Echt?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK ik was jou voor met het nut van een TT niet inzien maar toen vonden jullie mij irritant!!!!!!!
Je reageert wel meteen 1 minuut nadat hij open isquote:Op maandag 17 mei 2010 22:00 schreef MrChill007 het volgende:
kan.
Mijn matties chillen hier. IHVK, Bortecinem, Ayca, Emel enzo. Wik en Rookert zijn hier naar toe overgelopen van het Marokkanentopic.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oussie, wat doe jij eigenlijk in het Turken topic?![]()
Okay.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn matties chillen hier. IHVK, Bortecinem, Ayca, Emel enzo. Wik en Rookert zijn hier naar toe overgelopen van het Marokkanentopic.Dan maar hier, he?
hihi ik ben een mattie van o.usquote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn matties chillen hier. IHVK, Bortecinem, Ayca, Emel enzo. Wik en Rookert zijn hier naar toe overgelopen van het Marokkanentopic.Dan maar hier, he?
Ok je moest dus huilen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen van beide. Ik ken namelijk geen emoties.
Succesquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
maargoed ik ga nog even wat sk doenvoor zover het nog nut heeft
![]()
Ik heb de film niet gezien, maar ik pink heus wel soms een traantje weg bij een film.quote:
Emotioneel wrak.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, maar ik pink heus wel soms een traantje weg bij een film.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie je wel, geen beheersing over je emoties!
Jij hebt ze niet eens.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen van beide. Ik ken namelijk geen emoties.
#quote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, sorry. Maar na dit gezien te hebben ga ik wel op TON stemmen:
Slaaplekkerquote:
ssoooquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil even kwijt
DAT IS BLIJ BEN DAT FENER NIET 1E STAAT.![]()
Waarom haten ze jouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:22 schreef MrChill007 het volgende:
ssoooWeetje hoeveel mensen mij haten omdat fener gister verloren heeft
Zijn GSli's slechte mensen
ik had te weinig tijdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Hey
Hoe ging scheikunde? Redoxreacties enzo.
Misschien dat ze de norm kunnen aanpassen...? Dat hadden ze bij ons wel gedaan met biologie. Iedereen had toen ook te weinig tijd. (Ik moest toen nog de laatste vijf minuten zeven vragen beantwoordenquote:
Ik denk niet dat ze dat doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien dat ze de norm kunnen aanpassen...? Dat hadden ze bij ons wel gedaan met Biologie. Iedereen had toen ook te weinig tijd. (ik moest toen nog de laatste vijf minuten zeven vragen beantwoorden)
Ja we gaan het wel proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, naja.
Wij hadden een aantal zeikerds in de klas zitten.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja we gaan het wel proberen natuurlijk
Ach het maakt toch niet uit
Uhmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon tantoe fittie maken sma jeweettog
Mattie ik had hem so hard gedjoekt nohh en die boy zei zo van Whodeeeee kaulospang man. En toen werd ik brokko en ging sanja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon tantoe fittie maken sma jeweettog laat die kaka kaas maar tantoe janken weet je
Je weet toch, die fittie werkt altijd mangquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Mattie ik had hem so hard gedjoekt nohh en die boy zei zo van Whodeeeee kaulospang man. En toen werd ik brokko en ging sanja.
Ja, hoezoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Wordt voetbal in het Turks als 'futbol' geschreven![]()
![]()
?
Dat weet ik niet. Nu je het zegtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom is het niet vertaald, ik ga er vanuit dat het gewoon fonetisch over is genomen en dat fut en bol geen Turkse woorden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |