Reacties als:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Van je 'collega's' moet je het maar hebben: Postbode ontslagen na niet bezorgen stempassen
Vind ik heel erg overdreven.quote:sinds iedereen kan werken bij de tnt is het flink achteruit gegaan
post kom veels te laat en of helemaal niet
Toch zegt dat niet alles, ik miste voor 2 huizen die veel post krijgen en waarvan ik zeker ben dat de bewoners stemgerechtigd zij, de stempassen, maar alle post voor de wijken is zowel donderdag als vrijdag meegegaan (zelf gesorteerd) en bezorgd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Van je 'collega's' moet je het maar hebben: Postbode ontslagen na niet bezorgen stempassen
Waarom lig je niet in bed dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:47 schreef Dionysiou het volgende:
Heerlijk als je 10 uur mag beginnen ipv 8 uur
Dat zonnetje
Was 07.30 pas klaar met de ochtendkranten.quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Was 07.30 pas klaar met de ochtendkranten.![]()
En ik werd net gebelt of ik wat ik eerder kon komen, 09.20 ben ik d'r dan.. dus niet echt de moeite meer!
Zodra je in het zonnetje loopt.. everything will be alrightyquote:
Dat is pas over 4 uurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zodra je in het zonnetje loopt.. everything will be alrighty
Ik heb ook altijd pech. Wij hadden redelijk wat post (allerlei VSP-meuk, oa Ziggo magazine) en 2x hah.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:38 schreef MissSpooky het volgende:
Zoo hé, heet vandaag! Maar geen HAH en weinig post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |