Met welk volk?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Totdat je een keer mot krijgt met zo´n figuur
Ik heb er ook kennissen zitten die me hadden aanbevolen niet naar het WK te gaan, omdat de situatie daar wat spannender is dan de media laat lijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:54 schreef dromelijn het volgende:
[..]
[..]
Pure racisme daar, dus kan me wel voorstellen dat ze daar weg willen. Wat mij betreft zijn ze meer dan welkom.
Er was toch eens een ander topic over een user die er familie had zitten die doodsbang waren? Ik kan het topic zo niet vinden
ZA was nooit een kolonie van Nederland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:04 schreef ellevehC86 het volgende:
Oef.... wat te doen met de oud-kolonialen?
gasten die vanaf geboorte weten wat hard werken is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
ZA was nooit een kolonie van Nederland.
Voor de rest hejje een zootje van die Boeren en of je daar nu op zit te wachten, gasten bij wie het racisme er vanaf de geboorte ingestampt zit lijken mij weinig toevoegen aan Nederland.
Wat wil je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:58 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb er ook kennissen zitten die me hadden aanbevolen niet naar het WK te gaan, omdat de situatie daar wat spannender is dan de media laat lijken.
Gasten die vanaf de geboorte gewend zijn aan een zooi negers die het werk voor hun opknappen, van auto voltanken tot de was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gasten die vanaf geboorte weten wat hard werken is.
lol. romantisch beeld schep jij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gasten die vanaf de geboorte gewend zijn aan een zooi negers die het werk voor hun opknappen, van auto voltanken tot de was.
Ik teken een beeld dat net zo reeel is als het beeld van de noeste arbeiders die zonder problemen kunnen integreren in Nederland.quote:
Dat zei ik al, dat het geen kolonie was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens, klein detail: De Kaap is nooit een kolonie geweest van Nederland. Het was een verversingspost en stond onder beheer van de VOC.
Er zitten al vele Afrikaners in GB hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Britten zaten er trouwens het laatst.. Waarom niet naar GB dan?
Ik denk dat je wel zo moet denken. Je kan het vergelijken met veel Joden, Turken en Marokkanen enz.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:19 schreef Dagonet het volgende:
In hoeverre kan je trouwens spreken van teruggaan? Na enkele eeuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |