AH ook mijn favoriet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn favo supermarkt is de AHEn ik kom er vaak met de taxi
Ik denk dat ik met plezier de auto dan wasquote:
Katten zijn ook niet mijn dingquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met plezier de auto dan was...
Nee die beesten moeten niet de straat oversteken als ik daar rijd, ze vragen er zelf omquote:
Je moet gewoon een betere rem kopen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee die beesten moeten niet de straat oversteken als ik daar rijd, ze vragen er zelf om.. Zoveel near misses gehad.. Wonder dat er nog geen enkele raak is
Die beesten moeten harder rennen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moet gewoon een betere rem kopen.
Vertel.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben blij, ik ben blij, ik ben blij etc etc.
Truequote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moet gewoon een betere rem kopen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de thuiszorgeindelijk weer de zorg in.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Ergens waar ze niet bereikbaar zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Renesite het volgende:
waar zijn tegenaan-zeur-mensen er nou niet op momenten dat je ze ff nodig hebt.
Ik wil de coke wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:34 schreef Schieganger het volgende:
Gefeliciteerd! Coke and strippers at my place!
Exclusief coke?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
Dank u dank u. Binnenkort nog verhuizen ook nog, housewarming en jullie zijn allemaal welkom inclusief strippers nomnom.
Wil je dat ik voor de gezelligheid kom of om te strippen?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
Dank u dank u. Binnenkort nog verhuizen ook nog, housewarming en jullie zijn allemaal welkom inclusief strippers nomnom.
Coke is troep. Dat wil ik nooit meer in mijn buurt hebben. XTC is welkomquote:
Nee geen mannelijke strippersquote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je dat ik voor de gezelligheid kom of om te strippen?
Ik wil wel wat meebrengen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Coke is troep. Dat wil ik nooit meer in mijn buurt hebben. XTC is welkom
Die DJ van Flinke Namen, Sef komt ook.quote:
Oké.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee geen mannelijke strippersjij mag prive show weg geven in de slaapkamer.
Iemand?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Marco001 het volgende:
weet iemand of je ook leesbevestigingen krijgt als je met leesbevesting naar hotmail stuurt?
dan kan ik een ander mailadres gebruiken(heb er een stuk of 6![]()
Ooh, housewarmingquote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef tliciouz het volgende:
ik ewigenlijk ook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |