SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe chillquote:
Ik weet het! Ik krijg er zelfs helemaal de kriebels vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
Ik dacht al, waar is de SC nou
Op gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
verkapte tvpquote:
Ja, ik zit hier maar zin in eten te hebben, maar gewoon te lui om wat te maken.quote:
Binnen nu en..zeg...24 uurquote:Op maandag 17 mei 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
[..]is het waar wat er in de TT staat?
Ik ook daarom was ik maar het topic begonnenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier maar zin in eten te hebben, maar gewoon te lui om wat te maken.
Echt?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik krijg er zelfs helemaal de kriebels van
Zullen Huppel en ik even onze bevallingsverhalen vertellen? Heb je zomaar ineens geen trek meerquote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier maar zin in eten te hebben, maar gewoon te lui om wat te maken.
quote:
Ik ging kotsen en schopte mn arts KOquote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen Huppel en ik even onze bevallingsverhalen vertellen? Heb je zomaar ineens geen trek meer
Zo erg kan dat toch nooit zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen Huppel en ik even onze bevallingsverhalen vertellen? Heb je zomaar ineens geen trek meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Pam je haar danst?quote:
hmm ik krijg spontaan zin in een broodje kip kerriequote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging kotsen en schopte mn arts KO
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo erg kan dat toch nooit zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ja geen ideeeeeeeeeequote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pam je haar danst?
Hoezo dansen de lijnen?
Ja, echt...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben echt een slechte moeder. Het enige waar ik aan denk bij baby's is dat ik verdomd blij ben dat ik daar geen last meer van heb
Ga maken dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm ik krijg spontaan zin in een broodje kip kerrie
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Erger dan op tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Het leukste aan baby's vind ik dat ik ze weer mee kan geven aan de oudersquote:Op maandag 17 mei 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt...![]()
Kindertjes![]()
![]()
Zo'n mini-frummeltje dat naar een combinatie van melk en schone was en zwitsalligheden ruikt![]()
![]()
Ik ben ook gewoon zo'n suffe 'laat mij maar thuis bij de kindertjes-mama'quote:Op maandag 17 mei 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het leukste aan baby's vind ik dat ik ze weer mee kan geven aan de ouders
Geen idee. Kijk nooit bevallingen op tv. Heb 1 keer dat bevallingsprogramma gekeken en vond dat dat wijf veel te overdreven aan het gillen was.quote:
ik heb alleen kip sate denk ikquote:
Jij wintquote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon zo'n suffe 'laat mij maar thuis bij de kindertjes-mama'
hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:
God nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon zo'n suffe 'laat mij maar thuis bij de kindertjes-mama'
Komt hij ook weer aan hoor, zo plots vanuit 'het niets'quote:
En bedankt hequote:
Ik heb niet gepoeptquote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Kijk nooit bevallingen op tv. Heb 1 keer dat bevallingsprogramma gekeken en vond dat dat wijf veel te overdreven aan het gillen was.
Het doet pijn, er is bloed en heel veel vrouwen poepen tijdens de bevalling
Dat laatste zie je dan nooit he!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Kijk nooit bevallingen op tv. Heb 1 keer dat bevallingsprogramma gekeken en vond dat dat wijf veel te overdreven aan het gillen was.
Het doet pijn, er is bloed en heel veel vrouwen poepen tijdens de bevalling
Hoi, neuken?quote:
Hmm iets anders maken dan maarquote:
ik ben lekkerquote:Op maandag 17 mei 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
![]()
![]()
en jongetjes![]()
verrassend hehquote:Op maandag 17 mei 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan hoor, zo plots vanuit 'het niets'
maar Huppel doet het al zo'n 10 jaar langer dan ikquote:
Ik ook niet.quote:
Goed hequote:
Ja. Echt. Mis hem like hell als ik 'm 2 dagen niet zie enzo.quote:
ik heb geen hongerquote:
Hij leeft nog steeds, is beleefd en zelfstandig dus ik moet wel iets goed doenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar Huppel doet het al zo'n 10 jaar langer dan ik
HAHAHAHAHA, Spetterpoepquote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mn tante wel. Spetterpoep tegen de verloskundige
[..]
Goed he
ja of juist niet en daar keert hij dan van, dat kan ookquote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij leeft nog steeds, is beleefd en zelfstandig dus ik moet wel iets goed doen
Maar dat heb ik ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Echt. Mis hem like hell als ik 'm 2 dagen niet zie enzo.
Je zou het bijna denken he?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij leeft nog steeds, is beleefd en zelfstandig dus ik moet wel iets goed doen
hmm een glaasje punicaquote:Op maandag 17 mei 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, Spetterpoep![]()
Ik spoot wel een straal vruchtwater over mijn verloskundige heen
Is dat 6 weken geworden ja? OMG!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook.
Hij was vorig jaar 6 weken bij mn zusje en stiefpa. Dat wilde hij graag. God wat had ik het moeilijk
Mn vliezen hebben ze in het ziekenhuis doorgeprikt en toen moest ik meteen gaan persen. Kind had in het vruchtwater gepoept en dat is een teken van navelomstrengelingquote:Op maandag 17 mei 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, Spetterpoep![]()
Ik spoot wel een straal vruchtwater over mijn verloskundige heen
Nooit weer hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat 6 weken geworden ja? OMG!
Heeft yordi nooit gedaan. Krijsen om zn zin te krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken he?![]()
Mijne krijst als hij zijn zin niet krijgt en ramt zijn eten uit mijn handen
Ah, ja, ik begon met lekkend vruchtwater, en uiteindelijk bleek bij de geboorte (14 uur later al hoor) dat hij de navelstreng om zijn nek had.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vliezen hebben ze in het ziekenhuis doorgeprikt en toen moest ik meteen gaan persen. Kind had in het vruchtwater gepoept en dat is een teken van navelomstrengeling
5 uitwendig. inwendig geen ideequote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
hoeveel hechtingen![]()
![]()
![]()
dokter kun je er niet nog 1 extra doen_!
Ik ook, maar een jongetje van nog geen twee snapt niet altijd alle uitleggenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft yordi nooit gedaan. Krijsen om zn zin te krijgen.
Maar ik zei ook nooit alleen ja of nee. Gaf altijd uitleg waarom ja of waarom nee
niet eentjequote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
hoeveel hechtingen![]()
![]()
![]()
dokter kun je er niet nog 1 extra doen_!
quote:
Mijn tante had dat ookquote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vliezen hebben ze in het ziekenhuis doorgeprikt en toen moest ik meteen gaan persen. Kind had in het vruchtwater gepoept en dat is een teken van navelomstrengeling
Ik was de hele nacht al aan het spoken. savonds rond half 8 begonnen de weeen. volgende dag om 1 uur had ik al 1cm. naar zhuis gestuurd met de boodschap dat het nog wel minimaal 9 uur kon gaan duren.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja, ik begon met lekkend vruchtwater, en uiteindelijk bleek bij de geboorte (14 uur later al hoor) dat hij de navelstreng om zijn nek had.
Maar hij was dan ook al heel vroeg ingedaald en boorde fijn in mijn bekken, lekker draaien enzo, dan gebeurt het ook vaker dat de navelstreng om de nek komt
plassen onder de douche met de douchestraal erop gerichtquote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet eentje![]()
maar 2 scheurtjes.
schrijnt ook als een gek bij het plassen hoor
Mij vertelden ze bij 4 cm dat het nog wel 8 uur kon duren. Een half uur later moest ik gaan persenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was de hele nacht al aan het spoken. savonds rond half 8 begonnen de weeen. volgende dag om 1 uur had ik al 1cm. naar zhuis gestuurd met de boodschap dat het nog wel minimaal 9 uur kon gaan duren.
was om half 2 in zhuis had toen 4 cm. 15:56 vliezen doorgeprikt, 15:58 begonnen met persen 16:03 geboren
sorry hou al opquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet eentje![]()
maar 2 scheurtjes.
schrijnt ook als een gek bij het plassen hoor
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
plassen onder de douche met de douchestraal erop gericht
jij kent het hele verhaal al schat, inclusief weigerende placenta en katheterquote:Op maandag 17 mei 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
het werd net interessant![]()
truste en slaapse ook nog
quote:
weet ikquote:Op maandag 17 mei 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij kent het hele verhaal al schat, inclusief weigerende placenta en katheter
quote:
Hoestdrankquote:Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen en niet wakker lig van mn eigen hoesten
Iemand tips tegen een hardnekkige vastzittende hoest?
Bisolvon? Hoestdrankje? Ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
heet douchen, thee & citroen & honing, lekker pijpen, kauwgom kauwenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Helpt niet. Daar ga ik juist van hoestenquote:
ja toch?quote:
pijpenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
heet douchen, thee & citroen & honing, lekker pijpen, kauwgom kauwen
Hope soquote:
Wel eens Bisolvon geprobeerd? Dat is de enige die bij mij wel werktquote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helpt niet. Daar ga ik juist van hoesten
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat je dat overleeftquote:Op maandag 17 mei 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BANG!! En de hoest is weg!
jaquote:
quote:
Leg uit!quote:
ja als je zuigt maak je speeksel is goed tegen keelpijn en hoestenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg uit!
En hoezo? Leuke plannen voor morgen?
aha maar ik heb daar helemaal geen zin in nuquote:Op maandag 17 mei 2010 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je zuigt maak je speeksel is goed tegen keelpijn en hoesten![]()
ja niks doen en van het weer genieten
zin in makenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aha maar ik heb daar helemaal geen zin in nu
Ik wil ook lekker van het weer genieten, maar ik mag mn huis niet uit voor gezellige dingen
Neequote:Op maandag 17 mei 2010 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
zin in maken![]()
zal worden gewaardeerd![]()
hoezo? heb je een enkelband?
heh wat?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
Nee mag niet van de verzuimreductie
quote:
wat leukquote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En dan nog meer babietjes nieuws (maar dat was misschien al bekend hier, dat weet ik niet) Draakje is bevallen van een gezonde dochter zaterdag!
Alles gaat goed met zowel moeder als baby
Wauw! Hoe heet het meisje?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En dan nog meer babietjes nieuws (maar dat was misschien al bekend hier, dat weet ik niet) Draakje is bevallen van een gezonde dochter zaterdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heet Lisziequote:
Gebroken hand en dan moet je blijkbaar 24/7 thuisblijven want dan ben je ziekquote:
Dat was nog niet bekend! Wat leukquote:Op maandag 17 mei 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:34 schreef RealizeMe het volgende:
newbie alert!Users Die Overal Worden UitgekotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of
Users Die Overal Waardering Uitlokken.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:34 schreef RealizeMe het volgende:
newbie alert!Welkom en Users Die Overal Worden Uitgekotst (slowchat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
bullcrap van de bovenste plankquote:Op maandag 17 mei 2010 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gebroken hand en dan moet je blijkbaar 24/7 thuisblijven want dan ben je ziek
[..]
Dat was nog niet bekend! Wat leukHoe heet ze?
Leuke naam. Ik moet wel zeggen dat het leuker klinkt dan dat het leest.quote:
rawr is dino's voor ik hou van jequote:
het klinkt als een breezah, gouden naam kettingquote:Op maandag 17 mei 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Leuke naam. Ik moet wel zeggen dat het leuker klinkt dan dat het leest.
Ik ook, ik moest ook echt even de naam uitspreken. Ik vind het wel kinda cutequote:Op maandag 17 mei 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Leuke naam. Ik moet wel zeggen dat het leuker klinkt dan dat het leest.
Dan verschillen we daarin vreselijk van meningquote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
het klinkt als een breezah, gouden naam ketting
Iedereen is welkom, ik word ook nergens uitgekotstquote:
Is het ook. Maar toch. Als ik wegga en er komt controle dan zouden ze me kunnen ontslaan omdat in de regels voor ziekteverzuim duidelijk staat dat als je ziek bent je thuis moet blijven. Mag alleen weg naar de artsquote:Op maandag 17 mei 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
bullcrap van de bovenste plank![]()
neem dat maar van mij aan
ja daar is niks mee toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest ook echt even de naam uitspreken. Ik vind het wel kinda cute
[..]
Dan verschillen we daarin vreselijk van mening
Deze naam hebben we niet zelf uitgekozen hoor, die hebben de mods voor ons bedachtquote:
ontslaan kan niet zomaar, die opgestelde "regels"staan niet boven de wet of andere cao afspraken hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook. Maar toch. Als ik wegga en er komt controle dan zouden ze me kunnen ontslaan omdat in de regels voor ziekteverzuim duidelijk staat dat als je ziek bent je thuis moet blijven. Mag alleen weg naar de arts
Tevens mag ik niks doen wat het herstel in de weg staat. Mij 4 weken opsluiten in mn huis is dan ook wel heel goed voor het herstel van mn hand. De depressie die het veroorzaakt praten we maar niet over
Nee man, dan heb je toch echt een naam als Kelsey ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
het klinkt als een breezah, gouden naam ketting
Liefje denk je echt dat ik iemand ben die dan ook braaf thuis blijft zitten?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ontslaan kan niet zomaar, die opgestelde "regels"staan niet boven de wet of andere cao afspraken hoor
En vaak mag je in overleg met ARBO wel gewoon de deur uit. Het slaat nergens op om je medewerkers te verplichten thuis te blijven voor iets waarvoor ze niet thuis hoeven te blijven... Maar ik kijk eigenlijk nergens meer van op bij jou werkgeverquote:Op maandag 17 mei 2010 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook. Maar toch. Als ik wegga en er komt controle dan zouden ze me kunnen ontslaan omdat in de regels voor ziekteverzuim duidelijk staat dat als je ziek bent je thuis moet blijven. Mag alleen weg naar de arts
Tevens mag ik niks doen wat het herstel in de weg staat. Mij 4 weken opsluiten in mn huis is dan ook wel heel goed voor het herstel van mn hand. De depressie die het veroorzaakt praten we maar niet over
Ik ook niet. Zodra mn hand weer meewerkt ga ik ook een prachtige klacht neerleggen bij de kwaliteitsafdeling. Ik heb last van een tiepmiep met grootheidswaanzin. Muts stelt niks voor en dreigt om de haverklap met ontslagquote:Op maandag 17 mei 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vaak mag je in overleg met ARBO wel gewoon de deur uit. Het slaat nergens op om je medewerkers te verplichten thuis te blijven voor iets waarvoor ze niet thuis hoeven te blijven... Maar ik kijk eigenlijk nergens meer van op bij jou werkgever
geloof me, ik zie er dagelijks 1 die liszie op der snol id heeft staanquote:Op maandag 17 mei 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, dan heb je toch echt een naam als Kelsey ofzo.
snol IDquote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof me, ik zie er dagelijks 1 die liszie op der snol id heeft staan
Daar walg ik echt van, dat soort mensenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zodra mn hand weer meewerkt ga ik ook een prachtige klacht neerleggen bij de kwaliteitsafdeling. Ik heb last van een tiepmiep met grootheidswaanzin. Muts stelt niks voor en dreigt om de haverklap met ontslag
Mijn moeder werd ook ziek, de bazin geloofde het ook niet en heeft haar toen ontslagen. Daarna de ziektewet in, maar het duurde ze te lang voordat er iets gevonden werd dus nu uitkering en proberen er voor te zorgen om weer in de ziektewet te komen. Ze maken er wel een zooitje van hoor, hier in Nederlandquote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zodra mn hand weer meewerkt ga ik ook een prachtige klacht neerleggen bij de kwaliteitsafdeling. Ik heb last van een tiepmiep met grootheidswaanzin. Muts stelt niks voor en dreigt om de haverklap met ontslag
En je moeder heeft geen juridische stappen ondernomen? Of was ze uitzendkracht?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder werd ook ziek, de bazin geloofde het ook niet en heeft haar toen ontslagen. Daarna de ziektewet in, maar het duurde ze te lang voordat er iets gevonden werd dus nu uitkering en proberen er voor te zorgen om weer in de ziektewet te komen. Ze maken er wel een zooitje van hoor, hier in Nederland
Oooh, slechte ervaringen met die naam. Dan kan ik het wel begrijpenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof me, ik zie er dagelijks 1 die liszie op der snol id heeft staan
Heb al 3 maanden gezeik met mn salaris. Logisch dat ik woest ben.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar walg ik echt van, dat soort mensenDreigen met ontslag is zinloos, met name als je geen poot hebt om op te staan
Krijg je ook een lekkere band van met je medewerkers
Nee, ze werkte in het Pipodorp bij Speelstad Oranje als schoonmaakster. Maar dat werk was veel te zwaar dus toen werd ze ziek. En ze was niet de enige, er waren al meerdere ziek en ontslagen voordat zij kwam.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je moeder heeft geen juridische stappen ondernomen? Of was ze uitzendkracht?
nee joh maar ze doet mijn boodschappen scannen en dom kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oooh, slechte ervaringen met die naam. Dan kan ik het wel begrijpen
werkgevers hebben het ook niet makkelijk btwquote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb al 3 maanden gezeik met mn salaris. Logisch dat ik woest ben.
Ik belde naar kantoor.
Ik: mjah op deze manier is de motivatie om te werken wel weg he
zij: mooi dan plan ik je wel uit en zorg wel voor ontbinding van het contract
ik: op welke grond?
zij: je geeft duidelijk aan dat je niet meer wil werken, kan zo geregeld worden hoor
ik: simpele ziel ben je ook eigenlijk he
En toen heb ik netjes gedag gezegd en opgehangen, lachend
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ze werkte in het Pipodorp bij Speelstad Oranje als schoonmaakster. Maar dat werk was veel te zwaar dus toen werd ze ziek. En ze was niet de enige, er waren al meerdere ziek en ontslagen voordat zij kwam.
Ik weet nu niet precies hoe het allemaal zit maar bij mijn weten heeft ze geen juridische stappen ondernomen. Maar ze wilde daar toch al weg, ze moest in een uur 2 huisjes hebben schoongemaakt, ongeacht de troep die er gemaakt was
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh maar ze doet mijn boodschappen scannen en dom kijken
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb al 3 maanden gezeik met mn salaris. Logisch dat ik woest ben.
Ik belde naar kantoor.
Ik: mjah op deze manier is de motivatie om te werken wel weg he
zij: mooi dan plan ik je wel uit en zorg wel voor ontbinding van het contract
ik: op welke grond?
zij: je geeft duidelijk aan dat je niet meer wil werken, kan zo geregeld worden hoor
ik: simpele ziel ben je ook eigenlijk he
En toen heb ik netjes gedag gezegd en opgehangen, lachend
Ik had daar echt werk van gemaakt, aan mij hebben ze dan een verkeerde... Lekker bedrijf dan ook... Het is echt zo jammer dat werkgevers denken met van alles weg te kunnen komen...quote:Op maandag 17 mei 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ze werkte in het Pipodorp bij Speelstad Oranje als schoonmaakster. Maar dat werk was veel te zwaar dus toen werd ze ziek. En ze was niet de enige, er waren al meerdere ziek en ontslagen voordat zij kwam.
Ik weet nu niet precies hoe het allemaal zit maar bij mijn weten heeft ze geen juridische stappen ondernomen. Maar ze wilde daar toch al weg, ze moest in een uur 2 huisjes hebben schoongemaakt, ongeacht de troep die er gemaakt was
Zij is geen werkgever. Zij is tiepmiep meer niet. Ze heeft geen macht en denkt dat ze dat wel heeftquote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkgevers hebben het ook niet makkelijk btw
[..]
whehehe pipodorp
Ik aan de naam Yvonne, ik heb alleen nog maar egocentrische bitcherige Yvonne's meegemaakt...quote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de naam Simone. Dat zijn allemaal domme arrogante hoeren hier
Nouja, eentje is nog maar 12 jaar maar ik mag haar niet zo.
bas is ook zo'n naam voor pitjesquote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de naam Simone. Dat zijn allemaal domme arrogante hoeren hier
Nouja, eentje is nog maar 12 jaar maar ik mag haar niet zo.
Iedereen had dan ook een hekel aan die vrouwquote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]_! Lekker dan
![]()
[..]
Ik had daar echt werk van gemaakt, aan mij hebben ze dan een verkeerde... Lekker bedrijf dan ook... Het is echt zo jammer dat werkgevers denken met van alles weg te kunnen komen...
zij handelt, mag ik hopen, wel in opdracht van de werkgever en die zijn sommige mensen ook liever kwijt dan rijkquote:Op maandag 17 mei 2010 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij is geen werkgever. Zij is tiepmiep meer niet. Ze heeft geen macht en denkt dat ze dat wel heeft
Nope. Die heb ik er ook over gesproken en die vond ook dat ze te ver ging.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
zij handelt, mag ik hopen, wel in opdracht van de werkgever en die zijn sommige mensen ook liever kwijt dan rijk
en is ze al weg?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Die heb ik er ook over gesproken en die vond ook dat ze te ver ging.
quote:
Ik ook. Althans het zal meer wakker liggen van het hoesten wordenquote:
Geen idee, bel niet meer naar kantoor, niet goed voor mn humeurquote:
ik laat mijn humeur meestal niet verpesten door mensen die het niet waard zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, bel niet meer naar kantoor, niet goed voor mn humeur
het is ook nog vroegquote:
Met slayer op de achtergrond hierquote:
net niet vroeg genoeg voor mijn kat om zich in het dekbed te wurmen en d'r nagels in m'n been te slaanquote:
whehehe ben je wel gelijk wakkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
net niet vroeg genoeg voor mijn kat om zich in het dekbed te wurmen en d'r nagels in m'n been te slaan![]()
Hier 20 over 5 idd.quote:
altijd goedquote:
Jij slaapt met dieren?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
net niet vroeg genoeg voor mijn kat om zich in het dekbed te wurmen en d'r nagels in m'n been te slaan![]()
Die chick heeft lang in mijn fobo gestaan. Een droomvrouw.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
altijd goed
hier staat darkenend nocturn slaughtercult op
mja brullen kan ze welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Die chick heeft lang in mijn fobo gestaan. Een droomvrouw.
heb er ook een doe er alleen niks meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:25 schreef laforest het volgende:
Ik heb sinds gisteren Facebook.
Nu hoor ik er ook bij.
quote:
Mja mijne is een dag oud dus ik ben nog ff met knopjes aan het kloten enzo.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]_! Jij kunt niet nadenken? Drank tast je hersenen aan
Bovendien, fijn van je facebook, maar het is hier geen twitter![]()
Ik kan me voorstellen dat je moe bent, als ik jou was zou ik ook moe van mezelf wordenquote:
Als ik jou zou zijn, zou ik levensmoe zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je moe bent, als ik jou was zou ik ook moe van mezelf worden
Dat ben ik nu dus ook aan het proberen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder werd ook ziek, de bazin geloofde het ook niet en heeft haar toen ontslagen. Daarna de ziektewet in, maar het duurde ze te lang voordat er iets gevonden werd dus nu uitkering en proberen er voor te zorgen om weer in de ziektewet te komen. Ze maken er wel een zooitje van hoor, hier in Nederland
Maar dan heb ik dus voor niets een tvp geplaatstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:42 schreef Xaryna het volgende:
We kunnen het proberen. Ik hoef pas over drie kwartier weg.
Ik daagde jullie uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:44 schreef Xaryna het volgende:
Ik dacht dat je zei dat het júist vol moest voor 1 uur
Ik ben er ook nog 3 kwartier, leve vergeetachtigheid *zie mijn post in GMtopic*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:46 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben hier maar alleen hoor, denk ik
Al kan ik wel meerdere persoonlijkheden inzetten
Ik hoop het dan maar, in ieder geval is mijn tvp nu al wel nuttig geweestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:52 schreef Xaryna het volgende:
Oh, daar ben ik nog niet geweest vandaag. Het gaat altijd zo hardDeze kan anders best volgaan tussen twaalf en één, maar misschien heb je geluk.
Ik wil me wel opofferen voor The Good Cause
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoop het dan maar, in ieder geval is mijn tvp nu al wel nuttig geweest
Ik zou juist blij zijn als het nog groeit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ik ben boos op mijn lichaam. Het groeit nog
Het groeit alleen naar voren en opzij, en dat was al groot.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou juist blij zijn als het nog groeit...
tja, daar kan je weinig tegen doen hehquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het groeit alleen naar voren en opzij, en dat was al groot.
Bleh!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tja, daar kan je weinig tegen doen heh
Haiquote:
Leuk tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een stopmotion filmpje gaan maken, waar ik best zin in heb. Maar het word wel lastig.
Met zelfgemaakte poppetjes en alles?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een stopmotion filmpje gaan maken, waar ik best zin in heb. Maar het word wel lastig.
Ik ga een leeg tekenboekje gebruiken als laptop. Moet uiteindelijk een soort reclame worden voor een website voor vrijwilligerswerk.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:13 schreef naatje_1 het volgende:
Al had ik mijn slaapkopje er nog bij gezet![]()
[ afbeelding ]
Stoerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga een leeg tekenboekje gebruiken als laptop. Moet uiteindelijk een soort reclame worden voor een website voor vrijwilligerswerk.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:13 schreef naatje_1 het volgende:
Al had ik mijn slaapkopje er nog bij gezet![]()
[ afbeelding ]
er is veel meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga eens rondkijken op FOK!. Even zien wat er meer is dan ONZ
Wat, echt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:25 schreef DeLuna het volgende:
leuk hehquote:
quote:
Muziek, zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Moet je trev zn postgeschiedenis eens bekijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Jahoor, tuurlijk, verwacht er niet teveel van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
StoerMogen wij m ook zien als ie klaar is?
laat even weten als je wat leuks vindtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel maar nu nog even zien wat precies![]()
Ze hebben het haast nooit over muziek die ik leuk vindquote:
Het gaat supergaaf wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, tuurlijk, verwacht er niet teveel van.
dat is echtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je trev zn postgeschiedenis eens bekijken
Dan valt die van mij eigenlijk best wel meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je trev zn postgeschiedenis eens bekijken
zoals?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze hebben het haast nooit over muziek die ik leuk vind
quote:[..]
Het gaat supergaaf worden
Ik was al bang dat het aan mij lagquote:
Nee, dat ligt niet aan jouquote:
Het Rise Against topic is dood, en mijn emo/metal bandjes komen nergens voor.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan jouIk had hem een paar maanden geleden al overgehaald, maar hij durfde niet
Het is helemaal niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan jouIk had hem een paar maanden geleden al overgehaald, maar hij durfde niet
Dat heb ik gisteren ook een uur lang gedaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar niet alleen de sc en het gm topicquote:
Die van mij ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan valt die van mij eigenlijk best wel mee
Da's waarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar niet alleen de sc en het gm topic
Net als het Mika topic. Die is ook dood.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het Rise Against topic is dood, en mijn emo/metal bandjes komen nergens voor.
En ik heb vaak dat ik in een klb topic post en die wordt vervolgens naar ONZ geschoptquote:
Gewoon kickenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net als het Mika topic. Die is ook dood.
Vooral ONZ bij mij, maar ik kom nog wel eens in SPT en KLB, verder voor de SC's in PUB en SEX. En in GC voor de dagcijfers en af en toe een leuk topic. MUZ voor Mika en nu Pinkpop.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:38 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn postgeschiedenis bestaat ook voornamelijk uit ONZ, maar daarnaast ook nog TV en MUZ en PUB, en af en toe VKZ en US
Hebben we al gedaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon kicken![]()
Vertel over je concert
Bij mij is ;t ONZ, GC, KPD, US en KEL.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:38 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn postgeschiedenis bestaat ook voornamelijk uit ONZ, maar daarnaast ook nog TV en MUZ en PUB, en af en toe VKZ en US
oeh, is dat pinkpop topic er ook alquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vooral ONZ bij mij, maar ik kom nog wel eens in SPT en KLB, verder voor de SC's in PUB en SEX. En in GC voor de dagcijfers en af en toe een leuk topic. MUZ voor Mika en nu Pinkpop.
In TV kom ik amper, en CUL e.d. al helemaal nooit
is ook er rockin park topic?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oeh, is dat pinkpop topic er ook alMoet wel, dat is al over 2 weken
rockin park niet rock am cockring pitjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rock am Ring 2010: 25 jaar RAR: Rammstein, Kiss, Muse enz...![]()
[..]
en dat
Rock am Ring - Rock im Parkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
rockin park niet rock am cockring pitje_!
rockin park in nijmegen pitje, niks rock am cockring ervoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rock am Ring - Rock im Park
Wie is hier nou een pitje
rockin park is toch iets anders dan rock im/am park schatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rock am Ring - Rock im Park
Wie is hier nou een pitje
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef PeZu het volgende:
ik chat met lekkere bikini babes [ afbeelding ]
beter te preuts dan als het hier in Nederland gaat, maar goed, dat is mijn meningquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
God wat preuts die Amerikanen.
Een vrouw zegt tegen de president dat ie een hotty is met een smoking body en heel het land is in rep en roer
Nah je kan je ook aanstellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beter te preuts dan als het hier in Nederland gaat, maar goed, dat is mijn mening
TV is wel handig voor de topics over Amerikaanse series. Weet ik tenminste wanneer een nieuw seizoen weer begintquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vooral ONZ bij mij, maar ik kom nog wel eens in SPT en KLB, verder voor de SC's in PUB en SEX. En in GC voor de dagcijfers en af en toe een leuk topic. MUZ voor Mika en nu Pinkpop.
In TV kom ik amper, en CUL e.d. al helemaal nooit
Nee ben veel te bang voor spoilersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
TV is wel handig voor de topics over Amerikaanse series. Weet ik tenminste wanneer een nieuw seizoen weer begint
Wat is er hier in Nederland mis dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beter te preuts dan als het hier in Nederland gaat, maar goed, dat is mijn mening
Genoegquote:
Ik volg het al jaren niet meer.quote:
Whut?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het weer.quote:
Is ook niet echt respectvol omdat tegen een getrouwde president te zeggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
God wat preuts die Amerikanen.
Een vrouw zegt tegen de president dat ie een hotty is met een smoking body en heel het land is in rep en roer
Jah he he..quote:
Mwa. Nu even wel ja maar komt vanzelf goed de komende wekenquote:
Ga je oma pesten met je zogenaamd kuise gedragquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Is ook niet echt respectvol omdat tegen een getrouwde president te zeggen.
Boeiend. Het is gewoon een complimentje. En naar wat ik begrepen heb nog waar ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan staat gelijk het hele land op zijn kop. Doe normaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Yeah that's rightquote:
Mja, Amerika is Nederland niet. Het is algemeen bekend dat men daar zo overspannen reageert en de media buit dat nog eens lekker extra uit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan staat gelijk het hele land op zijn kop. Doe normaal
Wel extra centjes. Succes in het ziekenhuis wijffiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:04 schreef DevilsWhore het volgende:
GODVERDOMME
Moet zo in ;t ziekenhuis zijn en dan komt m;n werk even met ;t idee om te bellen of ik kan komen vandaag want er is iemand ziek. Dus moet ik nog haasten ookEn nu moet ik heel hard weg.
Mja mijn oma's zijn allang weggerot in de grond, valt weinig te pesten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je oma pesten met je zogenaamd kuise gedrag
Succesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:04 schreef DevilsWhore het volgende:
GODVERDOMME
Moet zo in ;t ziekenhuis zijn en dan komt m;n werk even met ;t idee om te bellen of ik kan komen vandaag want er is iemand ziek. Dus moet ik nog haasten ookEn nu moet ik heel hard weg.
pearl jam is alles behalve bagger pitjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hoop geld voor een hoop bagger artiesten
Heb je een oncontroleerbare drang om Ezechielk te bespringen?quote:
Haha! Ben ik al zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je een oncontroleerbare drang om Ezechielk te bespringen?
Ik zeg ook niet dat het verstandig is om te zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, Amerika is Nederland niet. Het is algemeen bekend dat men daar zo overspannen reageert en de media buit dat nog eens lekker extra uit.
quote:
You blow me off, as history,quote:
Sterkte, en weg nu. Ksst!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:04 schreef DevilsWhore het volgende:
GODVERDOMME
Dat laatste is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
You blow me off, as history,
to avoid conversation.. you ingoring me....
Toch niet op mijquote:
Mika - Touches Youquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waarNou ben ik wel benieuwd welk nummer je zojuist voor me gezongen hebt? Of is het helemaal geen nummer?
Als je zag hoe ze reageerde op 1 tepel op de tvquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het verstandig is om te zeggen
Ik ga luisterenquote:
op mijn pc denk ikquote:
Sla emquote:
ja en mezelf want ik kan een andere kabel niet vinden die ik echt moet hebben liggenquote:
Daar had huppelman van de week ook last vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en mezelf want ik kan een andere kabel niet vinden die ik echt moet hebben liggen_!
mja ik ga er maar veen bij neerleggen denk ik en straks misschien een kabltje scorenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had huppelman van de week ook last van
Voor hem en jou heel irritant. Was voor mij wel vermakelijk
Welk janetje raakt dan ook z'n kabel kwijtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik ga er maar veen bij neerleggen denk ik en straks misschien een kabltje scoren_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welk janetje raakt dan ook z'n kabel kwijt
weet je hoe groot mijn huis is ptijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nee, pics!quote:
nee want dan moet ik weer zoeken naar een kabeltjequote:
het duurt ongeveer 4 minuten voordat ik bij mijn schuur benquote:
Hmm ik moet nog steeds een keer op de koffie komen hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want dan moet ik weer zoeken naar een kabeltje
Opschepperquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het duurt ongeveer 4 minuten voordat ik bij mijn schuur ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |