Je vindt jezelf zeker ook bij tijd en wijle lekker gek?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon niet zo'n karikatuur. Ik heb meer diepgang en ben veelzijdig.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zijn eigenlijk typische ng uitspraken?![]()
Ik ben ze meestal na 10 posts al vergeten toch
Ja, ik mag je gewoon nietquote:Op maandag 17 mei 2010 15:40 schreef Fascination het volgende:
Zeg NG, wat heb jij eigenlijk tegen mij. Ben ik wel benieuwd naar.
Maar waarom vind je haar dan een naar mens?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik mag je gewoon nietJe manier van posten staat me niet aan, ik vind je een naar mens.
Hahaha, ik post echt niet veel anders dan de anderen, hoor. En ik ben juist een heel aardig iemand, jij bent iemand die continu mensen moet afkraken.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik mag je gewoon nietJe manier van posten staat me niet aan, ik vind je een naar mens.
Zo veel mensen kraak ik nu ook weer niet af he.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ik post echt niet veel anders dan de anderen, hoor. En ik ben juist een heel aardig iemand, jij bent iemand die continu mensen moet afkraken.
Nee, Otis wil haar de andere wang met liefde toekeren.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:44 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft er al een confrontatie tussen Otis en Smart_ass plaatsgevonden?
Daarom, te aardig is ook niet goed voor NG.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, ik post echt niet veel anders dan de anderen, hoor. En ik ben juist een heel aardig iemand, jij bent iemand die continu mensen moet afkraken.
-PI's reageert op Bt bijvoorbeeld.
Ik ging lamonnen. Mezelf ophemelen.quote:
Ik zag het eigenlijk niet hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging lamonnen. Mezelf ophemelen.*
* = grapje deze emoticon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |