waar heb je dat spel gevonden? en welke is hetquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef KingLysandus het volgende:
Hey Sp3C. Leef je ook nog?![]()
Ben momenteel met Harvest Moon HoLV bezig. Wil graag Shepherd's Crossing hebben.
[ afbeelding ]
Laatste tijd maar weinig te vinden op PSN.
de kater is net wegquote:
nooit geprobeerd eigenlijkquote:Ben momenteel met Harvest Moon HoLV bezig. Wil graag Shepherd's Crossing hebben.
[ afbeelding ]
Laatste tijd maar weinig te vinden op PSN.
Die wou ik ook laatst bijna halen. Heb het geld maar gebruikt voor Red Dead Redemption.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
de kater is net weg
[..]
nooit geprobeerd eigenlijk
vorige paar psn updates waren echt waardeloos voor de PSP maar bij de laatste zit een demo van modnation racers, ik vind het echt leuk!
ga ik denk wel kopen, volledige versie is er ook al maar ik twijfel nog tussen die en de nieuwe prince of persia die er ook net opstaat
Ik realiseerde me dat het een game is van een film gebaseerd op de oude games.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef sp3c het volgende:
ow!
ja die lijkt me leuk
van IGN krijgt het een 6 omdat het te moeilijk is voor de reviewer
http://uk.psp.ign.com/articles/109/1090838p1.html
nu wil ik het proberen om te zien of het ook te moeilijk is voor mij
Whut?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:16 schreef gamefreek het volgende:
Final Fantasy 9 vandaag in de PSN Store
Account staat al in de startblokken, zodra ie online staat mag mijn PSP hem binnen pompenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whut?
Bron: http://blog.eu.playstatio(...)may-2010/#more-18196
ik heb een eigen RPG game.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Account staat al in de startblokken, zodra ie online staat mag mijn PSP hem binnen pompen![]()
Dan heb ik FF 7, 8 en 9 op 1 stick staan, RPG heaven
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:46 schreef Beach het volgende:
ja echt een leuke RPG game mensen.
Haha, wat een lachertje die site.quote:
quote:Anyone registering their handheld after Aril 1st 2010 will get ten free full-game downloads
Sony will shortly announce a brand new incentive scheme to encourage sales of the digital-only PSPgo, MCV can exclusively reveal.
The offer will entitle anyone who registered their PSPgo after April 1st 2010 to ten full game downloads. Titles in the deal include Gran Turismo, LittleBigPlanet, 2010 FIFA World Cup and Grand Theft Auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |