Ik kan alles stiekem.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hahaha, denken dat je stiekem kan trouwen. Alberto Stegeman vind je toch wel!
Maagd?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik niet zwanger ben.
Dat dan weer niet.quote:
Nee, haar vriendje zei als we 't staand doen kan je niet zwanger wordenquote:
Laat die oude boeken maar zitten...daarin kan iemand ook over water lopen....een andere verklaring voor dat misselijk zijn want ik zou er zo niet eentje weten.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.Hoewel zelfs dat natuurlijk, als we bepaalde oude boeken mogen geloven, ook geen garantie biedt..
Recent geen sex gehad dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.Hoewel zelfs dat natuurlijk, als we bepaalde oude boeken mogen geloven, ook geen garantie biedt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef Dartanion het volgende:
Na het bekijken van fobo snap ik waarom TS niet zwanger kan zijn. Er is geen VENT die daar overheen wil
Ik betwijfel het. Ben wat mensen tegengekomen die openlijk aangeven wijven van >150kg te willen nemen en dit in een zaal van mensen verkondigen. Ook ken ik het slag volk "Als er maar een gat in zit..." die nergens een probleem mee hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef Dartanion het volgende:
Na het bekijken van fobo snap ik waarom TS niet zwanger kan zijn. Er is geen VENT die daar overheen wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS ziet eruit als een potquote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef Dartanion het volgende:
Zegt iemand zonder fobo.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef Dartanion het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |