Ja uiteraard.quote:
Als je vanaf het station naar de Brink looptquote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
Binnenkort ga ik weer naar deventer, dan zal ik eens even gaan kijken. Waar zit ie?
Ja, raar accent hebben zequote:Op maandag 17 mei 2010 14:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laatst sprak een bamihoofd uit m'n klas het uit als Dčvénter
Scherp.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom denk je dat het TalaMINI heet ?!
Kom er niet vaak dus heb geen idee, maar maat woont er antikraak (quote:Op maandag 17 mei 2010 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je vanaf het station naar de Brink loopt
aan de rechterkant voorbij het politiebureau
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:05 schreef Flashwin het volgende:
Hihi, dat heb je zeer goed opgemerkt TS![]()
Wat zal die eigenaar zich een sufferd voelen als hij dit topic onder ogen krijgt
Wat zal die eigenaar zich een sufferd voelen als hij dit topic onder ogen krijgt
Omdat er domme mensen zoals de ts zijn die denken dat het nieuw is en een gratis vingerhoedje drinken krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef sv3n het volgende:
Talamini is niet nieuw, 30 meter verder zit nog een vestiging en die zit er al jaren. Waarom ze nog een vestiging hebben geopend zo dichtbij is me dan ook echt een raadsel.
Dat zegt ie toch ook!quote:
Dat vraag ik me ook af... tevens verkapte tvp voor het antwoordquote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef sv3n het volgende:
Talamini is niet nieuw, 30 meter verder zit nog een vestiging en die zit er al jaren. Waarom ze nog een vestiging hebben geopend zo dichtbij is me dan ook echt een raadsel.
Ik ben er heul niet binnen geweestquote:Op maandag 17 mei 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat er domme mensen zoals de ts zijn die denken dat het nieuw is en een gratis vingerhoedje drinken krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |