quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Maravilla, uiteraard kan ik je een boek toesturen. Je kunt dit bestellen via www.heinekenontvoering.nl
Is het dan dus ook waar dat die gouden tip kwam van een toevallige passant?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Politie heeft zeer accuraat gehandeld. Maar zonder de gouden tip hadden wij hier vanavond waarschijnlijk niet gechat.
LOLquote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Maravilla, uiteraard kan ik je een boek toesturen. Je kunt dit bestellen via www.heinekenontvoering.nl
Weet u ook waarom men voor de heer Heineken "gekozen" hebben?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Ze zijn begonnen op oudjaarsavond 1981 met het plannen van de ontvoering.
In de loop van 1982 viel de definitieve keus op Alfred Heineken.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Door het schrijven van het boek etc... heb ik geen extra post van dames ontvangen. Helaas...
Klinkt zo als een idee die in een dronken bui bij één van de ontvoerders opkwam en waar zijn companen prompt wel brood in zagen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Ze zijn begonnen op oudjaarsavond 1981 met het plannen van de ontvoering.
In de loop van 1982 viel de definitieve keus op Alfred Heineken.
Dat begrijp ik. Heeft u nooit contact met hem gehad, ook niet schriftelijk?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef SjerpJaarsma het volgende:
Eén bijzondere vraag die ik WH zou willen stellen is:
Wil je meewerken aan een biografie.
Eerst pics.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |