Nee, Coyotequote:
Volgens mij zijn er ook best veel uit Belgie gegaanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef Danielion het volgende:
Ze zijn evenzeer welkom bij ons in Vlaanderen!
De meesten waren Zuid-Hollanders, maar er waren ook Zuidelijke Nederlanders bij (uit de Spaanse Nederlanden), een minderheid, maar ze waren er wel (ik heb geen statistieken).quote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook best veel uit Belgie gegaan
Inderdaad, op het internet ken ik een afstammeling van Nederlandse Amerikanen. Erg aardige man, alleen nogal gelovig en Gereformeerd, een beetje een Hollander van 50 jaar terug, alleen spreekt hij als moedertaal Engels. Hij wordt trouwens nog steeds als een typische Nederlander aanzien, met zijn soberheid, zijn zuinigheid en zijn arbeidsethos.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet. Of je bent wel een afstammeling of je bent het niet
Kom je nu met de onderbouwing?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Document1 het volgende:
Na 300 jaar aanspraak doen op je Nederlandschap nadat je daar 300 jaar in weelde hebt geleefd en het nu wat minder gaat? Dacht het niet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kom je nu met de onderbouwing?
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kom je nu met de onderbouwing?
Bloedquote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef popolon het volgende:
Wat hebben ze nog met NL behalve de, misschien, Nederlandse achternaam? We praten niet over 20 jaar geleden natuurlijk, er zijn hele generaties overheen gegaan.
Afrikaans bloed?quote:
Ook Nederlands bloedquote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Afrikaans bloed?
Als ze zo graag weg willen dan solliciteren ze maar. Of trouwen met een Nederlandse, er lopen nu in ZA zat gewillige Hollandsche dames rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |