Zo'n spel haal je toch niet voor de MP? Net als je MW2 niet voor de SP kooptquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef nattermann het volgende:
Vanavond nog maar eens spelen, aangezien de RDR multiplayer zwaar tegenvalt.
Klopt, maar had er nog enigszins vertrouwen in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zo'n spel haal je toch niet voor de MP? Net als je MW2 niet voor de SP koopt
Lijkt me sterk dat de map packs daar iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Godverdomme zeg. Kom ik 8x in de fckn zelfde lobby. Zijn het mongolen daar bij IW ofzo?
60000 man speelt TDM en hij kan maar 2 goeie games vinden. Sinds die fckn mappack is gelanceerd is die klote matchmaking net als hell!![]()
Ik hoop dat Treyarch daar verandering aan heeft gebracht.
En nee het ligt niet aan mijn verbinding.![]()
Ze doen er echt geen moer aan!
Het ligt aan je verbinding.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Godverdomme zeg. Kom ik 8x in de fckn zelfde lobby. Zijn het mongolen daar bij IW ofzo?
60000 man speelt TDM en hij kan maar 2 goeie games vinden. Sinds die fckn mappack is gelanceerd is die klote matchmaking net als hell!![]()
Ik hoop dat Treyarch daar verandering aan heeft gebracht.
En nee het ligt niet aan mijn verbinding.![]()
Ze doen er echt geen moer aan!
Zou 't xp-wise voordeel hebben om niet te prestigen aangezien je alles kan maxen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 00:31 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vraag me af hoeveel xp je nodig hebt voor de 10e prestige. De laatste keer dat ik keek had ik 4500000 punten en dat is al even geleden. Ik ben nog level 70 zonder prestige
edit..
Ik heb even gekeken naar de mensen die evenveel xp hebben als ik. De helft is 10e prestigeMaarja, wat wil je dan na meer dan 14 volle dagen gespeeld te hebben
Wat een tijdverspilling.
Zondequote:Op woensdag 26 mei 2010 00:31 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vraag me af hoeveel xp je nodig hebt voor de 10e prestige. De laatste keer dat ik keek had ik 4500000 punten en dat is al even geleden. Ik ben nog level 70 zonder prestige
edit..
Ik heb even gekeken naar de mensen die evenveel xp hebben als ik. De helft is 10e prestigeMaarja, wat wil je dan na meer dan 14 volle dagen gespeeld te hebben
Wat een tijdverspilling.
Ik zeg niet dat de mappacks zelf ermee te maken hebben, maar toen die uitkwam waren er al problemen dus kwamen ze met wat updates.. Sindsdien is het gewoon kut.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de map packs daar iets mee te maken hebben.
Meestal vind ik wel makkelijk games en wordt weinig in dezelfde lobby gegooid. Vergeet niet dat het ondertussen wel laat is en dat het spel waarschijnlijk weinig games vind met een acceptabele ping.
Maar ik ben er totaal geen expert in dus neem dit met een korreltje zout.
Ja precies, daarvoor had ik geen problemen om een game te vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:50 schreef Parvus het volgende:
Matchmaking lijkt na de mappack wel verneukt hoor. Zal wel toeval zijn, maar daarvoor vond ie makkelijk 20/25 games, en tegenwoordig mag je blij zijn als ie er 3 kan vinden.
ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Ik heb nog nooit een nuke gehad
Wel prestige 4, level 70
quote:You are a legend! Chuck Norris is afraid to boost because of TheSandyRavage! Carry on the good work...
Elke map is te spelen zonder consequent kapot gesniped te worden.quote:
Tja, ik vind het zelf wel leuk om sommige maps te snipen. Vooral op Wasteland zie ik weinig andere opties. Je kunt ook voortdurend in die tunnel rondlopen met aan AR of zo, maar dat schiet ook niet op. Snipers zijn trouwens inderdaad wel te ontwijken, gewoon de 'standaardplekken' goed in de gaten houden en vooral niet langs die 'hegwand' in het midden blijven lopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Elke map is te spelen zonder consequent kapot gesniped te worden.
Zelfs Wasteland.
Je moet gewoon ff zelf als sniper denken en open ruimtes (en vooral gangachtige stukken) vermijden.
Ik heb zelf wel een hekel aan goede quickscopers maar daar doe je weinig tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |