abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81585438
Tvp
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_81585777
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 03:31 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Herkenbaar
+1 Ik snap veel mensen niet. Ing. ¤4000+ salaris , goede intelligentie: Kom je bij ze op bezoek: 1 groot plasma scherm, 4 computers, een design keuken waar NOOIT gekookt wordt, GEEN boekenkast. (Heeft ooit Lord of the Rings gekregen op zijn verjaardag, maar niet uitgelezen) Altijd een stapel ongelezen kranten op de bank. werkt, slaapt en speelt online games.

Life is wonderful.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_81585886
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

+1 Ik snap veel mensen niet. Ing. ¤4000+ salaris , goede intelligentie: Kom je bij ze op bezoek: 1 groot plasma scherm, 4 computers, een design keuken waar NOOIT gekookt wordt, GEEN boekenkast. (Heeft ooit Lord of the Rings gekregen op zijn verjaardag, maar niet uitgelezen) Altijd een stapel ongelezen kranten op de bank. werkt, slaapt en speelt online games.

Life is wonderful.
Eng he, mensen die met simpele dingen, toch lol kunnen hebben?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_81589515
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Life is wonderful.
consumeer.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_81589803
Je ziet de wereld zoals je zelf bent. Dus dit zegt meer over TS dan de mens,
---o---
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:39:05 #81
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_81604896
Naarmate een structuur complexer wordt is de kans op fouten inherent groter.
Verdermeer is het zo dat wat jij en ik als 'fout' zien niet noodzakelijk fout is. Fout is een objectief iets, geen feitelijk iets.

Meh, het is niet alsof mensen zo bijzonder zijn. emoties zijn voortvloeisels van instincten immers en zelfbewustzijn is niets meer dan een illusionair iets om het gebrek aan analytische vermogen van de hersenen te compenseren in het kader van niet goed te traceren evenementen en onbekende factoren.

Anyways, wees niet te slecht en nihilistisch wat betreft je zelf beeld zelfs als er geen reden lijkt te zijn om dat niet te zijn.
I mean no harm
pi_81607300
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:34 schreef CarolusV het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n 13 in een dozijn kut alto.
Ik had dit antwoord verwacht en nee, ik beschouw mezelf niet als alto en heb nog nooit iemand me een alto horen noemen. Ik zelf mag alto's ook niet echt omdat zij anders doen om het anders doen, stelletje aandachtshoeren als je het mij vraagt. Ik koop mijn kleding gewoon bij normale winkels en pak wat ik er leuk uit vind zien. Wat waarschijnlijk onbewust ook door de mode beļnvloed wordt. Ik zal zelf net zo'n "schaap" zijn als de rest, maar ik plaats er mijn kanttekens bij.

Mijn vraag was oprecht naar alle mensen die met de mode meegaan. Waarom iets mooi vinden omdat iemand anders zegt dat dat 'in' is.
pi_81610051
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:37 schreef schijffie het volgende:

[..]
maar ik plaats er mijn kanttekens bij.
Wat goed van je. En nu?

Ben zelf ook niet zo van de mode, maar je kijkt toch om je heen naar wat je medemens aan heeft..

Ik heb me wel eens afgevraagd waar het verschijnsel vandaan komt.

Volgens mij worden we er allemaal wel min of meer door beinvloed (mensen die zeggen niet aan mode te doen zijn daar stiekem wel een beetje trots op (kijk mij eens lekker uniek zijn)). De een is er natuurlijk gevoeliger voor dan de ander.

Het verschijnsel mode zal te maken hebben met het willen lijken op mensen waar we tegenop kijken en/of ons mee identificeren.. Daar hoort kleding bij

Zelf word ik niet zo zeer beinvloed door tv/tijdschriften die mode voorschrijven, meer door vrienden en kenissen om me heen. Een aantal daarvan volgt de mode, ik dus indirect ook...

Wie weet hier nog wat meer over te vertellen..?

[ Bericht 2% gewijzigd door Maarten1 op 19-05-2010 07:44:20 ]
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')