Waarom nou weer zo'n opmerking erachter aan, terwijl het net weer goed was? Dat eerste is waar en bedoelde ik ook niet zo, dat tweede is niet zo.quote:
Ik praat het liever normaal uit, dan met wartaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef GasTurbine het volgende:
PeterVanReijen heb jij soms zin in een FOK! knokploeg!?!?!?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Stofje het volgende:
We houden erover op, maar ik wil nog wel één ding zeggen: Je zegt dat we hier geen voetbalkenners zijn. Geloof me, iedereen kent de spelers uit de OP en iedereen kent de spelers van het Nederlands Elftal, op z'n minst. Je vergist je echt in het feit dat hier geen voetbalkenners zijn. Ik volg het Nederlands voetbal sinds 1991 op de voet en ik denk dat de meesten hier het voetbal zeer serieus volgen. Je onderschat ons en overschat jezelf. Echt, dat je serieus ingaat op dit topic en denkt dat Tong80 hier een serieuze optie plaatst, geeft dat al aan. Je ziet toch binnen 5 seconden dat dit een grapje is?
*Zucht*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef PeterVanReijen het volgende:
[..]
En is dit dan je B-team of serieus je opstelling tijdens het WK?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef PeterVanReijen het volgende:
Nee sorry, ik kan m'n bericht niet meer aanpassen, maar mijn toon had niet zo mogen zijn tegen Tong80... mijn excuses, dit is geen voetbalforum dus moet er niet vanuit gaan dat hier echte voetbalkenners zijn.
Hou jij je er buiten? Tis al uitgepraat, en aub vervolgens geen brugklastaal gaan typen om aandacht te krijgen.quote:
Je doet je wel erg zielig voor, dus als je al niet zo bent, doe je eigen dan niet anders voor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef PeterVanReijen het volgende:
[..]
Hou jij je er buiten? Tis al uitgepraat, en aub vervolgens geen brugklastaal gaan typen om aandacht te krijgen.
Goede knipoog door Ooijer ertussen te zettenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef skittelman het volgende:
Maikel Aerts
Pothuizen--Wisgerhof--Ooijer--El-Akchaoui
Barry v.Galen--jack de Gier
sibon--demouge--benson--benschop
Marinus Dijkuizen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef PeterVanReijen het volgende:
Wie zouden jullie het liefst als (basis-)spits zien op het wk?
Jeps, ik begrijp het. Lullen met de wind mee en niet zelf een mening vormen. Ik doe daar ook niet aan mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef PeterVanReijen het volgende:
Ik heb eenmaal snel een weerwoordDie reactie kwam inderdaad zielig over, was achteraf gezien niet handig... ik vind het ook goed dat ze reageren (het is niet voor niets een openbaar topic), maar ik vind het zo zielig als ze dan van die meeloperstaal gebruiken van laag niveau.
Goeeeeed, dit was een voetbaltopic he? ;-) Laten we het eens over voetbal hebben.
Wie zouden jullie het liefst als (basis-)spits zien op het wk?
Je twijfelt aan 4-3-3 omdat Robben blessuregevoelig is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps, ik begrijp het. Lullen met de wind mee en niet zelf een mening vormen. Ik doe daar ook niet aan mee.
Om op je laatste vraag te antwoorden: Kluivert en Bergkamp beiden in de aanval. Maar ja... die tijden zijn geweest.![]()
Nu eis ik dat Van Persie in de punt van de aanval speelt. Wel in een 4-3-3 systeem, al twijfel ik daar toch meer en meer aan. We hebben namelijk glazenbeentjes in de voorhoede: Robben en Elia.
Van Persie in de punt, Van der Vaart daarachter of Van der Vaart op links, Robben op rechts en in het midden Sneijder.
Nee, omdat we geen alternatieven hebben als zowel Robben als Elia geblesseerd raakt. En die kans is gewoon echt aanwezig. Robben een lang seizoen gedraaid en Elia is lang geblesseerd geweest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je twijfelt aan 4-3-3 omdat Robben blessuregevoelig is?
Ja ik ben het gewoon volledig met je eens. Toch vind ik het 4-3-3-1 systeem wel goed werken en daar is al zo lang mee gespeeld dat dat niet meer zal veranderen. Uiteraard van Persie in de spits en daarachter v.l.n.r.: Elia - Sneijder - Robben, en dan voor degene van de 3 die het minst speelt een directe wissel voor van der Vaartquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps, ik begrijp het. Lullen met de wind mee en niet zelf een mening vormen. Ik doe daar ook niet aan mee.
Om op je laatste vraag te antwoorden: Kluivert en Bergkamp beiden in de aanval. Maar ja... die tijden zijn geweest.![]()
Nu eis ik dat Van Persie in de punt van de aanval speelt. Wel in een 4-3-3 systeem, al twijfel ik daar toch meer en meer aan. We hebben namelijk glazenbeentjes in de voorhoede: Robben en Elia.
Van Persie in de punt, Van der Vaart daarachter of Van der Vaart op links, Robben op rechts en in het midden Sneijder.
PeterVanReijen neukt geiten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef PeterVanReijen het volgende:
[..]
Hou jij je er buiten? Tis al uitgepraat, en aub vervolgens geen brugklastaal gaan typen om aandacht te krijgen.
Ik zou hem sparen voor de derde helft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is beter als invaller als ie uit de kantine komt dus gelijk inzetten de 2e helft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |