we hadden eerst Ziggo, eigenlijk geen problemen mee gehad, maar nu zijn we overgestapt naar KPN (ik weet eigenlijk ook niet waarom) maarja, het zal wel..quote:
ja zelfs ziggo is beter jaquote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Snaavel het volgende:
[..]
we hadden eerst Ziggo, eigenlijk geen problemen mee gehad, maar nu zijn we overgestapt naar KPN (ik weet eigenlijk ook niet waarom) maarja, het zal wel..
Dure woorden hierquote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef HenkieVdV het volgende:
2. Wel op poort 3 aangesloten van je Experiabox?
ik weet het niet, een of andere monteur heeft het geinstaleerd, ik was er niet bij..quote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef HenkieVdV het volgende:
2. Wel op poort 3 aangesloten van je Experiabox?
dat moet je nooit doen, die monteur van kpn stellen het zo in dat alles geknepen wordt om bandbreedte te besparenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:40 schreef Snaavel het volgende:
[..]
ik weet het niet, een of andere monteur heeft het geinstaleerd, ik was er niet bij..
Ja maar hoe kom ik op de pagina van dat ding, 192.168.1.1 werkt niet,..quote:Op maandag 17 mei 2010 23:34 schreef HenkieVdV het volgende:
1. Wijzig je kanaal eens van 1 naar 7?
2. Hmm vreemd.
3. Digitenne.
Doen ze dat echt?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet je nooit doen, die monteur van kpn stellen het zo in dat alles geknepen wordt om bandbreedte te besparen
en dan moeten ze tegen een flink tarief een keer langskomen om alle ste maken
kpn
Kijk even dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:40 schreef Snaavel het volgende:
[..]
ik weet het niet, een of andere monteur heeft het geinstaleerd, ik was er niet bij..
dsldevice.lan ?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom ik op de pagina van dat ding, 192.168.1.1 werkt niet,..
dat is een ander ip bij thomson's
Ipconfig doen in cmd en dan kijken wat er achter de gateway staat, waarschijnlijk 192.168.2.254.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom ik op de pagina van dat ding, 192.168.1.1 werkt niet,..
dat is een ander ip bij thomson's
ja man anders verdient de kpn niksquote:
Ziggo, alsjeblieft zegquote:
Hier werkt het anders perfect hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 23:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziggo, alsjeblieft zegDan kun je TS net zo goed gelijk aanraden om gewoon geen tv/internet te nemen
het is even gedoe om alles werkend te krijgen maar als het eenmaal werkt dan doet het ook superquote:Op maandag 17 mei 2010 23:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziggo, alsjeblieft zegDan kun je TS net zo goed gelijk aanraden om gewoon geen tv/internet te nemen
Gewoon zeggen dat je het opzegt als ze dom gaan doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is even gedoe om alles werkend te krijgen maar als het eenmaal werkt dan doet het ook super
maar owee als je wat wilt wijzigen
HAHAquote:
Ik heb sowieso de oude draadloze router terug gezet, dat andere signaal komt dus uit de xperiabox,quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ipconfig doen in cmd en dan kijken wat er achter de gateway staat, waarschijnlijk 192.168.2.254.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |