abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81886176
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef nattermann het volgende:
Vanavond nog maar eens spelen, aangezien de RDR multiplayer zwaar tegenvalt.
Zo'n spel haal je toch niet voor de MP? Net als je MW2 niet voor de SP koopt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:40:58 #152
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_81887573
Tvp.

Ik haat het echt als je een miljoen keer in de zelfde lobby komt als je m wegdrukt. KUT IW!

[ Bericht 96% gewijzigd door Dr.Pringles op 25-05-2010 20:54:54 ]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:49:29 #153
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81888046
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Agiath het volgende:

[..]

Zo'n spel haal je toch niet voor de MP? Net als je MW2 niet voor de SP koopt
Klopt, maar had er nog enigszins vertrouwen in.
Tics van je petten.
pi_81897872
Eindelijk een MP5K Red Tiger + Extended Mags

Ga denk ik ook voor de mastery van dat wapen, ben al zo ver en het is iets dat ik maar vrij weinig zie.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:12:45 #155
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_81900111
Godverdomme zeg. Kom ik 8x in de fckn zelfde lobby. Zijn het mongolen daar bij IW ofzo?
60000 man speelt TDM en hij kan maar 2 goeie games vinden. Sinds die fckn mappack is gelanceerd is die klote matchmaking net als hell!
Ik hoop dat Treyarch daar verandering aan heeft gebracht.
En nee het ligt niet aan mijn verbinding.
Ze doen er echt geen moer aan!
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81900452
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Godverdomme zeg. Kom ik 8x in de fckn zelfde lobby. Zijn het mongolen daar bij IW ofzo?
60000 man speelt TDM en hij kan maar 2 goeie games vinden. Sinds die fckn mappack is gelanceerd is die klote matchmaking net als hell!
Lijkt me sterk dat de map packs daar iets mee te maken hebben.
Meestal vind ik wel makkelijk games en wordt weinig in dezelfde lobby gegooid. Vergeet niet dat het ondertussen wel laat is en dat het spel waarschijnlijk weinig games vind met een acceptabele ping.

Maar ik ben er totaal geen expert in dus neem dit met een korreltje zout.
pi_81900805
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het ligt aan je verbinding.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_81902581
Wat een Kanker zooi...

Ik dacht zo van laat ik deze killstreak gebruiken:
Harrier
Choppergunner
Nuke

Na 20 games ben ik er dichtbij(ik ben een noob met nukes halen)
Ik haal steeds de 5 kills en dan word ik uit het niets neergeschoten. Maar toen haalde ik de 7 mijn harrier haald zo'n 4 kills (iedereen had haast cold blooded) Ik zag nog een noob rennen en knalde hem neer, ik verstopte me en starte de choppergunner. Het ging best lekker tot ik uit de lucht werd geschoten, ik drukte op select om te kijken hoeveel ik nog moest en ik moest nog 2 gastjes killen voor de nuke. Ik dus voorzichter zoeken en ik vind er een, ik schiet mijn magazijn leeg en dood is hij. TOEN zag ik een sniper verstoppen op een dakje en wou net schieten totdat de tering host wegging. Maar dat is niet erg hij zoekt wel een nieuwe, er komt te staan Finding the best host bla bla bla. en oppeens gaat ie naar de menu Godverdomme..!!! Had ik bijna mijn eerste Nuke en dan dit
pi_81903373
Wat vervelend. Meestal als ik een nuke instel krijg ik hem dat potje erna.
  woensdag 26 mei 2010 @ 00:18:04 #160
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81903456
Ik heb nog nooit een nuke gehad

Wel prestige 4, level 70
Tics van je petten.
pi_81903865
Ik vraag me af hoeveel xp je nodig hebt voor de 10e prestige. De laatste keer dat ik keek had ik 4500000 punten en dat is al even geleden. Ik ben nog level 70 zonder prestige

edit..

Ik heb even gekeken naar de mensen die evenveel xp hebben als ik. De helft is 10e prestige Maarja, wat wil je dan na meer dan 14 volle dagen gespeeld te hebben Wat een tijdverspilling.

[ Bericht 42% gewijzigd door KoningStoma op 26-05-2010 00:39:24 ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 01:00:45 #162
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_81904539
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 00:31 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vraag me af hoeveel xp je nodig hebt voor de 10e prestige. De laatste keer dat ik keek had ik 4500000 punten en dat is al even geleden. Ik ben nog level 70 zonder prestige

edit..

Ik heb even gekeken naar de mensen die evenveel xp hebben als ik. De helft is 10e prestige Maarja, wat wil je dan na meer dan 14 volle dagen gespeeld te hebben Wat een tijdverspilling.
Zou 't xp-wise voordeel hebben om niet te prestigen aangezien je alles kan maxen?
Ik denk het stiekem wel .
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_81904691
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 00:31 schreef KoningStoma het volgende:

edit..

Zonde

Blij dat ik dit spel niet meer speel. Wat een frustraties eigelijk altijd.
Ik had altijd opstartproblemen: eerst 4 of 5 keer doodgaan voor ik mn eerste kill kreeg. En altijd was ik de eerste in het lijstje die 3 keer dood was gegaan, 4 keer dood was gegaan enz.
Ik haalde nooit echt goede scores: nooit meer dan 30 kills en altijd een k/d ratio van rond de 1.0
Ik was altijd degene die net een miliseconde later is dan de tegenstander in 1 op 1. Ik moest het echt hebben van een goeie kans waarbij ik op het juiste moment een vijand zag.
Ik heb uiteindelijk nooit die nuke gehaald omdat er in mijn potjes altijd wel iemand rondliep met een RPG. Of de hele club met CB rondliep waardoor ik weinig kills kon scoren met mijn chopper.

Het resultaat: elke keer pissig, boos, plezier in het spel weer weg, sixaxis half kapot geslagen uit frustratie

Vaarwel MW2
pi_81904700
Je kan na een tijdje geen challanges meer doen. En met prestige komen er nieuwe challanges bij.
pi_81907187
Matchmaking lijkt na de mappack wel verneukt hoor. Zal wel toeval zijn, maar daarvoor vond ie makkelijk 20/25 games, en tegenwoordig mag je blij zijn als ie er 3 kan vinden.
pi_81909018
Gister wel brute multikill gehaald op salvage. Zij zaten achter naast dat huisje (jeweets, niet de loods). Dus ik heel sneaky het huisje in, schiet de ene die daar zit met m1014 kapot. Herlaad, spring via het dak achter hun hele team; compleet afgeslacht Toen was ik wel echt blij met extended mags op m1014.

En in de trend van extended mags. Ook bruut op de spas, alleen al om al die shells onderin te zien, en de barret .50 cal. Als je ooit eens onverwacht in een close range komt en geen tijd hebt om te swappen naar secondary: naar tegenstander kijken en alle 15 kogels in hem dumpen. (Heb zo all pro gehaald )
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:20:56 #167
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_81909564
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat de map packs daar iets mee te maken hebben.
Meestal vind ik wel makkelijk games en wordt weinig in dezelfde lobby gegooid. Vergeet niet dat het ondertussen wel laat is en dat het spel waarschijnlijk weinig games vind met een acceptabele ping.

Maar ik ben er totaal geen expert in dus neem dit met een korreltje zout.
Ik zeg niet dat de mappacks zelf ermee te maken hebben, maar toen die uitkwam waren er al problemen dus kwamen ze met wat updates.. Sindsdien is het gewoon kut.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:50 schreef Parvus het volgende:
Matchmaking lijkt na de mappack wel verneukt hoor. Zal wel toeval zijn, maar daarvoor vond ie makkelijk 20/25 games, en tegenwoordig mag je blij zijn als ie er 3 kan vinden.
Ja precies, daarvoor had ik geen problemen om een game te vinden.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_81909761
Zou er wel mee te maken hebben dat er toch nog veel mensen zijn die de mappack niet hebben.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:27:01 #169
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_81909763
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Ik heb nog nooit een nuke gehad

Wel prestige 4, level 70
ik heb het nog nooit geprobeerd
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:43:17 #170
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_81910307
haha een comment van iemand op Sandy Ravages booster justice video op youtube
quote:
You are a legend! Chuck Norris is afraid to boost because of TheSandyRavage! Carry on the good work...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_81920754
MENSEN DIE SNIPEN
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:44:17 #172
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_81921008
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 @ 14:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
MENSEN DIE SNIPEN
Elke map is te spelen zonder consequent kapot gesniped te worden.
Zelfs Wasteland.
Je moet gewoon ff zelf als sniper denken en open ruimtes (en vooral gangachtige stukken) vermijden.

Ik heb zelf wel een hekel aan goede quickscopers maar daar doe je weinig tegen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_81924370
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:44 schreef VASND het volgende:

[..]

Elke map is te spelen zonder consequent kapot gesniped te worden.
Zelfs Wasteland.
Je moet gewoon ff zelf als sniper denken en open ruimtes (en vooral gangachtige stukken) vermijden.

Ik heb zelf wel een hekel aan goede quickscopers maar daar doe je weinig tegen.
Tja, ik vind het zelf wel leuk om sommige maps te snipen. Vooral op Wasteland zie ik weinig andere opties. Je kunt ook voortdurend in die tunnel rondlopen met aan AR of zo, maar dat schiet ook niet op. Snipers zijn trouwens inderdaad wel te ontwijken, gewoon de 'standaardplekken' goed in de gaten houden en vooral niet langs die 'hegwand' in het midden blijven lopen.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_81925004
Ik loop altijd langs die hegwand Maar met sprint + marathon en dan slalommen dus zovaak word ik daar niet gesniped.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_81929609
snipers zijn niet zo erg.. maar die thermal noobs echt serieus leer kijken ofzo.
beetje noob tuben en rpg'en in die tunnel is echt baas op die manier vind ik het niet noob meer want als je in die tunnel gaat zitten vraag je er zelf om..
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')