Ik zag van de week een vrouw met een soldatenpak aan en reken maar dat dat sexy was!quote:
En dat moet ons land verdedigen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil gewoon oefenen op een basisen dan wil ik nl ook best nog verdedigen en ik wil ook best schieten. Maar niet als daarbij de kans van omkomen groter is dan terugkomen.
En te pijpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ook in het leger zijn vrouwen nodig jaHeel wat man om voor te koken/wassen/schoonmaken!
Ohja, kijk maar hoeveel mensen dat er niet voor over hebben. Heel veel hoor!quote:
Nee inderdaad, leger gaat om snel en veel geld verdienen en avontuurlijk bezig zijn, maar handen vuil maken ho maar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, kijk maar hoeveel mensen dat er niet voor over hebben. Heel veel hoor!
Homoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zag van de week een vrouw met een soldatenpak aan en reken maar dat dat sexy was!
quote:
Natuurlijk mag dat sukkel. Kijk gewoon eens op de site, zoek uit waar je je aan kan melden voor een gesprek en ga een praten. Het is gewoon een werkgever op zoek naar mensen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]Mogen er geen vrouwelijke biseksuelen meer in dit land zijn...
Daarnaast, belachelijk dat je als vrouw niet in het leger mag, ik geloof er ook niks van. Want anders krijg je heus niet zo'n pak aan, en die vrouw die ik zag had een pak, kisten en een baret op. Dus.
Dan mag ze op de makkelijke stormbaan en krijgt ze allerlei privileges.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:20 schreef Tamashii het volgende:
Daarnaast, belachelijk dat je als vrouw niet in het leger mag, ik geloof er ook niks van. Want anders krijg je heus niet zo'n pak aan, en die vrouw die ik zag had een pak, kisten en een baret op. Dus.
Dat hebben ze allemaal, maar wordt voornamelijk gebruikt voor formele aangelegenheden, zoals een ceremoniequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:20 schreef Tamashii het volgende:
En toen werd je wakker, kneus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen ik 18 was heb ik daar ook gesolliciteerd, die testen gehaald, maar de dag voordat ik er heen zou gaan toch maar besloten de ICT in te gaan.
Dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:20 schreef Tamashii het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |