De jeugd van tegenwoordig rekent toch niet eens meer af johquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Altijd bij jou? Bij mij is het meer de jeugd van tegenwoordig die voordringt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig rekent toch niet eens meer af joh
True toch.quote:
Hm nou ja, uitslapen niet echt, heb misschien anderhalf uur geslapen. Maar gelukkig wel iets na 2 nachten niet slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh uitslapen![]()
Ik ben zo gedrild op 6 uur of minder slaap per nacht dat ik zelfs in t weekend niet meer uit kan slapen.
Maar das sowieso zonde van mijn tijd in de zomer
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True toch.
Die zie ik nou echt nooit aan de kassa ergens
Teveel aan m'n hoofd.. Als ik in bed lig ga ik nadenken, en dan kan ik niet slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Wow, waarom heb je niet geslapen?
Ik had het toen ik stopte met roken ( beide keren).
Echt twee weken lang alleen maar woelen en zweten in bed
Ow das minderquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:04 schreef Lau. het volgende:
[..]
Teveel aan m'n hoofd.. Als ik in bed lig ga ik nadenken, en dan kan ik niet slapen
Kun je toch wel maken jij?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom alleen tussen half 1 en half 2 in de stad, in mn lunchpauze, in t weekend vermijd ik het centrum, veeeeeel te druk is het dan.
De jeugd zal dan op school zitten of nog niet wakker zijn
Ik wou zeggen! Das toch niet het einde van de wereld?? (ja oke, beetje dan...)quote:
Ehm? Dus welquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat zal het zijn
[..]
Ik wou zeggen! Das toch niet het einde van de wereld?? (ja oke, beetje dan...)
Haha XD Ja, daarom zei ik dat ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm? Dus welIk ben IT'er, en ik hou van mijn laptop. Geloof me, das het einde van de wereld
Ik heb geen notebook, maar heb ook liever de laptop kaduuk dan de wasmachine!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb liever een kapotte laptop dan een kapotte wasmachine![]()
Maja, ik heb dan ook altijd mn notebook nog
Graag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |