Waarom blijf je dan continue zeiken?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Je hoeft dat niet van mij te horen, toch?
En dan dat quasi strenge hoofd van Verdonk uit haar spotje erbij denkenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Copycat het volgende:
Duizenden sterven er in Nederland jaarlijks op straat?
Een epidemie?
Jullie zijn echte debielen met ontaarde hersenen zeg. VOOR DE ZOVEELSTE KEER, IK ONTKEN NIET DAT ER PROBLEMEN BESTAAN IN DE VS! ALLEEN WORDEN ZE EERLIJKER AANGEPAKT ZEKER WAT HET ARMOEDE BETREFT!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
En dit gebeurt niet in de US? Ik zou dit graag onderbouwd willen zien...
Hier maar een paar bronnen voor diegenen onder ons die nog niet heel handig google weten te gebruiken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Copycat het volgende:
Duizenden sterven er in Nederland jaarlijks op straat?
Een epidemie?
Dat zijn er al geen duizenden. Per jaar.quote:Het onderzoek toont wel aan dat de sterftecijfers van daklozen sterk verhoogd zijn. Van de ruim zeshonderd daklozen die tussen 2001 en 2007 in Amsterdam van de ziekenboeg voor daklozen gebruik moest maken, was begin 2008 al 13 procent overleden.
Ben je nou echt zo stom of doe je opzettelijk zo?? Ik hoop dat laatste voor jou.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn er al geen duizenden. Per jaar.
Het is nu blijkbaar dat je een grote hypocriet bent. Net zoals velen van jouw landgenoten. Het blijft maar nauwelijks een raadsel meer waarom je land zó is verziekt.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap dat jij opzettelijk stom doet als je met droge ogen wil beweren dat er in Nederland jaarlijks duizenden dak- en thuislozen op straat sterven.
Zo niet: heb je zeker wel onderzoeken voorhanden die juist dat deel van jouw bewering staven. Lijkt mij.
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1669850.ece
Exclusief bronnen willen raadplegen is voor zwakke mensen die ertoe niet in staat zijn goeie eigen meningen te vormen. Er is ook een zekere mate eigen beoordeling nodig, en iemand die het allemaal aan den lijve heeft ondervonden is er geen substitute voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
Had je nu nog bronnen voor je out there cijfers of blijf je raaskallen?
Kijk, je komt als een grote zeikerd over nogal zachtjes gezegd. Ligt dit aan jouw onzekerheid over je eigen land wanneer je een beetje kritiek hoort? Want alleen onzekere mensen reageren zo lijkt me. Iemand die het zeker weet dat zijn/haar land perfect past bij alles voelt zich niet op deze manier in een hoekje gedrukt.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
Had je nu nog bronnen voor je out there cijfers of blijf je raaskallen?
Mensa_Allochtoon, je begon zo goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:08 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Kijk, je komt als een grote zeikerd over nogal zachtjes gezegd. Ligt dit aan jouw onzekerheid over je eigen land wanneer je een beetje kritiek hoort? Want alleen onzekere mensen reageren zo lijkt me. Iemand die het zeker weet dat zijn/haar land perfect past bij alles voelt zich niet op deze manier in een hoekje gedrukt.
Nogmaals ik ben er niet op uit Nederland af te kraken omdat ik een hekel aan NL heb of haar verder wil zien instorten. Ik hoop dat mensen hiervan een les kunnen trekken, en ik probeer zo'n beetje aan de bel te trekken bij jullie. En tegelijkertijd probeer ik jullie op subtiele wijze te toetsen om te zien wat jullie verstand/meningen/alertheid van het probleem zijn.
Ik heb er natuurlijk ook belang bij een gezond Nederland. Het is van mij het verleden en ik zou niet zomaar het land waarin ik ben opgegroeid in de steek laten. Maar ik woon er ook niet, en dus is het aan jullie je eigen land te redden voorzover dat nog mogelijk blijft.
Dat jullie gestressd zijn kan ik begrijpen, zoiets maak ik ook mee in de VS. Maar schelden, beledigen, ontkennen, die opties zitten er niet meer in. Succes van harte!
In de VS loopt gelukkig niemand met een pistool rond nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nogmaals,die messen in de zakken zie je hier niet zo vaak in de VS. Stel je maar voor dat je ruzie krijgt met een onbekende op straat, voordat je het weet, heb je iets in je ribbenkast gestoken gekregen. Daar gaat het om. Fatsoen dus.
Dat zeg ik ook weer niet. Dat er nooit misdaad gebeurt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
In de VS loopt gelukkig niemand met een pistool rond nee.
Prachttopic
Prima, mogen ze wat mij betreft hier ook invoeren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook weer niet. Dat er nooit misdaad gebeurt.
Wel kunnen de slachtoffers rustig verder doorgaan met leven met de kennis dat de dader zeker niet mild er vanaf komt zoals in Nederland. Hier wordt het geen 20 uur taakstrafjes of proefverlof. Voor een overval is de gemiddelde straf zo'n 15 jaar, voor moord kom je in de meeste gevallen niet meer vrij.
We hebben ook een fatsoenlijke politie-macht itt jullie.
Dat is dus het verschil.
WTFquote:Alweer dat kleuterige met de vinger wijzen van jullie, in de trant van " O maar kijk, die problemen zijn daar ook in de VS, hahaha."
Maar voor de 5 e keer in herhaling te gaan "ONTKEN IK NIET DAT ER PROBLEMEN BESTAAN IN DE VS, ALLEEN WORDEN ZE EERLIJKER AANGEPAKT"
ik blijf deze rotzin steeds herhalen totdat jullie er veel last van hebben. Want de vragen die jullie blijven stellen zijn eveneens kut en hetzelfde.
oke dat laatste is jou dan vergeven. Ik wil ook niet in herhaling gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Prima, mogen ze wat mij betreft hier ook invoeren.
[..]
WTFDoe maar rustig hoor, ik heb alleen pagina 1 gelezen (de rest globaal doorgenomen) en van daaruit gequote. Overigens bash ik de VS helemaal nergens, ik kan me er een prima leven voorstellen.
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:15 schreef wesp40 het volgende:
[..]
oke dat laatste is jou dan vergeven. Ik wil ook niet in herhaling gaan.
Dat is inderdaad leuk voor het slachtoffer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook weer niet. Dat er nooit misdaad gebeurt.
Wel kunnen de slachtoffers rustig verder doorgaan met leven met de kennis dat de dader zeker niet mild er vanaf komt zoals in Nederland. Hier wordt het geen 20 uur taakstrafjes of proefverlof. Voor een overval is de gemiddelde straf zo'n 15 jaar, voor moord kom je in de meeste gevallen niet meer vrij.
Eerlijker?quote:Maar voor de 5 e keer in herhaling te gaan "ONTKEN IK NIET DAT ER PROBLEMEN BESTAAN IN DE VS, ALLEEN WORDEN ZE EERLIJKER AANGEPAKT"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |