deze vallen wel iets ruimer maar als ik eerlijk ben vind ik het wel meisjes achtig. zal eens kijken of ik een foto kan vinden waar mahre er eentje aan heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:29 schreef bodpa09 het volgende:
Ik bedoel die broekjes die Lenaatje aanbiedt in maat 86. Die van joggingbroekachtige stof. Als het een recht model is, vind ik ze ideaal als zomerbroek.
je hebt pm!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef cattie het volgende:
Lenaatje, mag ik van jou:
Rok maat 86 (Die witte)
Spijkerjurkje maat 86
wikkelvest met shirt maat 86
Wat wil je er voor hebben? Verder via pm?
Ik vind wel dat die voor een jongentje kunnen, het zijn die basics van de Hema.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
Lenaatje, die shirtjes maat 86-92 (groen en wit), kunnen die ook voor een jongetje?
En dat hemdje met die hartjes, maat 98, valt die groot of niet?
Okidoki, dan slaan we het even over. Dankjewel voor je antwoord!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
deze vallen wel iets ruimer maar als ik eerlijk ben vind ik het wel meisjes achtig. zal eens kijken of ik een foto kan vinden waar mahre er eentje aan heeft.
Dan PM ik je evenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:39 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat die voor een jongentje kunnen, het zijn die basics van de Hema.
Het hemdje met hartjes valt naar mijn idee normaal
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:09 schreef easy-going het volgende:
Ik kreeg net een witte envelop, maar de postbode had hem voor de brievenbus laten liggen, hij blafte
Ik kreeg net een witte envelop, maar de postbode had hem voor de brievenbus laten liggen, hij blafte
Ik vind 'm leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond net deze nog, maatje 68:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 euro excl. verzenden, andere suggesties zijn welkom
Hij is voor jou!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind 'm leukIk stuur je 'n pm als hij nog niet weg is tenminste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |