haha klopt. Maar ik woonde daar, dus voor mij is het logischer om naar Finse bands te luisteren dan naar NLse.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt er ook even helemaal buiten met finland als belangrijkste land
Oh hai, jij ook hierquote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef umberrella het volgende:
[..]
haha klopt. Maar ik woonde daar, dus voor mij is het logischer om naar Finse bands te luisteren dan naar NLse.
Ik herkende je naam uit m'n vriendenlijstje.quote:
ik welquote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef JwMakaveli het volgende:
[ link | afbeelding ]
Best cool om te zien dithad Thailand en Korea daar niet verwacht though xD
Ja hoor dat werkt, al duurt het wel even. mocht je script problemen hebben dan moet je gewoon vaak genoeg op doorgaan jassen en dan kom je er uiteindelijk welquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef cafca het volgende:
Werkt deze ook alleen in Firefox, of duurt het gewoon heeeeeeel lang?
moet je maar niet een zo grote library hebbenquote:
http://www.lctm.entadsl.com/scripts/tasteyear.phpquote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef RacerDKB het volgende:
Is er niet zo'n tooltje maar dan voor jaartallen?
Ik ben em nu aan het doen maar hoop dat deze wel klopt.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.lctm.entadsl.com/scripts/tasteyear.php
Klopt niet.quote:Average: 1994
Terwijl het album uit 1970 komt..quote:In The Wake Of Poseidon
Released 29 jan 2004 on Sancuary
Ja dat is raar soms, ze nemen de re-releases als uitgangspunt ofzo. Heel raar.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef HenkieVdV het volgende:
1 ding vind ik last.fm trouwens heel slecht in. Ik luister veel oudere muziek maar zie dan dit bijvoorbeeld bij een album van King Crimson:
[..]
Terwijl het album uit 1970 komt..
Mja echt jammer inderdaad. Ach waar kan ik het naar mailen?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja dat is raar soms, ze nemen de re-releases als uitgangspunt ofzo. Heel raar.
Mjah, ook hierbij klopt het niet helemaal, hij neemt heel veel van mijn albums niet mee.quote:krioro's top albums release year: 1982 1996 2006 2009
Average: 1999
Mja behalve deze laatste want daar klopt dus echt niets van.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah, ook hierbij klopt het niet helemaal, hij neemt heel veel van mijn albums niet mee.
Toch vind ik deze tools allemaal stiekem keileuk.
Nou die landentool was bij mij minstens zo erg. Die gooide Amerikaanse artiesten in allerlei vage landen, en artiesten uit allerlei vage landen in Amerika, enz.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mja behalve deze laatste want daar klopt dus echt niets van.
Logisch toch, jij leefde tenslotte rond het geboortejaar van Jezus.quote:
Hmm die lijkt bij mij wel goed te werken.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou die landentool was bij mij minstens zo erg. Die gooide Amerikaanse artiesten in allerlei vage landen, en artiesten uit allerlei vage landen in Amerika, enz.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Logisch toch, jij leefde tenslotte rond het geboortejaar van Jezus.![]()
![]()
Ja klopt, maar ik ga ook een beetje met de tijd mee.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Logisch toch, jij leefde tenslotte rond het geboortejaar van Jezus.![]()
![]()
En nu?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:02 schreef Sehaninne het volgende:
Hi,
The bans are not necessarily account based. You decided to create an account
especially for trolling, in full knowledge that it was against our community
guidelines. And your main account was also flagged for the same kind of
behaviour.
Regards,
The Last.fm Support Team
![]()
Maar je kunt nog wel scrobbelen?quote:
| Forum Opties | |