Welke maat heeft jouw kindje nu officiëel? Ik heb namelijk nog wel wat prematuurkleertjes, maar daar zou ze ook al wel uit kunnen zijn nu, of niet? (maat 44 heb ik)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Gezien! Ik heb er zelfs 1 in actie gezien.
Ik vind ze prachtig, maar ben op zoek naar GMK omdat die nogal klein vallen.
Meer geschikt voor 2700 gram en 42,5 centimer zeg maar.![]()
Heb die maat niet meer, alleen nog 98/104 kledingstukken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:48 schreef Fruppel het volgende:
86/92 is ook prima SC
KP ook alvast bedankt voor het kijken!!
Ik heb er laatst 2 voor 17 euro ofzo bij prenatal gekocht, 70, 90 en 110 cm meende ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Jammer, het slaapzakje van suikertaartje past nietNu ben ik dus nog steeds op zoek naar 2 zomerslaapzakjes (zonder mouwen) vanaf lengte 80 cm. Iemand? Ik kreeg de tip om bij wibra te kijken (ze zouden daar voor 5.99 hangen), maar ik heb ze niet voor die prijs gezien en wat er hing was gewatteerd: beetje warm....
Je hebt pm terugquote:
Je hebt een GMK in actie gezien. En die vallen volgens mij niet zo klein hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Gezien! Ik heb er zelfs 1 in actie gezien.
Ik vind ze prachtig, maar ben op zoek naar GMK omdat die nogal klein vallen.
Meer geschikt voor 2700 gram en 42,5 centimer zeg maar.![]()
Jongensrompersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:59 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb trouwens nog zowel meisjes- als jongensrompers in maat 74/80. Bij interesse maak ik foto's
In mijn link staan ook nog rompersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Jongensrompers![]()
Als je dus foto's wilt maken, graag.
ja ik; alleen staat er op beide Eviequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:20 schreef Keshet het volgende:
Ik ben op zoek naar GoodMoodKid jumpsuitjes in maat 50/56.
Heeft iemand er nog wat liggen?
Dat verandert de zaak! Als je 'm nog hebt wil ik die knalgroene we! Ik PM je morgen even.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Webkim het volgende:
[..]
Je hebt een GMK in actie gezien. En die vallen volgens mij niet zo klein hoor.
Deze wel: Morris heeft ze niet aangekund, alleen met gapende drukkers tussen zijn benen.
Ik vind persoonlijk dat ze voor een jongen te strak zitten. De oudste heeft ze veel gedragen tijdens het zindelijk worden. Maar ik zou mijn kind er niet in mee na buiten nemen zeg maar!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:29 schreef bodpa09 het volgende:
Ik bedoel die broekjes die Lenaatje aanbiedt in maat 86. Die van joggingbroekachtige stof. Als het een recht model is, vind ik ze ideaal als zomerbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |