Jaja. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf altijd een Eindhovenaar! Ik ga op missiewerk in Utrecht.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
succes pater erikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
jij gaat in utrecht een philips lichtje opstekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waar blijven die 2 collega's van je ?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was naar een kijkavond.
En nu heb ik binnenkort een kamer!
!
Waag het eens te denken dat onze filmavonden stoppenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, Erik op kamers
O wacht, nou gaan vast de marathonavondjes stoppen
De liefde is over. Hij wordt een bovenderivierder
Kijk maar uit, zodra je boven de rivieren gaat wonen is het gedaan met je! Je verliest je identiteit, je wordt onbeschoft en Brabanders willen niets meer met je te maken hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waag het eens te denken dat onze filmavonden stoppen! Heb je zo weinig vertrouwen en me
?
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zodra je boven de rivieren gaat wonen is het gedaan met je! Je verliest je identiteit, je wordt onbeschoft en Brabanders willen niets meer met je te maken hebben.
Maar ik ben er dan nog voor je hoor!
Mijn vriendin, die een tijd in A'dam heeft gewoond, zei eens "Gadverdamme Steeph... gad-ver-damme! Ik dacht dat het nooit zou gebeuren maar.... ik ben aan het veramsterdammen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waag het eens te denken dat onze filmavonden stoppen! Heb je zo weinig vertrouwen en me
?
Je kan mij ook niet vertellen dat het gezond is om maar thuis te blijven wonenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vriendin, die een tijd in A'dam heeft gewoond, zei eens "Gadverdamme Steeph... gad-ver-damme! Ik dacht dat het nooit zou gebeuren maar.... ik ben aan het veramsterdammen!". En toen ze dat merkte is ze snel terugverhuisd
Maar Erik, je kan het!
Nee absoluut nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan mij ook niet vertellen dat het gezond is om maar thuis te blijven wonen.
Hoezo? Mag je alleen op kamers als je gaat studeren? Het gaat toch ook om het op jezelf wonen en voor jezelf zorgen? Maar goed, als je in Utrecht gata studeren snap ik dat je dat daar gaat doen. Het is je vergeven.quote:En op kamers in Eindhoven vind ik zo nutteloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |