Ja, buuh!quote:
Dat dacht ik vanmiddag wel ja, maar nu..nou ja, ik ben chauffeur, dus ik hoor het als eerste denk ik dan maarquote:
Ja maar dan moet de boel wel meewerkenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, buuh!
Maar ze kan het heus. Alleen is het stom stom stom!
En hoi poppedopje
ik ookquote:
Hoewel bij de zus van mijn beste maat heeft het nog een week geduurd voordat de kleine er was, ik hoop dat het daar niet zo lang nog wachten isquote:Op maandag 17 mei 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmiddag wel ja, maar nu..nou ja, ik ben chauffeur, dus ik hoor het als eerste denk ik dan maar
dat is idd crapquote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nou, ik ging ze naar het ziekenhuis brengen dus![]()
En toen moesten ze weer naar huis, want nog niet ontsluiting.
En nu heeft mijn zus heul veul pijn en kan ik niets doen (hence the crap)
ik zie hetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook![]()
hoe gaat het dan met jou?
terwijl ze al weeen van om de 5 minuten had?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoewel bij de zus van mijn beste maat heeft het nog een week geduurd voordat de kleine er was, ik hoop dat het daar niet zo lang nog wachten is
nee kannietquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
terwijl ze al weeen van om de 5 minuten had?
neeeee.
toch?
zo snel al?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee.
toch?
Dan lijkt het me wel dat het snel kan gebeuren maar ja ik ben ook geen dokterquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee.
toch?
Ja, en zeker als je weet hoeveel pijn het doet en dat dan je lieve zus dat moet doorstaan en en enquote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is idd crap
ze moet lekker warm gaan douchen
sucksquote:Op maandag 17 mei 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en zeker als je weet hoeveel pijn het doet en dat dan je lieve zus dat moet doorstaan en en en
oooh, jeuj!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het![]()
ik ben high van de medicijnendus goed
Dat is niet te hopen dan, dat het nog een week duurt. Leuke week wordt dat danquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee.
toch?
ze was zondagochtend om een uur of half 6 al een beetje begonnen stiekemquote:
nou ja en nee dus jeuj maar nier jeujquote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, jeuj!
eigenlijk niet jeuj, maar dan toch, want high en dan hopelijk minder tot geen pijn enzo en en en
nee, plus dat ze in het ziekenhuis MOET bevallen want infectiegevaar ivm ehm...een infectiequote:
nee je moet vast snel weer gaan rijdenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, plus dat ze in het ziekenhuis MOET bevallen want infectiegevaar ivm ehm...een infectie![]()
dus die laten haar geen week doorgaan
Waarom houden ze haar daar dan niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, plus dat ze in het ziekenhuis MOET bevallen want infectiegevaar ivm ehm...een infectie![]()
dus die laten haar geen week doorgaan
ik weet hetquote:Op maandag 17 mei 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, en zeker als je weet hoeveel pijn het doet en dat dan je lieve zus dat moet doorstaan en en en
dus eigenlijk gaat het gewoon kut?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja en nee dus jeuj maar nier jeuj
en dus ook geen medicijnen meer nemen
maar vd rest goed![]()
en met mijn staartje van een paardje op een taartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |