SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Same here. Maar verdomme, dit is inderdaad een absolute steal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:02 schreef gamefreek het volgende:
Bij de Makro kun je nu gewoon een PSP Go kopen voor 141 euro, en dan ook nog met die actie van 10 gratis games![]()
Het is dat ik even geen geld heb, anders werd ik toch wel verleidt om er 1 te halen
Ik heb gelukkig toch nog geld gevonden (lees: toch niet kunnen laten liggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here. Maar verdomme, dit is inderdaad een absolute steal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door sp3c op 09-07-2010 15:34:08 (verkeerde knopje!) ]
quote:Persona 3
New status: Preorder Shipped
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het kan wel, en het is ook heeeeeeel erg tof, maar hier en daar mis je een stukje achtergrond
besturing is misschien ook wat ... 'anders' als je nog nooit een metal gear hebt gespeeld maar dat is een kwestie van wennen
ik raad Peace Walker net als Aliens iig aan iedereen aan of je de vorige delen nu gespeeld/gezien hebt of nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nvm, ik weet wel wat je bedoeld. maar games zoals mgs vind ik gwn nie zo leuk. ik leen hem wel eens van een vriend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:06 schreef sp3c het volgende:
de rest is juist wel denderend?
het hele ding is fantastisch
het is alleen niet zo heel erg moeilijk
1 november in Noord-Amerika. Europa is onbekend.quote:
wa!!! nog zo lang!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Aether het volgende:
[..]
1 november in Noord-Amerika. Europa is onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |