Het is wachten op de 3DS en de PSP2, duidelijk het einde van een consolecyclus. Nu alleen hopen dat die niet zo gaan lijden onder piraterij anders is het met de nieuwe handhelds ook snel afgelopen op het gebied van nieuwe games.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
RPG's genoeg, alleen niet in het Engels. Wat dat betreft zijn zowel DS als PSP gewoon dood... In Japan komt er elke maand wel een game uit voor één van die twee systemen die ik wil gamen, maar hier? NIETS
Het is echt wachten tot Kratos zijn gezicht weer laat zien volgens mij
waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef sp3c het volgende:
lol ik zie nu pas dat ik de laatste post had
check,
http://tikigames.net/about.php
we hadden het er in 1 van de vorige topics al over
vraag me af of die figuren nog bestaan.
?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef HowAreYouDoing het volgende:
is invizamals goed? als hij aan te raden is koop ik hem samen met een camera.
is de camera goed btw?
'voorlopig'?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef gamefreek het volgende:
Vandaag de Modnation Racers PSP demo gedownload maar ik vind het maar zonde van de ruimte op mijn MS. Slechte besturing, weinig actie en al helemaal geen gevoel voor snelheid. Had meer in kunnen zitten want voorlopig blijft Mario Kart de koning onder de Funracers.
Als ik dat "voorlopig" er niet bij zet zul je zien dat iemand over 5 jaar bij de release van Modnation Racers 5, die dan toevallig beter is dan Mario Kart omdat Nintendo die franchise heeft vervangen door Wii Kart die gewoon zuigt, die quote naar boven haalt en mij die woorden op laat etenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'voorlopig'?
Al bijna 20 jaar onovertroffen!
nog altijd geen antwoord gekregenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef HowAreYouDoing het volgende:
is invizamals goed? als hij aan te raden is koop ik hem samen met een camera.
is de camera goed btw?
Weet je... Misschien weet niemand het hier! Heb je daar wel eens over nagedacht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:12 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
nog altijd geen antwoord gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |