Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Ik ben helemaal in to die muziek, dat weet je toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef norich het volgende:
[..]
Wat post je trouwens allemaal prachtige muziek
Algemeen bekend dat jij een vrij slechte en selectieve smaak hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in to die muziek, dat weet je toch?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat jij een vrij slechte en selectieve smaak hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is clean, dat versta je dus gewoon?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je ook nog iets van dat 'gezang' kun maken?
Link?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is clean, dat versta je dus gewoon?
Blablablablaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Bas, wat zit je toch te zuigen en te zeuren, ik hoop dat je volgende keer wat harder tegen iets aanrijdt!
Ik ook!quote:
Neuken.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zeu. Niets beter dan keihard hardlopen na een weekend flink zuipen etc
Grappig.quote:
Ja, dat ook!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stelletje duitsers hier![]()
Duitsers op fok
Eens.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stelletje duitsers hier![]()
Duitsers op fok
Ajuu stuk stront!quote:
Hahahaha grappig !!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Einz.Ik weiger dan ook Duits te typen en/of te spreken.
Kijk mijn edit op de quotequote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig??? Raar gevoel voor humor heb jij. Trusten
Miesmacherquote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Eens.Ik weiger dan ook Duits te typen en/of te spreken.
op ook echt héquote:
Ein Spiel ehquote:Op maandag 17 mei 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Nu lekker slapen denk ik... Of nog even een spelletje doen... Hmmmm...
Am montag!?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hilarischquote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Robinhoo het volgende:
Sorry ik vond dit net zo grappig als Duits praten.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Robinhoo het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Robinhoo het volgende:
Eerst die bloedende anus verbinden, daarna zie ik nog wel op ik je opraapquote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaha ja man! Mijn anus is uitgescheurd van het lachen!
Oh, raap me op hahahahahahahahhaha!!!!!
ze hebben de grapjas aanquote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkeme toch, welk een lolbroeken hier
ik geef stoffer en blik wel aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst die bloedende anus verbinden, daarna zie ik nog wel op ik je opraap
Ik vind dat duits praten juist niet grappig hé ?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaha ja man! Mijn anus is uitgescheurd van het lachen!
Oh, raap me op hahahahahahahahhaha!!!!!
Oew, nicequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moe
Tot half 1 gewerkt vannacht, en zo om 11 uur weer beginnen
Omdat dat niet kan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Oew, nice
Waarom slaap je dan niet langer uit ?
Remco kerel
Als ik om half1 moest beginnen en ik moest dat nog allemaal doen, stond ik om 10 uur/half11 op waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan?
Ga nu douchen, dan ontbijten, hond uitlaten, tanken en naar werk..
ze moet om 11 uur beginnen hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Als ik om half1 moest beginnen en ik moest dat nog allemaal doen, stond ik om 10 uur/half11 op waarschijnlijk
Ik heb niet veel tijd nodig voor dingen 's ochtends
maar Nath moet om 11 uur beginnen (half 1 was ze thuis vannacht), dus die staat om half 9 / 9 uur opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Als ik om half1 moest beginnen en ik moest dat nog allemaal doen, stond ik om 10 uur/half11 op waarschijnlijk
"OH YES YES YES!!"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
"NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN"
[ afbeelding ]
quote:
Nee, podcasts niet mee bekendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar Nath moet om 11 uur beginnen (half 1 was ze thuis vannacht), dus die staat om half 9 / 9 uur op
Oeps, verkeerd gelezen, sorry
[..]
"OH YES YES YES!!"
[..]en dan met name hun podcasts
![]()
I'm on it !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
AVIO Podcasts zijn
die moet je echt ff binnenhalen via lsdb.nl
ze zijn alle 4 geniaal, heerlijke combinatie tussen oud en nieuw spulquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:54 schreef haakon het volgende:
Alphaverb @ AVIO Podcast #04 downlaad ik nu
Ik luister nuquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze zijn alle 4 geniaal, heerlijke combinatie tussen oud en nieuw spul![]()
11 uur beginnen he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoiets als:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, maar iets beter dan dit mag toch echt wel
kijk, dat is al beterquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoiets als:
Hoe laat is het als er een olifant op een hek zit?
Tijd voor een nieuw hek ?
ik heb alleen #1 en #2 nog geluisterd en die gingen fijn in de autoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef haakon het volgende:
@Remco, wat een dikke podcast! ik download ze thuis allemaal
* Mdrop geeft 'petje' aan ReMcOrE!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb alleen #1 en #2 nog geluisterd en die gingen fijn in de auto![]()
#4 is echt de bombquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alleen #1 en #2 nog geluisterd en die gingen fijn in de auto![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef haakon het volgende:
Hey Astrid
Feeling a bit better ?
@Remco, wat een dikke podcast! ik download ze thuis allemaal
Wat voor genre, en een linkje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:05 schreef haakon het volgende:
#4 is echt de bomb
Ik download de anderen ook gewoon, fok it
Aii, beterschapquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef Assiej het volgende:
[..]Dagdag
Nee
Ik praat liever niet want doet gewoon te veel pijn
Hoest met jou?
Hardstyle, vind je niets aan denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Dankquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Aii, beterschap
Hier gaat et wel goedDruk aant werk!
Hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dank
Bijna weekend he
je hebt iig leuk werk daar, en heb je al je middelvinger terug opgestoken ?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef haakon het volgende:
Hardstyle, vind je niets aan denk ikSoms is HS best lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Soms ? ALTIJD !quote:
hoezo krijg ik een 'petje'?quote:
gewoon doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:05 schreef haakon het volgende:
[..]
#4 is echt de bomb
Ik download de anderen ook gewoon, fok it
ik kan je verzekeren dat er in die 4 podcasts echt wel betere nummers van Prozaxx zittenquote:
Hij vind dat van die 'pauper-met-petjes' muziek als je dat in de auto hard op hebtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo krijg ik een 'petje'?
[..]
gewoon doenen dan spreek ik je daarna wel of je 4 nog steeds het beste vind
[..]
ik kan je verzekeren dat er in die 4 podcasts echt wel betere nummers van Prozaxx zitten
ik zeg alleen dat hij fijn ging in de auto, heb nergens gezegd dat ik het (flink) hard op had staanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:41 schreef haakon het volgende:
[..]
Hij vind dat van die 'pauper-met-petjes' muziek als je dat in de auto hard op hebt
nou, ik heb erg fijne audio in mijn auto liggen; maar zo gruwelijk hard gaat hij nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:45 schreef haakon het volgende:
Als je een beste geluidsset in je auto hebt liggen, waarom dan zacht/normaal draaien als ie ook keeeeeenkerhard kan
Dan hej ook geen pettie nodig, miejongequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, ik heb erg fijne audio in mijn auto liggen; maar zo gruwelijk hard gaat hij nietwel iets harder dan normaal, maar geen sjonnie-niveau
Nee, jij bent ziek, ga maar warme melk drinken ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
![]()
Ga je schamen jij!
Haal je meteen even gebak voor me op?
appelkruimel graag hahaha
Daar werd ik eergister zo beroerd vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, jij bent ziek, ga maar warme melk drinken ofzo![]()
en dat is dus het punt dat ik tegenover Martijn probeer te makenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan hej ook geen pettie nodig, miejonge
Jij moet gewoon niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daar werd ik eergister zo beroerd van
ik nam dat altijd als klein kindje voor het slapen gaandaarom moet je juist taart halen voor mij,....
(thee met honing komt mijn strot uit..)
Ik geloof jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat is dus het punt dat ik tegenover Martijn probeer te maken
Zeurende pijn ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah I see, je neemt de houding van de landmacht al goed over
Ik zeur niet, ik heb pijn
Je bent een vrouw dus zeurt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah I see, je neemt de houding van de landmacht al goed over
Ik zeur niet, ik heb pijn
vrijdagavond bespreking voor de BBQ van badminton, zaterdag nog niks gepland, zondag ook nog niet, maandag waarschijnlijk naar As'n Gek in'n Drek bij de Pinksterfeesten Beckumquote:
quote:
Vandaar dat je mij altijd zo goed begrijptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus zeurt.
Slotje
Ik weet het nog niet... Misschien auto's kijken. Maar verder...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vrijdagavond bespreking voor de BBQ van badminton, zaterdag nog niks gepland, zondag ook nog niet, maandag waarschijnlijk naar As'n Gek in'n Drek bij de Pinksterfeesten Beckum
en jij?
sssssstquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vandaar dat je mij altijd zo goed begrijpt
wij zijn van hetzelfde ras/soort
je heet eigenlijk Marieke he ?
dit staat er op de site:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet... Misschien auto's kijken. Maar verder...
As'n gek in'n drek... wat moet ik me daarbij voorstellen? Zwientje tik?
quote:Actie, humor, snelheid, sensatie en een hele berg gezelligheid. En dat allemaal in één evenement. Dat het kan is gebleken. Dit jaar wordt op maandag 2e Pinksterdag voor de 4e keer het auto- en motorspektakel “As ‘n Gek in ’n Drek” gepresenteerd. Wat is “As ‘n Gek in ’n Drek?” Eigenlijk is het precies wat het zegt en het maakt niet uit hoe u het interpreteert, elke mogelijke manier zal naar voren komen in dit unieke evenement. Een startbaan van 50 meter wordt gevolgd door een speciaal naar geheim recept geprepareerde modderbaan met een zelfde lengte oplopend in diepte. Er wordt gestreden in drie verschillende klassen: Motoren, Auto’s en Specials, welke om de beurt van start gaan in een poging de finishvlag van onderen te bekijken. Daarnaast strijden de soms iets minder snelle, maar knotsgekke deelnemers om de “Gekste Gek in de Drek Bokaal.” We verzekeren u dat het dit jaar nog spectaculairder zal worden dan voorgaande jaren: grotere voertuigen, nieuwe deelnemers en als klap op de vuurpijl is dit jaar voorspelt dat het de gehele middag droog zal blijven. Conclusie: tot ziens bij As ’n Gek in ’n Drek 2010!
Oke. Mieters. Misschien dat ik ook even kom kijken.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
Almelo: juwelier in de Grotestraat overvallen
Vrijdagmorgen rond tien uur is een juwelierszaak aan de Grotestraat in Almelo overvallen door twee mannen, die diverse vitrines vernielden en sieraden buit maakten. Het personeel bleef ongedeerd.
Toen de agenten arriveerden, waren de daders al gevlucht.
Alerte getuigen vertelden, dat ze twee mannen met bivakmutsen uit de juwelierszaak zagen komen, die de Ootmarsgang in liepen, daar op een zwarte scooter stapten en wegreden in de richting van het Kolkje.
Hoewel de politie direct in de omgeving naar de daders heeft gezocht, zijn die helaas niet meer aangetroffen.
Het ging om twee mannen van ongeveer 20-25 jaar, Eén man droeg een witte pet op en is kleiner dan de tweede dader, die als fors wordt omschreven. De forse dader had een zwarte jas aan. Beide mannen hadden een moker en zwarte tassen.
geef het spul maar weer terug marko
quote:
Kom maar langs schatjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, als er mooie diamanten oorbellen buit zijn gemaakt, houd ik me aanbevolen, Marko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 12:32:33 ]
Is dat een nieuw liedje? Nog nooit gehoord!quote:
Aidsmuziekquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dat een nieuw liedje? Nog nooit gehoord!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dat een nieuw liedje? Nog nooit gehoord!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Mieters. Misschien dat ik ook even kom kijken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom maar langs schatje
Ja, ik wil alle diamantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i love diamonds - blingbling
Wil iemand die fucking kut kinderen hier van het schoolplein ontvoeren?
Ik word gek van die toeters van het WK![]()
Ik ben er zaterdagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees dat The Baseballs zaterdag bij de Zwarte Cross komen optreden, terwijl alleen zondag bij ons op de planning staat
Wij ook zondagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees dat The Baseballs zaterdag bij de Zwarte Cross komen optreden, terwijl alleen zondag bij ons op de planning staat
Bij de que?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef Kreator het volgende:
Selma..
Ik ga trouwens ook zondag even kijken bij de ZC, mits ik daar een kaartje voor kan kopen.
Doe hem de groeten!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo ff lekker Turkse worst eten. Sucuk
kan het zo niet op de site vinden, maar helemaal goed kan ik hem niet zien hier op het werkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag
Weet je ook waar ze staan?Als in, welke tent/podium.
maar wel andere vette artiestenquote:
ZC = Zwarte Crossquote:
en Pysko Punkz @ Defqon.1 2009, heb je die al eens geluisterd?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef haakon het volgende:
[..]
1 en 4 vond ik beter dan 2.
Ik denk dat ik 4 nog het mooist vind
Jáhquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Pysko Punkz @ Defqon.1 2009, heb je die al eens geluisterd?![]()
wat moet je daar dan ook?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
ik las almelo, dat had ik iets beter begrepen ook
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
ik las almelo, dat had ik iets beter begrepen ook
gelukkig maarquote:
nope, komt met 2 weekjes denk ikquote:
en mag je naar de rechtbankt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef Robinhoo het volgende:
Politie an't droad, 16 juni komt de zaak weer bij justitie
dat weet ik niet, ik heb gezegd : bel mijn pa maar, ik snap het toch nietquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik heb gezegd : bel mijn pa maar, ik snap het toch niet
Ga jij naar oldenzaal voor patat en snack ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Godverdomme, ook net terug. Fucking drukte altijd.
Hoezo? ben net terug van m'n werkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ga jij naar oldenzaal voor patat en snack ?
In Denekamp hebben ze geen snackbar, alleen een kaarsmakerij!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ga jij naar oldenzaal voor patat en snack ?
Ach als men de R weg denktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
In Denekamp hebben ze geen snackbar, alleen een kaarsmakerij!
Maarja, zo lekker is dat nou ook weer niet..
Oh ik dacht dat je eten bij 'Gerard' ging halen elke keer, dus speciaal uit Denekamp naar Oldenzaal voor patatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo? ben net terug van m'n werk
Jonge dat is beuningenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
In Denekamp hebben ze geen snackbar, alleen een kaarsmakerij!
Maarja, zo lekker is dat nou ook weer niet..
Nee, ben onwijs lekker eten aan het maken met kipfilet en rijst en saus uit Engeland nog meegenomen paar weken geleden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je eten bij 'Gerard' ging halen elke keer, dus speciaal uit Denekamp naar Oldenzaal voor patat
nog wel houdbaar ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, ben onwijs lekker eten aan het maken met kipfilet en rijst en saus uit Engeland nog meegenomen paar weken geleden.
Jij kunt ook alleen maar kuttopics maken héquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, ben onwijs lekker eten aan het maken met kipfilet en rijst en saus uit Engeland nog meegenomen paar weken geleden.
Ssst. waar is jou mooie topic voor mij ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar kuttopics maken hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |