daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef VASND het volgende:
Het is zo jammer dat het altijd die figuren zijn die je streaks vernaggelen.
Inderdaad, erg jammer dat je in een shooter wordt neergeschoten net nu het zo goed. Je zou bijna denken dat ze expres op jou richten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef VASND het volgende:
Het is zo jammer dat het altijd die figuren zijn die je streaks vernaggelen.
Noobtubers heb ik het over he, niet snipers.quote:
Die score had ik gisteren ook in het potje na het potje uit bovenstaande fotoquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind pyrotoz echt een held.Vooral door z'n mooie kits en afwisselende speelstijl, die gast gebruikt werkelijk alle perks en guns samen ongeveer.
En merk dat het wel leuke manier is die afwisseling, wissel zelf ook steeds meer, dan hou je er nog wat plezier in en merk je dat echt heeel veel combinaties effectief killen zijn.
En die Sandy Ravage, wat een beest.Die Javelin kills in Booster Justice 3, geniaal.
Je vergeet commando. En ik gebruik altijd die m121510132193012391.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:27 schreef Parvus het volgende:
Rondrennen op kleine maps met marathon, stopping power en een Spas![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:27 schreef Parvus het volgende:
Rondrennen op kleine maps met marathon, stopping power en een Spassteady aim en akimbo mp5k.
Switchen naar Danger Close Pro voor je AC130quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:11 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik vind ahighasian wel een leuke commentator. Pas begonnen, heeft maar 2 vids maar het is vermakelijk om te zien.
Vroeger keek ik graag naar WingsofRedemption maar hij heeft de laatste tijd maar een saaie speelstijl en hij heeft duidelijk een ego gekweekt.
Hoe kan je de ACR nou kut vindenquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 10:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben de ACR aan het lvl' en maar wat is dat een schijt wapenUMP45 Silenced en Tar 21
Ik dacht dat dit wel algemeen bekend was?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Switchen naar Danger Close Pro voor je AC130Slim
haha die javelin op wastelandquote:
Werd er net nog zo mee gekilled een keer ja, gast was al flashing rood, 2 hits van mij erbij, bleef gewoon rechtdoor pompen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe kan je de ACR nou kut vinden. Richten en schieten, alleen op close range is ie ruk en zelfs dan gewoon lekker hipfiren!
De ACR is een lachertje, kun je zelfs mee rechtdoor schieten als je geraakt wordt.
de tar extended mags challenge had ik in 4 uurtjes, evenals de AK. die gaan zonder FMJ al door onderhand elke muur heenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Werd er net nog zo mee gekilled een keer ja, gast was al flashing rood, 2 hits van mij erbij, bleef gewoon rechtdoor pompen.
Vond hem eerst schraal de ACR, maar deze prestige zelf ook af en toe mee aan het knallen en is toch best wel een best eigenlijk.
Die extend mags challenge blijft echt gay trouwens, echt veeel meer moeite dan alle andere attachments. Maar ja, net op rundown weer even opgeschoten (echt ideale level ervoor), 6 bullet penetration kills erbij, nu halverwege voor de TAR-21 (al mastery op SCAR, Famas en M16). UMP ook lekker mee aan het sprayen voor de FMJ kills en hierna nog even de ACR volschieten en maybe de F2000.
Tar en AK zijn inderdaad prima te doen, net als snipers (oneshotten door ramen). Maar die vertiefde SMG's zijn praktisch onmogelijk zeg, hoe lang ik er wel niet over deed om vector te masteren... Ik had op een gegeven moment gewoon 3 vector classes: Rapidfire+FMJ, Thermal+FMJ, Holographic+FMJ. Blij dat ik daar vanaf benquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
de tar extended mags challenge had ik in 4 uurtjes, evenals de AK. die gaan zonder FMJ al door onderhand elke muur heen
Ik zie jou alleen maar rondlopen met die silenced TARquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Tar en AK zijn inderdaad prima te doen, net als snipers (oneshotten door ramen). Maar die vertiefde SMG's zijn praktisch onmogelijk zeg, hoe lang ik er wel niet over deed om vector te masteren... Ik had op een gegeven moment gewoon 3 vector classes: Rapidfire+FMJ, Thermal+FMJ, Holographic+FMJ. Blij dat ik daar vanaf ben
Die silenced TAR is tegenwoordig bling met FMJ. Vergeet daarbij mijn barret .50 cal (extended mags) en m1014(extended mags) niet. Drie brute wapens. Daarbij gebruik ik tegenwoordig ook wel wat vaker de RPD+heartbeat (nee, geen camperquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar rondlopen met die silenced TAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |