Ik kan er prima mee omgaan. Ik sla die topics meestal gewoon over.quote:
Kan toch ook prima elders?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
En klagen over voetbalshirts... kan dat wel, of moet dat ook elders?
Wijs mij even op het voetbalshirt subforum aub.quote:
Om de een of andere reden worden die topcs niet verbaggerd, voetbal topics wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Klagen is klagen, men klaagt hier toch ook over dingen die in SEX, PTA, MUZ etc kunnen?
Voetbal ook, aangezien 90 % van dit forum man is.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef Inverted_World het volgende:
Terechte klacht!
Klagen over Sex, Muziek etc zijn dingen die iedereen over het algemeen interesseert
Alle topics worden hier verbaggerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Om de een of andere reden worden die topcs niet verbaggerd, voetbal topics wel.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voetbal ook, aangezien 90 % van dit forum man is.
Neh, dat is niet waar.quote:
Maar het gros van dit forum is geen nicht.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voetbal ook, aangezien 90 % van dit forum man is.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]. Niet elke man houdt van voetbal.
Negerinnenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef zovty het volgende:
Een reden van het overmatig verbaggeren van voetbal topics zou kunnen zitten in de bij voetbal ingebouwde rivaliteit. De al eerder genoemde sex en muziekonderwerpen hebben dat niet.
quote:
Donder op man, voetbal is over een jaar of 5 gewoon oude meuk. Dat spelers miljoenen verdienen aan een balletje in een goal schieten, is gewoon achterlijk. En wij ons maar afvragen waarom arme landen nog steeds aan honger lijdenquote:
Reageer ook even in m'n andere topic van vandaag alsjeblieft.quote:
Niet zo trollen.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Donder op man, voetbal is over een jaar of 5 gewoon oude meuk. Dat spelers miljoenen verdienen aan een balletje in een goal schieten, is gewoon achterlijk. En wij ons maar afvragen waarom arme landen nog steeds aan honger lijden. In en in triest vind ik dat.
Het is gewoon een achterlijke sport, klaar.
Eensch.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:26 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Donder op man, voetbal is over een jaar of 5 gewoon oude meuk. Dat spelers miljoenen verdienen aan een balletje in een goal schieten, is gewoon achterlijk. En wij ons maar afvragen waarom arme landen nog steeds aan honger lijden. In en in triest vind ik dat.
Het is gewoon een achterlijke sport, klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |