quote:Op maandag 17 mei 2010 14:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
maat 62 jongenskleertjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=J3SROW3O
maat 68 jongensspul
http://www.mijnalbum.nl/Album=UMWKCYMN
Ik heb alleen de laatste vraag en het laatste aanbod gekopieerdquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef hondashadow het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een DVD met de eerste musical van Nijntje. Alles al geprobeerd, nou hier maar eens een poging wagen.
Mijn dochtertje Alyssa van 4 is een enorme nijntje-fan. Er zijn 3 musicals geweest, de 2e en de 3e hebben we live gezien en op DVD.
Maar nu die eerste: een verhaal waarin Dick Bruna zelf ook voorkomt, op z'n fiets door Utrecht heen.
We hebben een cd met liedjes van die musical, maar beeldmateriaal kan ik nergens vinden.
Ik heb het zelfs aan Dick Bruna zelf gevraagd, maar die had ook geen DVD en wist ook niet waar we die zouden kunnen krijgen.
Is er hier iemand die weet waar ik zo'n DVD zou kunnen vinden, of die hem zelf heeft en bereid is er afstand van te doen? (uiteraard tegen betaling)
Bedankt,
Joost.
Ja dat was misschien een wat voorbarige conclusie van mijquote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef hondashadow het volgende:
[..]
Ja, die musical is schijnbaar uit 2001, maar ik lees in die beschrijving niet dat er ook een DVD van is/was?
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:54 schreef cattie het volgende:
Meisjesvestje(74) en unisex vosseshirtje(68)
Beide 2 euro p.s.
overslagrompers maat 56
50 cent p.s.
Jurkje maat 74 en pakje maat 68
1 euro p.s.
meisjesrompers, links maat 62/68, rechts maat 50/56
50 cent p.s.
maillotjs, wit maat 62/68, grijs maat 74
50 cent p.s.
meisjesrompers maat 74/80, zwembroekjes maat 62/86
alles 1 euro p.s.
trompers (van ietje), maat 74/80
beide 3 euro p.s.
verzorgingsrugzak met 1 diagonale band, incl verzorgingsmatje
3 euro (pas niet door brievenbus)
Quinny wandelwagenbak met alles erbij (dekentje, adapters, regenhoes enz)
25 euro, alleen af te halen
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Stiemie het volgende:
Nog niet verkocht, dus ik gooi 'm er nog eens in
Esmee is over naar de kinderwageninzet en dus heb ik de bekleding van de Bugaboo over.
Aangeboden: handgepimpt lakentje en 2 handgemaakte hoeslakentjes die passen om het matrasje van de bugaboo. Vraagprijs 12,50 euro voor alles bij elkaar.
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Anders maak ik dan toch voor jou gewoon een nieuwequote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wacht daar nou mee joh!![]()
en anders wil kloondoos vast wel
oeh!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Anders maak ik dan toch voor jou gewoon een nieuwe
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh!
jaaaah <3
dan hoef ik niet per se een meisje te bakken *pfew*
toch altijd een gokje hè
Hihi, ik heb 'm gered van een wisse dood in een vuilnisbakquote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Ssserpente het volgende:
Jouw konijn.
Vind het zo sneu dat ie weg moet.Ik kan geen knuffels weg doen.
![]()
Stiekem mag 'ie ook gewoon gratis wegquote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef Ssserpente het volgende:
Wat lief!Daar gaan we een award voor verzinnen.
bewaar je echt alle knuffels?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:28 schreef Lenaatje het volgende:
Ik vind het zo'n lief konijn!! En ik kan ook geen knuffels wegdoen..... Goed dat je hem hebt gered!
Als er iemand een dvd hiervan heeft is het diegene die de musical heeft geproduceerd...Dit is theaterfamilie en je kan ze bereiken op info@senf.nlquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef hondashadow het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een DVD met de eerste musical van Nijntje. Alles al geprobeerd, nou hier maar eens een poging wagen.
Mijn dochtertje Alyssa van 4 is een enorme nijntje-fan. Er zijn 3 musicals geweest, de 2e en de 3e hebben we live gezien en op DVD.
Maar nu die eerste: een verhaal waarin Dick Bruna zelf ook voorkomt, op z'n fiets door Utrecht heen.
We hebben een cd met liedjes van die musical, maar beeldmateriaal kan ik nergens vinden.
Ik heb het zelfs aan Dick Bruna zelf gevraagd, maar die had ook geen DVD en wist ook niet waar we die zouden kunnen krijgen.
Is er hier iemand die weet waar ik zo'n DVD zou kunnen vinden, of die hem zelf heeft en bereid is er afstand van te doen? (uiteraard tegen betaling)
Bedankt,
Joost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |