Ja idd.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhh doe dan de i zonder hoofdletter.
Dat ben ik altijd voor de meeste mensenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Renesite het volgende:
waar zijn tegenaan-zeur-mensen er nou niet op momenten dat je ze ff nodig hebt.
Er waren zo ineens heel veel vreemde mensen, het leek net alsof er een SC dichtging. De vorige keer (toen vele anderen en ik) hier kwamen was ONZ SC gesloten. Maar ik ben volgensmij de enige die hier nog regelmatig komt, de rest is alweer terug sinds die weer open is gegaan.quote:
Achzo, en ja, waarom ging die ONZ SC eigenlijk dichtquote:Op maandag 17 mei 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er waren zo ineens heel veel vreemde mensen, het leek net alsof er een SC dichtging. De vorige keer (toen vele anderen en ik) hier kwamen was ONZ SC gesloten. Maar ik ben volgensmij de enige die hier nog regelmatig komt, de rest is alweer terug sinds die weer open is gegaan.
Volgens de mods was het vanwege het kliekje, want ze dachten dat nieuwe mensen niet welkom waren. Terwijl er een week daarvoor nog 2 nieuwe mensen waren bijgekomen (en teruggekomen!) Nu mogen we niet meer posten met alleen maar hoi!/doei! en geen twitter berichten meer zoals, 'ik ga even douchenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Achzo, en ja, waarom ging die ONZ SC eigenlijk dicht
Dan is het hele chatidee erafquote:Op maandag 17 mei 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgens de mods was het vanwege het kliekje, want ze dachten dat nieuwe mensen niet welkom waren. Terwijl er een week daarvoor nog 2 nieuwe mensen waren bijgekomen (en teruggekomen!) Nu mogen we niet meer posten met alleen maar hoi!/doei! en geen twitter berichten meer zoals, 'ik ga even douchen'
Ik krijg er door er naar te kijken pijn in mn aars vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |