Die zijn van een website getrokken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet iemand wie de glitterletters eigenlijk ooit gemaakt heeft? Want dan kan ik pm'en dat ze stuk zijn.
Zijn het die bloemetjes laarzen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM'en is ze wat minder happig op![]()
Ik hou die laarzen maar gewoon, wat zouden ze opleveren op Marktplaats
Ik postte hem net tien minuten geleden in het mediaberichten topic hier in ESF!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
Sieneke news!
http://www.telegraaf.nl/p(...)ezwaaid__.html?p=5,1
Ik haal ze wel uit de wiki/OP. Want ze zijn gewoon stuk, en de hele tijd blijft de pagina daardoor maar laden tot er uiteindelijk niets komt (hehehe ik zei 'komt')quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet iemand wie de glitterletters eigenlijk ooit gemaakt heeft? Want dan kan ik pm'en dat ze stuk zijn.
Bij mij doen ze het gewoon, en er laad ook niets meer hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik haal ze wel uit de wiki/OP. Want ze zijn gewoon stuk, en de hele tijd blijft de pagina daardoor maar laden tot er uiteindelijk niets komt (hehehe ik zei 'komt')
Sorryquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik postte hem net tien minuten geleden in het mediaberichten topic hier in ESF!
Hier idemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik haal ze wel uit de wiki/OP. Want ze zijn gewoon stuk, en de hele tijd blijft de pagina daardoor maar laden tot er uiteindelijk niets komt (hehehe ik zei 'komt')
Mja, dan kan je het nog proberen op MPquote:
Vinger opsteekt mits ze niet gevoerd zijn en in maatje 38quote:
Die glitterende letters 'ESF'?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het gewoon, en er laad ook niets meer hoor!
Dan slaat de TT ook nergens meer op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
Euh hallo? Die laarzen blijven gewoon van mij. Punt
Die ròòòòze ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die glitterende letters 'ESF'?
Volgens mij staan ze nu al niet in deze OP, en ik heb ze nu ook uit de Wiki gehaald (en het ESF-meet regeltje)
Vind jij zeker ook niet erg?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan maakt Greys er wel ff wat leuks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |