Ja, die dingen zijn erg in opkomst de laatste tijd. Ik heb er in mijn wijken nu al twee waargenomen. Ik wist eerst niet wat het was, het is echt verschrikkelijk, het doet letterlijk pijn aan je oren. Zouden die mensen er zelf geen last van hebben? Of is het zo'n soort toon die mensen van 30+ niet meer kunnen horen, omdat hun bereik minder geworden is?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb krijg steeds meer een hekel aan die melders die mensen in hun tuinen plaatsen. Die dingen geven een hoog piepgeluid af als je binnen hun bereik bent en dat al bij het minste of geringste. Als je te lang op dat soort plaatsen bent, dan krijgt je echt last van het storende geluid.
Net als wanneer de tv op standby staat.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Of is het zo'n soort toon die mensen van 30+ niet meer kunnen horen, omdat hun bereik minder geworden is?
niet iedereen kan die toon horen. Het zit vrij hoog in het bereik. Het doet nog niet echt pijn aan mijn oren, maar het is wel zo dat ik niet te lang in een gebied met zo'n toon moet zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn erg in opkomst de laatste tijd. Ik heb er in mijn wijken nu al twee waargenomen. Ik wist eerst niet wat het was, het is echt verschrikkelijk, het doet letterlijk pijn aan je oren. Zouden die mensen er zelf geen last van hebben? Of is het zo'n soort toon die mensen van 30+ niet meer kunnen horen, omdat hun bereik minder geworden is?
Ohquote:Op zondag 23 mei 2010 19:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
[..]
![]()
Da's een van mijn favo nummers doordat ik em wel eens hoorde in t sorteercentrum![]()
Wel de remixversie dan he
Wel toevallig dat je precies dat nummer vreselijk vindt haha
Deze is ook vaak op dezelfde radiozender:
Zo heb elk nadeel zn voordeelquote:Op maandag 24 mei 2010 00:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh
Nou iedereen heeft verschillende smaken hé
Mij maak je er iig niet blij mee, verhoogd wel even de productiesnelheid omdat ik snel weg wil..
Over het algemeen regent het niet urenlang keihard, dus je kunt dan even wachten tot het wat minder regent. Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat je de post niet hoeft te bezorgen omdat het hard regent..quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Jezus het is aan het plenzen. Zo heb ik het maanden niet zien regenen. Mag ik als newbie vragen of je ook onder deze omstandigheden (10 seconden buiten is al doorweekt zonder te overdrijven) ook je post moet doen?
Gewoon doorwerken. We zijn geen watjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Jezus het is aan het plenzen. Zo heb ik het maanden niet zien regenen. Mag ik als newbie vragen of je ook onder deze omstandigheden (10 seconden buiten is al doorweekt zonder te overdrijven) ook je post moet doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Hier de hele dag nog geen druppel gevallen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Hier ook (nog) niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier de hele dag nog geen druppel gevallen.
Wij hebben er een keer vrij voor gekregen, simpelweg omdat de dikste enveloppen doodleuk uit elkaar vielen en post niet eens meer naar binnen geduwd kon worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Over het algemeen regent het niet urenlang keihard, dus je kunt dan even wachten tot het wat minder regent. Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat je de post niet hoeft te bezorgen omdat het hard regent..
Heb zelf pas één keer een echte hoosbui meegemaakt. Het regende al vrij hard, maar toen het keihard weerkaatste op de straatstenen heb ik bij een huis een kwartier in de overdekte parkeerplaats geschuild. Werd daarbij hartelijk uitgelachen door de bewonerquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Gewoon Muse opzetten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Bleh het miezert buiten en het is van die stinkregen.
Maar Muse werkt werkbervorderend!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik luister nooit muziek tijdens het lopen
ja moet je even via je teamcoach vragen ja... was bijmij een hele klusquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef rub3n het volgende:
Een uur terug een dikke enveloppe van TNT Post uit de brievenbus gevist. Allerlei informatie over indiensttreding, kleding en WiA (ofzo). Heb mijn maten ingevuld, hoe bestel ik nu kleding? Of moet dat via mijn Teamcoach!?
Ik loop hier al 2 jaar in m'n eigen kleding, heb nog wel ergens zo'n dikke jas liggen die voor geen meter past en een niet lekker ademend shirt, maar ik draag liever m'n eigen kleding en niemand doet er moeilijk over.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
Na 3 jaar heb ik nog steeds geen eigen kleding
Hehe zo doe ik het ook in m'n 'eigen' wijk, op het verkeerd bezorgen na dan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef sbientje het volgende:
post stak aan alle kanten uit de tas, er lag een gedeelte op de stoep, en ze bezorgt vanalles verkeerd.. Ik vind dat je het niet kan maken om post op straat op de stoep uit te gaan zitten zoeken, maar om meteen een klacht in te dienen vind ik ook weer zowat
Bij ons in de straat zie ik ze altijd in hun eigen kleding en met een fiets met gewone boodschappenfietstassen de post bezorgen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef sbientje het volgende:
er is hier trouwens een postbezorger van volgens mij selekt mail aan het werk nu in de straat... gisteren ging ik de hond uitlaten. Stond haar fiets ergens tegen een huis, post stak aan alle kanten uit de tas, er lag een gedeelte op de stoep, en ze bezorgt vanalles verkeerd.. Ik vind dat je het niet kan maken om post op straat op de stoep uit te gaan zitten zoeken, maar om meteen een klacht in te dienen vind ik ook weer zowat
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar Muse werkt werkbervorderend!
Dat is bewezen door mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |