+1 Ik snap veel mensen niet. Ing. ¤4000+ salaris , goede intelligentie: Kom je bij ze op bezoek: 1 groot plasma scherm, 4 computers, een design keuken waar NOOIT gekookt wordt, GEEN boekenkast. (Heeft ooit Lord of the Rings gekregen op zijn verjaardag, maar niet uitgelezen) Altijd een stapel ongelezen kranten op de bank. werkt, slaapt en speelt online games.quote:
Eng he, mensen die met simpele dingen, toch lol kunnen hebben?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
+1 Ik snap veel mensen niet. Ing. ¤4000+ salaris , goede intelligentie: Kom je bij ze op bezoek: 1 groot plasma scherm, 4 computers, een design keuken waar NOOIT gekookt wordt, GEEN boekenkast. (Heeft ooit Lord of the Rings gekregen op zijn verjaardag, maar niet uitgelezen) Altijd een stapel ongelezen kranten op de bank. werkt, slaapt en speelt online games.
Life is wonderful.
consumeer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
+1 Ik snap veel mensen niet. Ing. ¤4000+ salaris , goede intelligentie: Kom je bij ze op bezoek: 1 groot plasma scherm, 4 computers, een design keuken waar NOOIT gekookt wordt, GEEN boekenkast. (Heeft ooit Lord of the Rings gekregen op zijn verjaardag, maar niet uitgelezen) Altijd een stapel ongelezen kranten op de bank. werkt, slaapt en speelt online games.
Life is wonderful.
Ik had dit antwoord verwacht en nee, ik beschouw mezelf niet als alto en heb nog nooit iemand me een alto horen noemen. Ik zelf mag alto's ook niet echt omdat zij anders doen om het anders doen, stelletje aandachtshoeren als je het mij vraagt. Ik koop mijn kleding gewoon bij normale winkels en pak wat ik er leuk uit vind zien. Wat waarschijnlijk onbewust ook door de mode beļnvloed wordt. Ik zal zelf net zo'n "schaap" zijn als de rest, maar ik plaats er mijn kanttekens bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:34 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n 13 in een dozijn kut alto.
Wat goed van je. En nu?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:37 schreef schijffie het volgende:
[..]
maar ik plaats er mijn kanttekens bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |