Zou je de Promo spellen uit je post willen halen, het is niet de bedoeling dat die verkocht wordenquote:Promo -games zijn reviewexemplaren die gratis verstrekt worden aan reviewers. Niet alleen 'not done' om die te verkopen, het staat ook met koeieletters op de hoes dat dat niet mag...
Sinds wanneer wordt daar hier een probleem van gemaakt? Daarnaast heb ik die promo copy's gewonnen met prijsvragen, ik ben niet zelf een reviewer die er winst op probeert te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zou je de Promo spellen uit je post willen halen, het is niet de bedoeling dat die verkocht worden
Er staat niks over ruilen op het doosje, dus bied maar aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ruilen mag wel ofnie?
want ik heb nog wel een promo copy die ik wil ruilen tegen een spel van de TS
Hmmm dat lijkt me niet zo'n leuk spel, sorry.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wat ik misschien een keer wil proberen voor de lol is ofwel simpsons ofwel 50cent
en het enige wat ik hiervoor te ruil heb is een promo van Golden Axe Beast Riders voor de PS3.
Ok is goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef Symphonic het volgende:
Ruilen heb ik geen moeite mee, maar ze zijn gewoon echt niet voor de verkoop bedoeld.
Ze liggen in de gemiddelde games shop zelfs in het tweedehands gedeelte te koop.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef Symphonic het volgende:
Ruilen heb ik geen moeite mee, maar ze zijn gewoon echt niet voor de verkoop bedoeld.
had alleen bij ps3-games gekeken..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hmmm dat lijkt me niet zo'n leuk spel, sorry.
Viking heb ik al gehad en die Star Wars game lijkt me niks, sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
had alleen bij ps3-games gekeken..![]()
voor de 360 heb ik ook nog "Viking: Battle for Asgard" en "Star Wars: Clone Wars Republic Heroes"
Opzich dealquote:
Laat maar weten wat je hebt, maar ik heb waarschijnlijk liever geld, want ik wil een Canon 7Dquote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Opzich deal. Maar misschien heb ik nog iets om te ruilen? Nee RDR en Skate 3 krijg je niet
Is goedquote:Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef Zspirit het volgende:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
15 inc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |