heh wat?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga denk ik ruzie zoeken met die gabbergozer
Huh, wat?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Welke gabbergozer?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Natuurlijk. Het is een topic van mij.quote:
Ga hakken.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
3 huizen verderop en kan gewoon meedreunen op die kutherrie
Doen!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Als of die altijd binnen no time vol isquote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een topic van mij.
TANTE TAARTJEquote:
what up?quote:
Nou, ja, nou, ik ging ze naar het ziekenhuis brengen dusquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TANTE TAARTJE
HOE GAAT HET NOG GEREND ENZO?
waaromcrap?
Bah dat zuigtquote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nou, ik ging ze naar het ziekenhuis brengen dus![]()
En toen moesten ze weer naar huis, want nog niet ontsluiting.
En nu heeft mijn zus heul veul pijn en kan ik niets doen (hence the crap)
olaquote:
Ja, buuh!quote:
Dat dacht ik vanmiddag wel ja, maar nu..nou ja, ik ben chauffeur, dus ik hoor het als eerste denk ik dan maarquote:
Ja maar dan moet de boel wel meewerkenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, buuh!
Maar ze kan het heus. Alleen is het stom stom stom!
En hoi poppedopje
ik ookquote:
Hoewel bij de zus van mijn beste maat heeft het nog een week geduurd voordat de kleine er was, ik hoop dat het daar niet zo lang nog wachten isquote:Op maandag 17 mei 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmiddag wel ja, maar nu..nou ja, ik ben chauffeur, dus ik hoor het als eerste denk ik dan maar
dat is idd crapquote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nou, ik ging ze naar het ziekenhuis brengen dus![]()
En toen moesten ze weer naar huis, want nog niet ontsluiting.
En nu heeft mijn zus heul veul pijn en kan ik niets doen (hence the crap)
ik zie hetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook![]()
hoe gaat het dan met jou?
terwijl ze al weeen van om de 5 minuten had?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoewel bij de zus van mijn beste maat heeft het nog een week geduurd voordat de kleine er was, ik hoop dat het daar niet zo lang nog wachten is
nee kannietquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
terwijl ze al weeen van om de 5 minuten had?
neeeee.
toch?
zo snel al?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee.
toch?
Dan lijkt het me wel dat het snel kan gebeuren maar ja ik ben ook geen dokterquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee.
toch?
Ja, en zeker als je weet hoeveel pijn het doet en dat dan je lieve zus dat moet doorstaan en en enquote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is idd crap
ze moet lekker warm gaan douchen
sucksquote:Op maandag 17 mei 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en zeker als je weet hoeveel pijn het doet en dat dan je lieve zus dat moet doorstaan en en en
oooh, jeuj!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het![]()
ik ben high van de medicijnendus goed
Dat is niet te hopen dan, dat het nog een week duurt. Leuke week wordt dat danquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee.
toch?
ze was zondagochtend om een uur of half 6 al een beetje begonnen stiekemquote:
nou ja en nee dus jeuj maar nier jeujquote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, jeuj!
eigenlijk niet jeuj, maar dan toch, want high en dan hopelijk minder tot geen pijn enzo en en en
nee, plus dat ze in het ziekenhuis MOET bevallen want infectiegevaar ivm ehm...een infectiequote:
nee je moet vast snel weer gaan rijdenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, plus dat ze in het ziekenhuis MOET bevallen want infectiegevaar ivm ehm...een infectie![]()
dus die laten haar geen week doorgaan
Waarom houden ze haar daar dan niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, plus dat ze in het ziekenhuis MOET bevallen want infectiegevaar ivm ehm...een infectie![]()
dus die laten haar geen week doorgaan
ik weet hetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, en zeker als je weet hoeveel pijn het doet en dat dan je lieve zus dat moet doorstaan en en en
dus eigenlijk gaat het gewoon kut?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja en nee dus jeuj maar nier jeuj
en dus ook geen medicijnen meer nemen
maar vd rest goed![]()
en met mijn staartje van een paardje op een taartje?
Omdat regeltjes en protocollenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom houden ze haar daar dan niet?
ja en nee kutquote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus eigenlijk gaat het gewoon kut?![]()
hier wel okee, maar ik denk dat ik nog niet heel snel kan slapen vandaag
ik verwijs u door naar mijn eerdere post:quote:
ja, ze zei net: maar de weeen zijn nog niet regelmatig genoeg!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het
komt heus wel goed en anders moet ze echt aan de bel blijven trekken als het niet gaat, dan wordt ze wel geholpen
enige wat jij kan doen is er zijn...
Stomme mensenquote:
Ze weten je wel uit de slaap te houdenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ze zei net: maar de weeen zijn nog niet regelmatig genoeg!
dus ik: nou fucking EN, als het te veel zeer doet dan GA je gewoon!
ik denk dat ik vannacht nog wel mag gaan rijden ja, ik ben non-stop standby
nee kut is wel tof, of dan weer niet, als het letterlijk isquote:Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nee kut![]()
@huppel, ja dit was een flashback aflevering![]()
bones
Komt wel goed, en het kan ineens ook heel snel gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
ja, ze zei net: maar de weeen zijn nog niet regelmatig genoeg!
dus ik: nou fucking EN, als het te veel zeer doet dan GA je gewoon!
ik denk dat ik vannacht nog wel mag gaan rijden ja, ik ben non-stop standby
Ah ja, maar mijn zussie mag datquote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze weten je wel uit de slaap te houden
suikertje is makkelijk ut der slaap te houdenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze weten je wel uit de slaap te houden
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee kut is wel tof, of dan weer niet, als het letterlijk is
Ik weet hetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel goed, en het kan ineens ook heel snel gaanGewoon lekker onder de douche houden
Mn zoon heeft echt een keer de blote billen boogy gedaan in de supermarktquote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
als troost doet shin een dansje voor je
[ afbeelding ]
Oke, das liefquote:Op maandag 17 mei 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, maar mijn zussie mag dat![]()
![]()
![]()
Daar blijf ik een week voor wakker als het moet
Ik weet hetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
suikertje is makkelijk ut der slaap te houden![]()
[..]
ja![]()
ik volg het even niet![]()
Maar da's wel moeilijk hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, maar mijn zussie mag dat![]()
![]()
![]()
Daar blijf ik een week voor wakker als het moet
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon heeft echt een keer de blote billen boogy gedaan in de supermarkt
Was een compleet nieuwe hoor. En aan het einde hoefde ze booth niet af te wijzen de sletquote:Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nee kut![]()
@huppel, ja dit was een flashback aflevering![]()
bones
Ja maar moest hij dat nou echt doen in de supermarkt in een christelijk dorp?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
beter doet precies wat shin doet, want dan ben je koning
nee johquote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een compleet nieuwe hoor. En aan het einde hoefde ze booth niet af te wijzen de slet
ja tuurlijk dat hoortquote:Op maandag 17 mei 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar moest hij dat nou echt doen in de supermarkt in een christelijk dorp?
Incl broek omlaag he
Ja, maar als het moet, dan moet hetquote:
Ik zeg ook niks meerquote:Op maandag 17 mei 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet het![]()
(om bevallingsverhalen te voorkomen praat ik maar even niet verder)
Oja, ik werd juist kotsmisselijk van de douche
Hij ging huilenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh![]()
booth is een pitje_!
echt een uber pitje
Oh ok dan is het goedquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
suikertje is makkelijk ut der slaap te houden![]()
[..]
ja![]()
ik volg het even niet![]()
Da's waarquote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als het moet, dan moet het![]()
Plus, ik ben wel wat gewend door de eerste maanden van Thijs
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
lieverdjes ik ga slapen, fijne avond nog![]()
mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging huilen
[..]
Oh ok dan is het goed
Gek hoor, want douchen is zoquote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg ook niks meerbij mij hielp douchen wel
Slaap zequote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
lieverdjes ik ga slapen, fijne avond nog![]()
ja beter blijf je op tot je niet meer kan met de lichten aanquote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap is ook overschat![]()
Haha, geeft niet, ik ook niet meer
Ja, misschien was het wel druk ofzo, hadden ze het plekje nodig?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
ST wat stom dat ze je zus weer naar huis stuurden. Ik moest toen wel in het zhuis blijven om tot rust te komen anders was ik te uitgeput voor de bevalling ofzo vonden ze
Ah, dat houdt de wereld weer in evenwicht.quote:
Mjah idd. Spannend allemaal. De eerste van je zus?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, misschien was het wel druk ofzo, hadden ze het plekje nodig?
Kweetniet, maar stom was het zeker. Al zei ze zelf wel dat ze liever thuis was om de weeen op te vangen omdat ze zich daar fijner voelt en daar zit ook wel wat in natuurlijk
Jaaaaquote:
Zo die leeft nu al op grote voetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Met nu al voeten van ruim 6 cm
haha, ik ga juist zo slapen omdat ik dan tenminste kans heb op een beetje slaapquote:Op maandag 17 mei 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja beter blijf je op tot je niet meer kan met de lichten aan
DAMN!!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Met nu al voeten van ruim 6 cm
Mijn nichtje krijgt ook een meisje. In juni.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, dat houdt de wereld weer in evenwicht.Een teamleider van mij op mijn werk krijgt eind juli een meisje
hmm nooit wat van gemerktquote:Op maandag 17 mei 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha, ik ga juist zo slapen omdat ik dan tenminste kans heb op een beetje slaap
stiekem heb ik slaap heul hard nodig![]()
Ja, de eerste...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah idd. Spannend allemaal. De eerste van je zus?
leuk leuk leukquote:
Nou, zijn pappie is een heule lange heule dunne, dus misschien dat het nog meevaltquote:Op maandag 17 mei 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAMN!!
Dat wordt dus minimaal een 8 ponder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |