Staat niet vermeld.quote:
Nou doei dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef HaagsPietje het volgende:
zo, in de eerste 2 minuten gelijk 10 cliches voorbij horen komen![]()
uitgekauwd onderwerp dit zeg, en allemaal voorspelbare antwoorden.
valt me mee dat ze open deuren intrappen kampioen Ton Boot niet hebben gevraagd om aan dit soort programma's mee te doen.....
Eensch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou doei dan.
Je wacht er niet op dat ie verder doorvraagt ?
Succes verder.
nee joh, gaat straks ongetwijfeld over hoe je spelers blijft motiveren bij succes, problemen in een team oplost, groepsprocessen etc etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou doei dan.
Je wacht er niet op dat ie verder doorvraagt ?
Succes verder.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:28 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Eensch.
Zelfs ik als vrouw,( ja VROUW ja) vind dit best interessant om te kijken.
Neuken ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:28 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Eensch.
Zelfs ik als vrouw,( ja VROUW ja) vind dit best interessant om te kijken.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
daarom heb ik em dus al uitgezet. wijven die gaan meelullen over voetbal
Laat het neuken ook maar zitten dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]inhoudelijk meelullen distantieer ik me van.
Waarom Van Gaal boos wordt weet ik nu al. Die interviewer weet denk ik net dat voetbal een spelletje is van 11 tegen 11, dus zal die nog wel met een lekker ontwetende of misschien wel provocerende vraag aan komen zetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Beetje jammer dat het allemaal losse fragmenten door elkaar gehusseld zijn, ik had liever 1 lang gesprek gezien zodat we echt 'in de ziel' van de coach konden kijken. Maar ik zag in de voorstukjes een geemotioneerde Beenhakker en een boze Van Gaal, dus ik ga volgende keer wel weer eventjes kijken.
Van Gaal werd boos om een andere reden. Hij vroeg naar de relatie tussen Van Gaal en de pers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Waarom Van Gaal boos wordt weet ik nu al. Die interviewer weet denk ik net dat voetbal een spelletje is van 11 tegen 11, dus zal die nog wel met een lekker ontwetende of misschien wel provocerende vraag aan komen zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |