ik ga niet zwijgen voor het systeem, ik breng de waarheid naarboven!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
devvie, hou je waffel gewoon dicht, je faalt nu best wel
Welke waarheid?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ga niet zwijgen voor het systeem, ik breng de waarheid naarboven!
Nee, je faaltquote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Oke.quote:
quote:
Weet ik niet (meer).quote:Op maandag 17 mei 2010 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Really?
Benoem mijn post-identiteit dan eens?
En besides, al heb je gelijk, klopt de zin van Skylark alsnog niet, want als iedereen een post-identiteit ([ afbeelding ]) heeft, si die van iedereen na te doen(no-fi naar jou Bragi)
Alsof jij mij na kan doenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet ik niet (meer).Daarvoor post jij de laatste tijd te weinig.
Iedereen is op zich ook wel na te doen, alleen degenen die zich wat vaker laten zien zijn (logischerwijs) makkelijker na te doen.
Jawel, maar dat doe ik niet, want ik post liever niet PI-loos.quote:
Ik post nooit met pi'squote:Op maandag 17 mei 2010 13:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel, maar dat doe ik niet, want ik post liever niet PI-loos.
Toch jammer van dr hamsterquote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Spannend dit. Ik vond dat Crack jullie wel voortreffelijk nadeed moet ik zeggen. Degenen die ze nadeed dan.
Nee, man. 't Was te veel over the top.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Spannend dit. Ik vond dat Crack jullie wel voortreffelijk nadeed moet ik zeggen. Degenen die ze nadeed dan.
Mja, oké. Zij is zeg maar de TV-kantine onder de improvisatieprogramma's.quote:
Linkje?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |