abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 20:59:04 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81552611
Duizenden sterven er in Nederland jaarlijks op straat?
Een epidemie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_81552635
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef wesp40 het volgende:

[..]
Je hoeft dat niet van mij te horen, toch?
Waarom blijf je dan continue zeiken?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_81552673
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Copycat het volgende:
Een epidemie?
En dan dat quasi strenge hoofd van Verdonk uit haar spotje erbij denken
pi_81552694
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef dubidub het volgende:

[..]

En dit gebeurt niet in de US? Ik zou dit graag onderbouwd willen zien...
Jullie zijn echte debielen met ontaarde hersenen zeg. VOOR DE ZOVEELSTE KEER, IK ONTKEN NIET DAT ER PROBLEMEN BESTAAN IN DE VS! ALLEEN WORDEN ZE EERLIJKER AANGEPAKT ZEKER WAT HET ARMOEDE BETREFT!

welke andere vragen ga je dus stellen waarop het antwoord 3 of 4 keer herhaald moet worden?

En dan zeggen dat de Amerikanen niet slim zijn? Tenminste kunnen die gasten hun eigen taal soms lezen, heel misschien?
  maandag 17 mei 2010 @ 21:02:48 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81552855
Die Amerikanen overschreeuwen zichzelf altijd zo.
pi_81553191
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Copycat het volgende:
Een epidemie?
Hier maar een paar bronnen voor diegenen onder ons die nog niet heel handig google weten te gebruiken.

http://weblogs.nrc.nl/wet(...)rg-voor-onbehuisden/
http://www.volkskrant.nl/(...)oos_dan_bij_vrienden
http://www.amnesty.nl/encyclopedie_lemma/1039
  maandag 17 mei 2010 @ 21:10:28 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81553367
quote:
Het onderzoek toont wel aan dat de sterftecijfers van daklozen sterk verhoogd zijn. Van de ruim zeshonderd daklozen die tussen 2001 en 2007 in Amsterdam van de ziekenboeg voor daklozen gebruik moest maken, was begin 2008 al 13 procent overleden.
Dat zijn er al geen duizenden. Per jaar.
pi_81553636
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zijn er al geen duizenden. Per jaar.
Ben je nou echt zo stom of doe je opzettelijk zo?? Ik hoop dat laatste voor jou.

Wat dacht je van dat de rest van de sterfgevallen zichzelf nooit hebben aangemeld bij een zorginstelling? En zijn overleden zonder enige zorgbehandeling? vanwege kou of honger?
  maandag 17 mei 2010 @ 21:17:47 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81553899
Ik snap dat jij opzettelijk stom doet als je met droge ogen wil beweren dat er in Nederland jaarlijks duizenden dak- en thuislozen op straat sterven.
Zo niet: heb je zeker wel onderzoeken voorhanden die juist dat deel van jouw bewering staven. Lijkt mij.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1669850.ece
  maandag 17 mei 2010 @ 21:19:08 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81553992
http://www.waarkanikheen.nl/groningen/index.php?option=com_content&task=view&id=573&Itemid=62

In 2009 is het aantal verder gezakt. Allemaal op straat gestorven.
pi_81554389
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap dat jij opzettelijk stom doet als je met droge ogen wil beweren dat er in Nederland jaarlijks duizenden dak- en thuislozen op straat sterven.
Zo niet: heb je zeker wel onderzoeken voorhanden die juist dat deel van jouw bewering staven. Lijkt mij.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1669850.ece
Het is nu blijkbaar dat je een grote hypocriet bent. Net zoals velen van jouw landgenoten. Het blijft maar nauwelijks een raadsel meer waarom je land zó is verziekt.

Eerst en vooral is jouw bron maar liefst 3 jaar oud.

Ten tweede, dat beweer ik juist dat tientallen honderd mensen jaarlijks sterven. Het gebeurt natuurlijk niet op een erg duidelijke manier zichtbaar voor iedereen waar jij en ik het lijk straks tegenkomen. Maar die sterven er nog wel, vaak in een vieze steeg, hokje, vuilnisbak, bos, of riool-afvoer.

Het lijkt er nu sterk op dat je heel graag het hele probleem wilt ontkennen. Dat vermindert het probleem helemaal niet, en daarom blijven jullie ermee nog steeds kampen. Vanwaar deze onverschilligheid? Denk niet dat het niet bij jou kan gebeuren, al heb je heel veel spaarrekeningen, auto's, mooie huisje, tuin en baantje, blijft de hand van God onvoorspelbaar.

"The ways of God are mysterious."

Totdat jij zelf op je bekkie valt, mag je met deze onzin blijven komen. Maar zodra er zoiets gebeurt dan zou je alleen maar wensen dat er meer mensen zoals ik waren die het probleem in beeld proberen te brengen.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:27:19 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81554522
Had je nu nog bronnen voor je out there cijfers of blijf je raaskallen?
pi_81555055
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
Exclusief bronnen willen raadplegen is voor zwakke mensen die ertoe niet in staat zijn goeie eigen meningen te vormen. Er is ook een zekere mate eigen beoordeling nodig, en iemand die het allemaal aan den lijve heeft ondervonden is er geen substitute voor.
pi_81556958
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
Kijk, je komt als een grote zeikerd over nogal zachtjes gezegd. Ligt dit aan jouw onzekerheid over je eigen land wanneer je een beetje kritiek hoort? Want alleen onzekere mensen reageren zo lijkt me. Iemand die het zeker weet dat zijn/haar land perfect past bij alles voelt zich niet op deze manier in een hoekje gedrukt.

Nogmaals ik ben er niet op uit Nederland af te kraken omdat ik een hekel aan NL heb of haar verder wil zien instorten. Ik hoop dat mensen hiervan een les kunnen trekken, en ik probeer zo'n beetje aan de bel te trekken bij jullie. En tegelijkertijd probeer ik jullie op subtiele wijze te toetsen om te zien wat jullie verstand/meningen/alertheid van het probleem zijn.

Ik heb er natuurlijk ook belang bij een gezond Nederland. Het is van mij het verleden en ik zou niet zomaar het land waarin ik ben opgegroeid in de steek laten. Maar ik woon er ook niet, en dus is het aan jullie je eigen land te redden voorzover dat nog mogelijk blijft.

Dat jullie gestressd zijn kan ik begrijpen, zoiets maak ik ook mee in de VS. Maar schelden, beledigen, ontkennen, die opties zitten er niet meer in. Succes van harte!
  maandag 17 mei 2010 @ 22:08:27 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81556986
Nee dus.
pi_81563766
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Kijk, je komt als een grote zeikerd over nogal zachtjes gezegd. Ligt dit aan jouw onzekerheid over je eigen land wanneer je een beetje kritiek hoort? Want alleen onzekere mensen reageren zo lijkt me. Iemand die het zeker weet dat zijn/haar land perfect past bij alles voelt zich niet op deze manier in een hoekje gedrukt.

Nogmaals ik ben er niet op uit Nederland af te kraken omdat ik een hekel aan NL heb of haar verder wil zien instorten. Ik hoop dat mensen hiervan een les kunnen trekken, en ik probeer zo'n beetje aan de bel te trekken bij jullie. En tegelijkertijd probeer ik jullie op subtiele wijze te toetsen om te zien wat jullie verstand/meningen/alertheid van het probleem zijn.

Ik heb er natuurlijk ook belang bij een gezond Nederland. Het is van mij het verleden en ik zou niet zomaar het land waarin ik ben opgegroeid in de steek laten. Maar ik woon er ook niet, en dus is het aan jullie je eigen land te redden voorzover dat nog mogelijk blijft.

Dat jullie gestressd zijn kan ik begrijpen, zoiets maak ik ook mee in de VS. Maar schelden, beledigen, ontkennen, die opties zitten er niet meer in. Succes van harte!
Mensa_Allochtoon, je begon zo goed.
pi_81564122
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Mensa_Allochtoon, je begon zo goed.
wie de fok is dat?? Mensen? Mensa? Leer eens spellen...
pi_81564619
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 01:01:52 (Spreken is zilver, zwijgen is goud.) ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:58:06 #119
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81564697
quote:
Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Nogmaals,die messen in de zakken zie je hier niet zo vaak in de VS. Stel je maar voor dat je ruzie krijgt met een onbekende op straat, voordat je het weet, heb je iets in je ribbenkast gestoken gekregen. Daar gaat het om. Fatsoen dus.
In de VS loopt gelukkig niemand met een pistool rond nee.

Prachttopic
Tics van je petten.
pi_81564855
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:58 schreef nattermann het volgende:

[..]

In de VS loopt gelukkig niemand met een pistool rond nee.

Prachttopic
Dat zeg ik ook weer niet. Dat er nooit misdaad gebeurt.

Wel kunnen de slachtoffers rustig verder doorgaan met leven met de kennis dat de dader zeker niet mild er vanaf komt zoals in Nederland. Hier wordt het geen 20 uur taakstrafjes of proefverlof. Voor een overval is de gemiddelde straf zo'n 15 jaar, voor moord kom je in de meeste gevallen niet meer vrij.

We hebben ook een fatsoenlijke politie-macht itt jullie.

Dat is dus het verschil.

Alweer dat kleuterige met de vinger wijzen van jullie, in de trant van " O maar kijk, die problemen zijn daar ook in de VS, hahaha."

Maar voor de 5 e keer in herhaling te gaan "ONTKEN IK NIET DAT ER PROBLEMEN BESTAAN IN DE VS, ALLEEN WORDEN ZE EERLIJKER AANGEPAKT"

ik blijf deze rotzin steeds herhalen totdat jullie er veel last van hebben. Want de vragen die jullie blijven stellen zijn eveneens kut en hetzelfde.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:11:58 #121
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81564906
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Wel kunnen de slachtoffers rustig verder doorgaan met leven met de kennis dat de dader zeker niet mild er vanaf komt zoals in Nederland. Hier wordt het geen 20 uur taakstrafjes of proefverlof. Voor een overval is de gemiddelde straf zo'n 15 jaar, voor moord kom je in de meeste gevallen niet meer vrij.

We hebben ook een fatsoenlijke politie-macht itt jullie.

Dat is dus het verschil.
Prima, mogen ze wat mij betreft hier ook invoeren.
quote:
Alweer dat kleuterige met de vinger wijzen van jullie, in de trant van " O maar kijk, die problemen zijn daar ook in de VS, hahaha."

Maar voor de 5 e keer in herhaling te gaan "ONTKEN IK NIET DAT ER PROBLEMEN BESTAAN IN DE VS, ALLEEN WORDEN ZE EERLIJKER AANGEPAKT"

ik blijf deze rotzin steeds herhalen totdat jullie er veel last van hebben. Want de vragen die jullie blijven stellen zijn eveneens kut en hetzelfde.
WTF Doe maar rustig hoor, ik heb alleen pagina 1 gelezen (de rest globaal doorgenomen) en van daaruit gequote. Overigens bash ik de VS helemaal nergens, ik kan me er een prima leven voorstellen.
Tics van je petten.
pi_81564965
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:11 schreef nattermann het volgende:

[..]

Prima, mogen ze wat mij betreft hier ook invoeren.
[..]

WTF Doe maar rustig hoor, ik heb alleen pagina 1 gelezen (de rest globaal doorgenomen) en van daaruit gequote. Overigens bash ik de VS helemaal nergens, ik kan me er een prima leven voorstellen.
oke dat laatste is jou dan vergeven. Ik wil ook niet in herhaling gaan.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:17:47 #123
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81564990
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:15 schreef wesp40 het volgende:

[..]

oke dat laatste is jou dan vergeven. Ik wil ook niet in herhaling gaan.
Mooi zo
Tics van je petten.
pi_81565023
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad leuk voor het slachtoffer.

Maar als samenleving schiet je er maar bar weinig mee op. In tegendeel zelfs, al die strenge straffen helpen blijkbaar geen reet, want in de VS vinden 5,4 moorden per 100.000 inwoners per jaar plaats, tegenover slechts 0,91 in Nederland.

En wat heb jij nou liever? Vermoord worden met de kennis dat de dader levenslang kan krijgen? Of gewoon blijven leven en helemaal niet vermoord worden?
quote:
Eerlijker?

Denk jij dat de gemiddelde Amerikaanse jury eerlijker en objectiever oordeelt dan een rechter die ervoor is opgeleid?

Denk jij dat afhankelijk zijn van medelijden en donaties eerlijker is dan gebruik kunnen maken van een recht op bijstand (in verschillende soorten en maten) ondersteund door een grondwettelijk recht op gelijke behandeling?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2010 01:21:22 ]
pi_81565165
Ik snap trouwens niet wat je bezielt, TS. Het kan best gebeuren dat Nederland je niet bevalt. Prima. Maar waarom ga je dan zo eindeloos tijd verdoen om te proberen, met allerlei lariekoek-verhalen nog wel, Nederlanders ervan te overtuigen dat hun eigen land volkomen kut is? Snap je dan niet dat dat toch niet gaat werken en alleen maar tijdverspilling is?

Zo, en nu ga ik naar bed, en ik hoop dat ik het morgen kan opbrengen om niet meer in dit kansloze topic te kijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')