PSP MG's is meer recruiten. Geef mij maar het sluipen. Plat op de grond zoals de PS3. Dan kan niet op de PSP.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef sp3c het volgende:
weet niet wat mgs 3 op de 3ds voor extra's krijgt maar peacewalker is (tot nu toe) echt VELEN malern beter als snake eater
maar dat 3d scherm lijkt me zo leuk
Disgea nogwat.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:52 schreef sp3c het volgende:
lol, wat een kutstreek
nu willen we weten welk spel ze dan wel stuurden!
Dead or Alive had ik wel gehouden.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:58 schreef sp3c het volgende:
ow ok dat schijnt nog wel redelijk verkocht te worden idd, ik dacht eigenlijk dead or alive extreme stupid paradise
maar een flinke foei is wel op zijn plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Persona 3 na dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:50 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga geen PSP games meer kopen. Heb ik vandaag besloten. Ik heb nog genoeg games liggen die ik moet uitspelen voordat de 3DS uitkomt.
Of er moet een leuke (oude) game/ mini uitkomen in de store. Dan misschien wel.
persona vind ik vreemd maar heel veel mensen vinden het leuk dus dat zal wel maar Hexyz Force wil ik hebben geeeeeeeeeeeeekquote:Atlus to publish overseas via PSN?
Posted Jun 24, 2010 at 8:32PM by Glenn M. Listed in: PSP Tags: Atlus, PlayStation Network
Ó
5 QJ
hfDemon's Souls was originally published by SCE in Japan. For some reason, they passed on that for North America, which is why Atlus is to thank for distributing it in the region. Unfortunately, Atlus didn't have a European front, so when Demon's Souls was set for PAL release, Namco Bandai picked it up for publishing. Fortunately, Atlus seems to have found a way around that little barrier.
Like many in the industry, Atlus relies on other publishers to distribute their games overseas. But according to two OFLC game ratings spotted by Siliconera, two Atlus games are heading to Europe with Atlus USA named as publisher. The two games are Shin Megami Tensei: Persona and Hexyz Force.
It's a little tough publishing games in a region you're not even physically in, yes? But if there's no mistake about those game ratings, then we might see those two on the PlayStation Store.
http://www.qj.net/qjnet/p(...)verseas-via-psn.html
Disgaeaquote:
Ik wou bijna zeggen: Dan koop je toch de import versie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef sp3c het volgende:
goed nieuws!
[..]
persona vind ik vreemd maar heel veel mensen vinden het leuk dus dat zal wel maar Hexyz Force wil ik hebben geeeeeeeeeeeeek
Ja, ik kwam daar een beetje laat achter. Ik ging eerst zelfs een hele tijd handgranaten gooien en de andere mannetjes ter vuist bevechtenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef sp3c het volgende:
peacewalker is echt tof
ben nog niet zo ver alleen want vanalles te doen, mooi weer en voetbal kijken
kwam net de eerste baas tegen
http://en.wikipedia.org/wiki/AVGP
was niet zo moeilijk alleen was de munitie vrij snel op, na wat rondrennen als een kip zonder kop vond ik een kistje munitie en toen zag ik dat het ding van die benzine tankjes aan de zijkant had hangen dus schoot ik er 1 neer, na de explosie komt er een ventje uit de toren en als je die ook neerschiet heb je gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |