Ik kan ook niet meer leren nu hoor, ben gewoon lekker aan het chillen (quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef Florence. het volgende:
zijn jullie nu nog echt aan het leren?
ik kan dat niet meer hoor, zit een beetje voor me uit te staren..
van mij mag het wel half 2 zijn.
Cup-a-Soup aan het eten/drinken en zometeen even flink hard mn muziek aan op de fietsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:36 schreef Florence. het volgende:
zijn jullie nu nog echt aan het leren?
ik kan dat niet meer hoor, zit een beetje voor me uit te staren..
van mij mag het wel half 2 zijn.
Natuurlijk moet je dat kunnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:30 schreef hemelsblauw het volgende:
Maar je moet een resultatenrekening kunnen maken en zo een liquiditeitsding?
Resultatenrekening bevat alle kosten en opbrengsten.quote:En resultatenrekening is zeg maar wat er met je ev veranderd normaal op de balans ofoz.
Inkomsten en uitgaven ja.quote:En die andere zijn dingen die je nu op dit moment moet betalen enz, geld dat nu beweegt.
Nopequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:39 schreef garidas het volgende:
Ik zit hier ook met dat boek voor mn neus maar neem eigenlijk toch niks meer op. Is er nou eigenlijk een verschil tussen winst/verlies rekening en resultatenrekening?
M&O is te makkelijkquote:
Niemand gaat het halen, het vak is te moeilijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef Florence. het volgende:
[..]
zin an, zin an..
zo zou ik het niet willen formuleren.
ik ben blij als ik het heb gehad!
dat vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:39 schreef garidas het volgende:
Ik zit hier ook met dat boek voor mn neus maar neem eigenlijk toch niks meer op. Is er nou eigenlijk een verschil tussen winst/verlies rekening en resultatenrekening?
Ja ik ook.. M&O is echt het enige vak waar ik al superlang mee bezig ben om te leren en wat ik écht goed heb voorbereid en waar ik ook echt tegenop ziequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef Florence. het volgende:
[..]
zin an, zin an..
zo zou ik het niet willen formuleren.
ik ben blij als ik het heb gehad!
Zie de tweede post van dit topic...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef hemelsblauw het volgende:
Nee ik weet niet zeker dat ik de verschillen nu ken.
Klopt dit?
Kom je lekker laat meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef hemelsblauw het volgende:
Hoe herken je de verschillen tussen kosten opbrengensten en inkomsten en uitgaven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |