Ik snap niet dat mensen met de FAL uit de weg kunnen, wat een klote ding. Wat heb je dan als tweede wapen, een shotgun of machine pistol?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik blijf horen dat mn controller gemod is. Net alweer. Ik schiet wel snel met de FAL, maar niet zo regelmatig als een rapid fire knopje. Ik zie het als een compliment
Voor de FAL heb je inderdaad skills nodigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:13 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen met de FAL uit de weg kunnen, wat een klote ding. Wat heb je dan als tweede wapen, een shotgun of machine pistol?
2 hit kill werkt goed hipfirend hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:13 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen met de FAL uit de weg kunnen, wat een klote ding. Wat heb je dan als tweede wapen, een shotgun of machine pistol?
Ik heb een FAL met een silencer en een holograpic als eerste wapen en akimbo usp's met een silencer als tweede wapen. Niemand die me zietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:13 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Van dichtbij wel jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:25 schreef VASND het volgende:
[..]
2 hit kill werkt goed hipfirend hoor.
Ben nu wat met de M21 EBR + Acog aan het kloten, zelfde verhaal.
Daar ging het toch ook over? Mn secondary gebruik ik niet vaak over lange/mid afstanden en dan is een acog M21/holo fal weer prima.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:50 schreef KoningStoma het volgende:
Van dichtbij wel ja. De fal is goed op alle afstanden.
Een nadeel is wel dat als de verbinding slecht is je in een een op een vaak verliest. Op de killcam schiet ik dan maar een keer ofzo, terwijl ik de trigger minstens 4 keer heb ingedrukt.
En dan respawn je en dan gaat ie nog met zn mesje zwaaien. Soms is het echt alsof je een jostiband-lid bestuurt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Sowieso heb ik dat laatste ook vaak als ik knife. Ben duidelijk eerder maar toch verliezen.
of herladen als je net spawndquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan respawn je en dan gaat ie nog met zn mesje zwaaien. Soms is het echt alsof je een jostiband-lid bestuurt.
Net iets meer zoom en bij de FAL geeft het een damage boost.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef FalleNk810i het volgende:
snap niet waarom mensen holographic sight nemen? dat stipje is veel groter als red dot... of zit er wel degelijk een voordeel aan?
okay, thanks dat is wel nuttige extra info die ik nog niet wistquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Net iets meer zoom en bij de FAL geeft het een damage boost.
Voordeel is er zowel bij de Tar met z'n onmogelijke red rot als ook dat je kan zien waar je op mikt omdat het punt niet dicht is zegmaar.
quote:
Ik zit aan de >1000 kills, lelijk ding dat emblem.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:32 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
okay, thanks dat is wel nuttige extra info die ik nog niet wist![]()
Heb die FAL geprobeerd, hij is wel fijn, maar zodra de enemy te dichtbij is lukt het me gewoon niet...
je kan dan niet meer ''sprayen'' heb nog niet zo'n fast trigger finger
heeft iemand hier prestige Spas 12 emblem en title? zit nu aan de 330 kills
Op de PS3 zijn ze in ieder geval al gewoon gemixt hoor?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:51 schreef Baghdaddy het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe mappen bij de rest van de modes komen? Dus de reguliere modes. Nu kan je wel de nieuwe mappen spelen, maar kom je telkens voor verrassing te staan welke mode je gaat spelen.
Dat is vanaf twee dagen na de release zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:51 schreef Baghdaddy het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe mappen bij de rest van de modes komen? Dus de reguliere modes. Nu kan je wel de nieuwe mappen spelen, maar kom je telkens voor verrassing te staan welke mode je gaat spelen.
nice, dat wist ik nog niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:09 schreef VASND het volgende:
[..]
[..]
Ik zit aan de >1000 kills, lelijk ding dat emblem.
De 500 headshots die duren nog wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef kutkabouter het volgende:
vaarwel, modern warfare 2, nooit meerRDR? of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
jep, maargoed ik ga echt wel af en toe eens een keer mw2 spelen hoor, wees maar niet bangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |