de kans is groter dat ik kan verhuizen, dan dat ik een nieuwe auto krijg
Kan ik ook uit deze pauperwoning
Geen koopwoning, daar heb ik 't inkomen niet voor. En toevallig is veel parkeerruimte en winkels dicht bij huis wel een must jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik weet nog een leuke koopwoning voor je!
mits kijkduin, ockenburg, rust, veel parkeerruimte en alle winkels direct aan huis is wat jij wilt...
2/3 kamerappartement in de buurt van HI-Ambacht. De appartementjes waar ik zo ga kijken zijn nieuwbouw in HI-Ambachtquote:
Zo ver wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geen koopwoning, daar heb ik 't inkomen niet voor. En toevallig is veel parkeerruimte en winkels dicht bij huis wel een must ja
[..]
2/3 kamerappartement in de buurt van HI-Ambacht. De appartementjes waar ik zo ga kijken zijn nieuwbouw in HI-Ambacht
dat is ook wel eens andersomquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Prijzig pappadagje dan ... niet helemaal te vergelijken met mamadag
Jawel....maar dan nog vind ik t best een prijzig grapje om eerlijk te zijnquote:
was ook zeker niet van plan om de vraagprijs te bieden!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jawel....maar dan nog vind ik t best een prijzig grapje om eerlijk te zijn
En uiteindelijk gaat het om het idee!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
Jawel....maar dan nog vind ik t best een prijzig grapje om eerlijk te zijn
ook goed, geven we voor papdag gewoon sokkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies!
Z'n verjaardag zou een beter doel zijn
Of een flesje Old Spice!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef Marvelous het volgende:
ook goed, geven we voor papdag gewoon sokken
Jij de linker, ik de rechter. Of andersom?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ook goed, geven we voor papdag gewoon sokken
Dat neemt niet weg dat je vast een leuke reactie krijgt als je het geeft.quote:
Ja, dan worden we onterfdquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je vast een leuke reactie krijgt als je het geeft.
Dat dusquote:
Dat houdt juridisch gezien toch geen stand.quote:
Maar 3 kwartiertjes van DHquote:
Daar heb ik gelukkig dan weer geen verstand vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat houdt juridisch gezien toch geen stand.
Ik vind het eigenlijk stiekem ook heel logisch hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Maar 3 kwartiertjes van DH
Een nieuwe auto komt er voorlopig niet. En als ik dit met het OV moet blijven doen, lig ik aan het eind van het jaar in het ziekenhuis omdat het me teveel energie kost en ik dat niet helemaal ga trekken met mn suikerziekte
Dus dan liever verhuizen zodat ik dichter bij m'n werk woon
Los daarvan, waarom zou je al die schulden willen erven?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Flappekz het volgende:
Daar heb ik gelukkig dan weer geen verstand van
Ach, die kunnen er allemaal best nog wel bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los daarvan, waarom zou je al die schulden willen erven?
je kan ook een daihatsu cuore kopen voor een klein bedrag en daar nog jaren vrolijk heen en weer mee pendelen met 1 op 20...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Maar 3 kwartiertjes van DH
Een nieuwe auto komt er voorlopig niet. En als ik dit met het OV moet blijven doen, lig ik aan het eind van het jaar in het ziekenhuis omdat het me teveel energie kost en ik dat niet helemaal ga trekken met mn suikerziekte
Dus dan liever verhuizen zodat ik dichter bij m'n werk woon
Mijn lichamelijke situatie en verleden ken je nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
je kan ook een daihatsu cuore kopen voor een klein bedrag en daar nog jaren vrolijk heen en weer mee pendelen met 1 op 20...
diabetes is a bitch, maar ook met diabetes is niets onmogelijk
suikerziekte opzich zegt geen hol, maar dat is mijn mening...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mijn lichamelijke situatie en verleden ken je nietGeloof mij maar als ik zeg dat 't onmogelijk is.
en 2000km per maand doe ik liever niet in een CuoreDaarbij mag ik daar ook niet in rijden geloof ik
Suikerziekte zelf heb ik geen last van.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
suikerziekte opzich zegt geen hol, maar dat is mijn mening...
persoonlijk ben ik het spug zat dat de hele wereld zich altijd maar achter diabetes verschuilt.. geen persoonlijke aanval op jou civ.
Ik word alleen onpasselijk van mensen die zich zelf zo zielig vinden door diabetes (wat je vaak ziet)
Kan je hier opzoekenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Flappekz
tijnbrein
MissMSX
nectarientje
Knuffelzacht
Good.vs.Evil
vencodark
Nouk84
AirwiN
RaXz
GotC
automatic_
djayzz
Lovechild
Thrust
mrbox
-Hans-
Lotusss
Ronnie_bravo
El_Matador
Cue_
ArTiC
Ang3l
SolidasRock
admiraal_anaal
stbabylon
Jannuk
Ofresca
Murmeli
Belsezar
RATMEN
Marvelous
Tegan
Jill-RMC
Thrustmaster_Special
S95Sedan
De_Kardinaal
rival
melanie_the_miss
HeatWave
Kluts
Q.
Barbusse
STING
alors
Pien85
zeemonster
Imperfect-Angel
kres
DieBoard
Das kut, dan val ik schijnbaar onder de gelukkige diabeten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Suikerziekte zelf heb ik geen last van.
Suikerziekte is een destructieve ziekte, en de gevolgen van mijn suikerziekte daar heb ik wel veel last vanEn die zijn jammer genoeg wel permanent
Ik val in ieder geval onder de zeer ongelukkigequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Das kut, dan val ik schijnbaar onder de gelukkige diabeten...
Voor de gezelligheid ga ik misschien wel naar parkpop ;p De setlist trekt me niet echt aan eigenlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef summer29 het volgende:
Zonnetje schijnt, ga zo lekker naar buiten!! Naar de bieb, goeie boeken halen...![]()
@Flap gefeli met je behaalde cijfers van je examen!! Nu nog je verjaardag![]()
@ KZ, sterkte met alles, ik hoop dat je snel opgeknapt wordt. Wat bowling betreft, de mannen doen wel voor jou![]()
@ Marvelous, ga je nog op vakantie?
@ iedereen, wie gaat naar parkpop?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik val in ieder geval onder de zeer ongelukkigeHeb klachten van een diabeet van 60jr.. en dan ben ik 26
Yeps, doe m'n bestquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef Marvelous het volgende:
[..]
hmmmm, dan hou ik het wel bij mijn klachten... zon schijnt en ik moet vanavond werken, dus kan nog geen biertje open trekken...
Ik zeg, zorg zo goed mogelijk voor je zelf... houd je glucose zo veel mogelijk goed..
Wie niet?quote:
Parkpop; Jazekerquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef summer29 het volgende:
Zonnetje schijnt, ga zo lekker naar buiten!! Naar de bieb, goeie boeken halen...![]()
@Flap gefeli met je behaalde cijfers van je examen!! Nu nog je verjaardag![]()
@ KZ, sterkte met alles, ik hoop dat je snel opgeknapt wordt. Wat bowling betreft, de mannen doen wel voor jou![]()
@ Marvelous, ga je nog op vakantie?
@ iedereen, wie gaat naar parkpop?
Afijn, ik denk dat ze kijken wie je een keer (of vaker) gequote hebt. Er staan in mijn lijst namelijk een hoop gasten die dus NIET mijn vriend zijn maar die ik wel regelmatig gequote heb.....quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
MissMSX
Lovechild
Flappekz
zeemonster
RATMEN
SolidasRock
AirwiN
nectarientje
Jill-RMC
Atreidez
melanie_the_miss
DS4
admiraal_anaal
Knuffelzacht
Marvelous
Civilian
GotC
Papierversnipperaar
CaLeX
Gia
Bowlingbal
Weltschmerz
knnth
fs180
becky27
Disana
Lavenderr
Leandra
moussie
capricia
Winner_Taco
Isdatzo
Den_Haag
Pisces29
Banjerkanjer
summer29
SpecialK
Armageddon
karr-1
Bommenlegger
zoalshetis
RAVW
AdvancedPower
Vuurvliegje88
Scorpie
Conekiller
Yorrit
McKillem
tuintegel
SCH
we kunnen het testen door elkaar heel vaal te quotenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn vriendjes:
[..]
Afijn, ik denk dat ze kijken wie je een keer (of vaker) gequote hebt. Er staan in mijn lijst namelijk een hoop gasten die dus NIET mijn vriend zijn maar die ik wel regelmatig gequote heb.....
Gaat om de mensen met wie jij in hetzelfde topic gepost hebt, dus vaker in zelfde topic gepost is hoger in rang je vriendje wat ik begrepen heb, dus je hoeft ze niet perse te kennenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn vriendjes:
[..]
Afijn, ik denk dat ze kijken wie je een keer (of vaker) gequote hebt. Er staan in mijn lijst namelijk een hoop gasten die dus NIET mijn vriend zijn maar die ik wel regelmatig gequote heb.....
Nee inderdaad, want jij staat ook in mijn lijstjequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaat om de mensen met wie jij in hetzelfde topic gepost hebt, dus vaker in zelfde topic gepost is hoger in rang je vriendje wat ik begrepen heb, dus je hoeft ze niet perse te kennen
ik moest lachenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want jij staat ook in mijn lijstje
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want jij staat ook in mijn lijstje
ik heb geen vriendjes, ken niemand uit de lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Flappekz
Lovechild
3keernix
Boterhamzakje
MissMSX
admiraal_anaal
donthate
GotC
Ronnie_bravo
nectarientje
Civilian
SolidasRock
Jill-RMC
zeemonster
Hork
Knuffelzacht
RATMEN
suikertaartje
Fransie
soapie
AirwiN
Atreidez
melanie_the_miss
CaLeX
knnth
_DaNi_
goldfinger1963
the_legend_killer
MFE15
Frishe
Lincoln-TownCar
Trevland
Pingwingei
DeLuna
Conekiller
PieterBas
porsche1
Myraela
78RPM
Kikopuz
Dewardo
Den_Haag
Vraagje..
nattermann
-Datdus-
xxiessiexx
Siegfried
becky27
LovelyLady
Harajuku.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik heb geen vriendjes, ken niemand uit de lijst
Wat een grappige maar zinloze functiequote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
MissMSX
zeemonster
vosss
RATMEN
Ronnie_bravo
Lovechild
Jill-RMC
Googolplexian
Tarado
bodylotion
Flappekz
Schunckelstar
melanie_the_miss
AirwiN
sasquatsch
ElmarO
nectarientje
Trystar
Peterselieman
SolidasRock
sanger
chufi
Fir3fly
Migue
Sally
admiraal_anaal
freshy98
Walter_Sobchak
nils7
Kleffe_Dop
qonmann
kepler
TargaFlorio
Sinister-D-
Szura
Palmboom313
becky27
Marvelous
Leatherface
m1155
Tarabass
Burnie88
wimderon
TheArt
CaLeX
ArcticBlizzard
THEFXR
LeXX
Sautor
Wombcat
Ja, erg grappig dat mijn vrouw bij alle mannen bovenaan staat.quote:
Bij mij ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, erg grappig dat mijn vrouw bij alle mannen bovenaan staat.
quote:
Wat denk jij? Ik heb ook geen vriendjes, de meeste niet uit de lijst ken ik niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Na de nummers 1 en 2 dan toch zekerquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Tenzij ik echt 2 volledige topics heb gemist ofzo, lees ik alles wel bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Lovechild het volgende:
Wat ik me, aan de hand van de reacties van Summer en Melanie, afvraag: lezen jullie het topic bij als je komt posten of kijk je gewoon naar de laatste blz/reacties?
Ik lees alles wel ongeveer doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Lovechild het volgende:
Wat ik me, aan de hand van de reacties van Summer en Melanie, afvraag: lezen jullie het topic bij als je komt posten of kijk je gewoon naar de laatste blz/reacties?
5e. Je moet altijd ruimte ter verbetering overhouden hequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:31 schreef GotC het volgende:
ik sta niet eens op nummer 1 bij Flap (qua fokvriendjesblabla)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
5e. Je moet altijd ruimte ter verbetering overhouden he
ja dus??quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Lovechild het volgende:
Euh...ik stel toch geen vraag waar je met "ja" of "nee" op kunt antwoorden?quote:
Ik lees niet bij , de twee laatste pagina's hoogstens.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Flappekz
Civilian
MissMSX
Knuffelzacht
Ronnie_bravo
Lovechild
GotC
admiraal_anaal
nectarientje
SolidasRock
AirwiN
skattebaut
summer29
RATMEN
Maanvis
Zhe-AnGeL
henrydg
melanie_the_miss
Sounddragon
spijkerbroek
HugoBaas
Marvelous
Mr.Houdoe
willempjewever
nachtdier3
soapie
SpiekerJozef
SeaOfLove
Jill-RMC
Nusion
Mr.Cooper
Surf_Bunny
Cyan
Apebeer
hc-sjonny
Pino112
Idler
knnth
Torrio
jaronsch
ToT
RoW_0
ManianMan
Dennis101
Thomas B.
Gia
Tazar_Yoot
Tigereve
Gulo
Mikkie
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
MissMSX
SolidasRock
nectarientje
AirwiN
Knuffelzacht
Lovechild
Flappekz
admiraal_anaal
Ronnie_bravo
zeemonster
RATMEN
GotC
melanie_the_miss
Civilian
marcodej
timmmmm
Jill-RMC
Anonymousz
L0t..
SuperrrTuxxx
Atreidez
xxiessiexx
Marvelous
TheVulture
Heer_van_Bartolhoven
Armageddon
Sk00p
Apotheose
Dr.Mikey
vencodark
Den_Haag
tuintegel
XcUZ_Me
Edwinuss
soapie
Asschen_sukar
Frey
verleiding
Countess
Michellee
koningdavid
Miam
RaymanNL
Dizer
Handy4all
psv-gomes
Ratelslangetje
zovty
Pugg
Jojoortje
ja juist!! Als het allemaal te snel gaat dan hou ik niet meer bij..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik lees soms wel, soms niet bij. Hangt van m'n bui af
jij hoopt dan ook gewoon dat er ergens tosti staatquote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij hoopt dan ook gewoon dat er ergens tosti staat
quote:
volgens mij niet alleen tosti maar ook andere lekker eten van andere zoals patat/burgers van Solid, pannenkoeken van GotC enzquote:
ben nog steeds erg stil en in mijzelf getrokken....quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef summer29 het volgende:
[..]
volgens mij niet alleen tosti maar ook andere lekker eten van andere zoals patat/burgers van Solid, pannenkoeken van GotC enz
uhu "eten"quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]oke ik beken het
ik ben gewoon gek op eten
ligt eraan... hoe vers zijn de muisjes?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wil je beschuit met muisjes?
[ afbeelding ]
ja, maar ik hou niet van beschuit!quote:
Ben je wel goed bij je hoofd? Dit is echt walgelijk!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das voer voor de piranha'squote:Op woensdag 19 mei 2010 20:20 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofd? Dit is echt walgelijk!!
Ik hoef alleen beschuitje met muisjes van Airwin en MissMsX als het zover is..
Ik vind het eigenlijk wel een origineel iets om de gasten voor te zetten als het zover is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:20 schreef summer29 het volgende:
Ben je wel goed bij je hoofd? Dit is echt walgelijk!!
Ik hoef alleen beschuitje met muisjes van Airwin en MissMsX als het zover is..
neen nemen wat toe.....maar is niets vergeleken citalopram, wil nu voornamelijk met rust gelaten worden... heb toevallig net klein uurtje me msn aan, die is normaal hele dag aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:27 schreef tuintegel het volgende:
KZ , dat is goed balen dat je je zo voelt. Merk je wel dat de bijwerkingen minder worden of voel je je nog steeds rot ? Sterkte in ieder geval!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een origineel iets om de gasten voor te zetten als het zover is.
als je maar laat... Je vrouwtje zou het niet leuk vinden. Pas maar op..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een origineel iets om de gasten voor te zetten als het zover is.
Mooi, dan heeft onze hond ook wat te eten.quote:
Die kan een goede grap best waarderen hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef summer29 het volgende:
als je maar laat... Je vrouwtje zou het niet leuk vinden. Pas maar op..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gatverdamme. Dit gaat me echt te verquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, dan heeft onze hond ook wat te eten.![]()
[..]
Die kan een goede grap best waarderen hoor.
Ik laat hem gewoon verplicht de moederkoek opetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef summer29 het volgende:
Niet als je in echt doet! Ik zie al voor me: Veel pijn en moe tijdens bevallen komt jij zo beschuit met muisjes dan gaat ze gillen en baby keihard janken. Dan krijg jevan boze MissMSX en dan gaat ze voldaan uitrusten met jullie baby. En jij straf in woonkamer zitten, mocht je toch stiekem komen geeft ze op afstand jou
!
Well-done gebakken alsjeblieft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik laat hem gewoon verplicht de moederkoek opeten
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
match made in heaven for both of youquote:
Ik gebruik alleen woorden. Dat plaatje is gewoon echt te ergquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]en dan zeg jij bij andere gadver dat gaat te ver
![]()
Ja he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
match made in heaven for both of you
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen woorden. Dat plaatje is gewoon echt te erg
En eenvoor jou in je kokonnetje
dankquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen woorden. Dat plaatje is gewoon echt te erg
En eenvoor jou in je kokonnetje
Goed idee....quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef summer29 het volgende:
[..]
Goed idee....Airwin, extra hete sambal erbij?
Vandaag weer een flinke theelepel door m'n macaroni gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef summer29 het volgende:
Goed idee....Airwin, extra hete sambal erbij?
Meestal loop ik er wel globaal even doorheen en als ik iets interessants zie lees ik wel verder/ Anders neem ik het ter kennisgeving aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Lovechild het volgende:
Oh wel zo netjes als ik het zelf ook vertel heIk lees altijd alles bij. Ook al zouden het twee topics zijn. Ik ging er ook vanuit dat dat voor iedereen geldt, geen idee waarom. Pas in de laatste topics valt het me op dat mensen dat blijkbaar niet doen.
Ik ben gewoon te nieuwsgierig, wil niks missen
En wij 2 theelepels om hete kip van te maken.. Broodje met hete kip en sla!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag weer een flinke theelepel door m'n macaroni gedaan.
Dat was vast niet die sambal die wij je hebben gevoerd laatst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:03 schreef summer29 het volgende:
En wij 2 theelepels om hete kip van te maken.. Broodje met hete kip en sla!
ik hoop vrijdag of zaterdag....quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was vast niet die sambal die wij je hebben gevoerd laatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook briljante sambal!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef summer29 het volgende:
nee serieus.... Vraag anders aan Solid die stond erbij dat ik 2 theelepels sambal erbij gooide....Die sambal van jullie heeft ons gewoon goed gedaan en eindelijk gevonden ook.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef summer29 het volgende:
wist je dat?Het is wel altijd een extra opluchting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vrouwen poepen niet,althans daar wil ik niks van weten
dan heb je mijn stront nog niet gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef summer29 het volgende:
[..]
van jouw plaatje beschuitje met muisje is walgelijkste die ik ooit gezien hebt dan poepen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan heb je mijn stront nog niet gezien
maar dat kan ook niet want ik poep niet
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohnoes... I killed the toppic!
[ afbeelding ]
'T is alleen heul zo origineel niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een schatje is het ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke oke, als goedmakertje voor die beschuit met muisjes
Ons zoontje, maand of 2/3 geleden voordat we naar ADO gingen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |