net zo hard schrikken als wij doen? misschien zijn ze wel wat minder soft dan de nederlander, en dat kan nog leuk worden. echt leuk bedoel ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:55 schreef JohnLocke het volgende:
Haha, en wat als ze alle criminele negers en Noord-Afrikanen hier zien?
Wat dat betreft kunnen we nog van ze leren. Die mensen zijn niet zo gehersenspoeld als ons. Zij leven in de hel die Zuid-Afrika heet, dus veel minder kan het niet wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
net zo hard schrikken als wij doen? misschien zijn ze wel wat minder soft dan de nederlander, en dat kan nog leuk worden. echt leuk bedoel ik.
Niet-Westers moet je niet al te letterlijk opvatten, de blanke bevolking van Zuid-Afrika is namelijk niet minder Westers dan Australiërs of Canadezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Niet-westerse allochtonen, zoals Afrikanen?
Blanke Afrikanen lijken me net zo Westers als Australiers bijvoorbeeld, het gaat niet alleen om topografie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Niet-westerse allochtonen, zoals Afrikanen?
Wat ben je toch ook een droevig figuurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
net zo hard schrikken als wij doen? misschien zijn ze wel wat minder soft dan de nederlander, en dat kan nog leuk worden. echt leuk bedoel ik.
wat ben jij toch een voorbeeld voor de menschheid. driewerf hulde. ik hoop ooit te worden zoals jij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een droevig figuurVerder zijn deze mensen wat mij betreft gewoon welkom. Net zoals dat andere mensen gewoon welkom zijn in het tolerante Nederland.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij toch een voorbeeld voor de menschheid. driewerf hulde. ik hoop ooit te worden zoals jij.
Nee, we kunnen niet iedereen toelaten. Sterker nog, ik wil een immigratie-stop hebben en wel zo snel mogelijk. Nederland is vol. Ja, een uitspraak je vaak hoort, maar het is een feit. Maar voor deze mensen wil ik een uitzondering maken. Ten eerste hebben ze iets met Nederland en zullen ze Nederland dus niet haten zoals de gemiddelde allochtoon dat doet. Ja, er zijn ook allochtonen die dat niet doen bla bla bla.. Ten tweede heb ik het idee dat deze mensen ons dankbaar zullen zijn en daarvoor ook iets terug gaan doen. Tenslotte zitten deze mensen in ellende in Zuid-Afrika en hebben dus enorm veel hulp nodig. Zuid-Afrika wordt niet voor niks de 'crime-capitol of the world' genoemd. Gek genoeg wordt dit allemaal ontkent, en dat is waarschijnlijk omdat ze blank zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een droevig figuurVerder zijn deze mensen wat mij betreft gewoon welkom. Net zoals dat andere mensen gewoon welkom zijn in het tolerante Nederland.
Wat mij betreft zijn deze mensen ook welkom, maar wat gaan zij precies terug doen? Allochtonen in elkaar beuken, zoals ZHI hoopt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Nee, we kunnen niet iedereen toelaten. Sterker nog, ik wil een immigratie-stop hebben en wel zo snel mogelijk. Nederland is vol. Ja, een uitspraak je vaak hoort, maar het is een feit. Maar voor deze mensen wil ik een uitzondering maken. Ten eerste hebben ze iets met Nederland en zullen ze Nederland dus niet haten zoals de gemiddelde allochtoon dat doet. Ja, er zijn ook allochtonen die dat niet doen bla bla bla.. Ten tweede heb ik het idee dat deze mensen ons dankbaar zullen zijn en daarvoor ook iets terug gaan doen. Tenslotte zitten deze mensen in ellende in Zuid-Afrika en hebben dus enorm veel hulp nodig. Zuid-Afrika wordt niet voor niks de 'crime-capitol of the world' genoemd. Gek genoeg wordt dit allemaal ontkent, en dat is waarschijnlijk omdat ze blank zijn.
Wat dacht jezelf? Die mensen zijn keiharde werkers. Dit zijn mensen die maar al te graag willen werken, en dat merken ze in Zuid-Afrika nu ook wel. Daar draait het voor geen meter nu er steeds maar weer boeren worden vermoord. Bovendien hebben zij Zuid-Afrika op poten gekregen. Hoe dat gedaan is, doet er even niet toe. Ik weet dat er het één en ander is gebeurd. Ze hebben het land echter wel opgebouwd. Zonder die invloed was Zuid-Afrika gewoon niks. Dat is niet om arrogant te zijn, maar het is gewoon een feit. Geen politiek-correcte schaap die dat kan ontkennen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn deze mensen ook welkom, maar wat gaan zij precies terug doen? Allochtonen in elkaar beuken, zoals ZHI hoopt?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:39 schreef Regal het volgende:
[..]
Wat dacht jezelf? Die mensen zijn keiharde werkers. Dit zijn mensen die maar al te graag willen werken, en dat merken ze in Zuid-Afrika nu ook wel. Daar draait het voor geen meter nu er steeds maar weer boeren worden vermoord. Bovendien hebben zij Zuid-Afrika op poten gekregen. Hoe dat gedaan is, doet er even niet toe. Ik weet dat er het één en ander is gebeurd. Ze hebben het land echter wel opgebouwd. Zonder die invloed was Zuid-Afrika gewoon niks. Dat is niet om arrogant te zijn, maar het is gewoon een feit. Geen politiek-correcte schaap die dat kan ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |