Dat is de drang om ''iets in je'' te hebben.quote:
Maar die drang heb ik helemaal niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is de drang om ''iets in je'' te hebben.
Weet ik. Ik bedoel maar, wat een motivatie!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik, en Con niet doen? Ik zou jou nog eerder dumpen
Grapje
Jij wilde ook ontmaagd worden hè?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Stoeprand praat weer eens poep. Gefrustreerd pubertje die eens moet ontmaagd worden door een onhandig maagdje van 12 ofzo.
Hihi, ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Stoeprand praat weer eens poep. Gefrustreerd pubertje die eens moet ontmaagd worden door een onhandig maagdje van 12 ofzo.
Ik wil ;m ontmaagdenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Jij wil ruzie met c0n he?quote:
Have fun.quote:
Verdomme.quote:
Die doet mee.quote:
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hihi, ja.
Wat een hilarische analyse van je weer.
Gekke meid.
Snoep is niet te snappen. Stoep is uniek. Stoep is speciaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.
Oke.quote:
Alsof jullie dan nog oog voor haar hebbenquote:[..]
Die doet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik snap mezelf ook niet. Dit is een erg moeilijke tijd voor me. Toon begrip.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |